Ro
door Robin^62 Sep 13, 2019 om 12:00
Winkels & webshops

V-Led.nl geld kwijt en geen product

Vijf weken geleden een product besteld via webshop V-led.nl en betaald via een account vermeld op hun website. Nog steeds niets ontvangen en eens gebeld wat er aan de hand is. Geen bevredigend antwoord, kan nog wel jaren duren. Geld terug storten is niet mogelijk. Op KvK clubje nagetrokken, wat blijkt, staat niet ingeschreven en is allang opgeheven. Ook van ledstripxpert.nl zie ik een en dezelfde link. Telefonisch wordt mij verzocht een mail te sturen naar info Vivid Innovation, geregistreerd op hetzelfde adres als de beide webshops, wel een KvK inschrijving. Het bank account is een bekend account bij oplichtingszaken, die informatie vind ik na een wat dieper onderzoek. Telefonisch contact met het bedrijf wordt ik in de wacht gezet en kreeg de gehele conversatie op de achtergrond mee te horen. Mij wordt medegedeeld dat de baas er niet is. Einde gesprek. Geld weg, voel me vooral in de maling genomen, dat wil ik niet. Wie hebben er ook ervaringen met deze webshops?

2700 5 Rapporteer

marita5
door marita5 - Sep 13, 2019 om 13:27
11511 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo Robin^62 ,

Beter controleren vooraf i.p.v. achteraf , u bent niet de enige , klik op de rode regels

https://nl.trustpilot.com/review/www.v-led.nl

https://www.klachtenkompas.nl/bedrijf/v-led.nl/details?companyId=b9ffc959-3d78-462b-abef-8da6abf07ae3

V-led.nl en Vivid Innovation verwijzen in hun voorwaarden naar Webwinkelkeur , zijn er niet bij aangesloten .

edrick3
door edrick3 - Sep 13, 2019 om 14:21
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Ik niet, want ALS ik al eens iets via een webshop bestel (zelden) dan oriënteer ik me vóóraf en niet achteraf.

Geld weg, voel me vooral in de maling genomen, dat wil ik niet.
Nee, dat snap ik ....

heremietkreeft
door heremietkreeft - Sep 13, 2019 om 14:44
16843 Antwoorden / 202 Vragen

Als u o.a. deze vraag en antwoord site en ook andere met regelmaat bekijkt en evetueel even zoekt zij er meer vervelende ervaringen met dit soort wevbwinkels. Ga in ieder geval ALTIJD na of men ook werkelijk is aangesloten bij het keurmerk: https://www.thuiswinkel.org/ledenlijst/
U kunt overwegen aangigte te doen wegens oplichting. Hoe meer aangiften, des te meer kans dat er iets aan wordt gedaan.

aurora1
door aurora1 - Sep 13, 2019 om 15:36
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Nee, geen ervaringen mee, ik koop meestal in stenen winkels (goed voor de middenstand) en anders check ik vooraf betrouwbaarheid e.d.
Maar wat zou u eraan hebben te weten of mensen al dan niet dezelfde ervaringen hebben?

Ro
door Roberto S - Feb 24, 2020 om 13:00
1 Antwoorden / Vragen

De recensies die V-Led publiciteert zijn door V-Led zelf geschreven. Ze gebruiken alleen voornamen. kopen op de site gaat makkelijk en betaen ook. daarna wordt er niets meer geleverd. Op het adres zit een ander bedrijf gevestigd.
De telefoon geeft aan dat het momenteel te druk is en je moet wachten. Daarna wordt de verbinding verbroken.
Pure oplichting