Wh
door Whiteshadez Mar 24, 2016 om 18:24
Winkels & webshops

Verloren giftcard mediamarkt laten blokkeren

al vanaf 19 maart 2016 bezig om mijn mediamarkt giftcard te blokkeren omdat ik deze ben verloren, op de site http://www.mediamarkt.nl/nl/shop/cadeaukaart.html van de mediamarkt staat als je je kaartnummer weet dan kun je met de klantenservice bellen en zo je kaart laten blokkeren. al verschillende keren met klantenservice gebeld en krijg te horen dat zij daar niks aan kunnen doen het moet via het hoofdkantoor,  ticket aan laten maken , gisteren weer gebeld hadden ze het naar de verkeerde persoon gestuurd . vandaag nog niks vernomen 
kaart is nog steeds niet terecht en nog steeds niet geblokkerd . ik ben zelfs op advies van de klantenservice naar de mediamarkt gegaan waar ik de giftcard vandaan heb. sterker nog ik heb het bonnetje nog !! ik wordt echt van het kastje naar de muur gestuurd , en dit noemen ze dan klantenservice !! 

http://www.mediamarkt.nl/nl/shop/cadeaukaart.html

wat kan ik hier het beste aan doen ?

5308 20 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

Tijger2
door Tijger2 - Mar 24, 2016 om 18:31
302 Antwoorden / 1 Vragen
0

Dubbelpost

edrick3
door edrick3 - Mar 24, 2016 om 18:33
27632 Antwoorden / 85 Vragen
0

Waarom stel je de vraag opnieuw?

DUBBELPOST

diumenge
door diumenge - Mar 24, 2016 om 18:33
11969 Antwoorden / 15 Vragen
4

Alleen de andere post is 'defect'...

edrick3
door edrick3 - Mar 24, 2016 om 18:35
27632 Antwoorden / 85 Vragen
0

O, vandaar. ;-)

marita5
door marita5 - Mar 24, 2016 om 18:35
11640 Antwoorden / 15 Vragen
0

dubbelpost klik hier 

Heeft geen zin om op hier te klikken , de vraag is wel te zien maar de gegeven antwoorden niet .

marita5
door marita5 - Mar 24, 2016 om 18:37
11640 Antwoorden / 15 Vragen
0

@edrick @tijger2 @diumenge , 

Ik kreeg ook pagina niet gevonden .

edrick3
door edrick3 - Mar 24, 2016 om 18:40
27632 Antwoorden / 85 Vragen
0

Raar.
N.a.v. post van diumenge even verder gezocht en inderdaad: blanco pagina.

En nou doet-ie het weer?!

reflecs
door reflecs - Mar 24, 2016 om 18:43
1859 Antwoorden / 4 Vragen
0

Bij de andere vraag zijn antwoorden niet zichtbaar. Hier dan maar antwoorden?

diumenge
door diumenge - Mar 24, 2016 om 18:43
11969 Antwoorden / 15 Vragen
0

Niet echt, via de link van Marita is de vraag te openen, maar er staan geen antwoorden bij, volgens de teller zouden die er wel moeten zijn. De rubriek ontbreekt.

Wh
door Whiteshadez - Mar 24, 2016 om 18:45
1 Antwoorden / 2 Vragen
1

er ging iets mis met mijn vorige post , vandaar dat ik mijn vraag opnieuw hebt gepost

diumenge
door diumenge - Mar 24, 2016 om 18:46
11969 Antwoorden / 15 Vragen
1

Voor TS, er zit waarschijnlijk weinig anders op dan contact te blijven zoeken met MM. Zeer slechte service van MM inderdaad.

diumenge
door diumenge - Mar 24, 2016 om 18:49
11969 Antwoorden / 15 Vragen
0

Wanneer je klikt op 'Contact' krijg je dit "503 Service Unavailable". Dat zegt genoeg denk ik...

marita5
door marita5 - Mar 24, 2016 om 18:49
11640 Antwoorden / 15 Vragen
1

Vreemd , ik wil een antwoord plaatsen ( vorige vraag )  maar gaat niet , bij plaatsen krijg ik pagina niet gevonden 

Dat betekent dat we hier moeten antwoorden .

marita5
door marita5 - Mar 24, 2016 om 18:55
11640 Antwoorden / 15 Vragen
1

@whiteshadez, 

Om de kaart te laten blokkeren via contactformulier van MM gaat niet , zoals @diumenge aangeeft 503 Service Unavailable.
probeer eens om het hoofdkantoor zelf te bellen :

Tel nr :  
010 207 6500

Wh
door Whiteshadez Mar 25, 2016 om 08:53
1 Antwoorden / 2 Vragen

Bedankt voor het telefoonnummer 
Ik heb ze zojuist gebeld en alles is geregeld ! 



marita5
door marita5 Mar 25, 2016 om 09:10
11640 Antwoorden / 15 Vragen

graag gedaan , bedankt voor terugmelding .

Gerry1969
door Gerry1969 - Mar 24, 2016 om 19:38
3449 Antwoorden / 25 Vragen
0

Al vanaf de 16e bezig om een reactie /bevestiging te krijgen dat is ietwat aan de lange kant.
Maar U bent de card zelf verloren dus ik snap dat het bij MM geen prioriteit heeft om u tegemoet te komen. 
Maar service en MM dat gaat toch niet echt samen. Dat is alvast een tip. 
Diewilik

Tijger2
door Tijger2 - Mar 24, 2016 om 21:09
302 Antwoorden / 1 Vragen
0

Ik had geschreven dat die kaart natuurlijk allang gebruikt is en dat de Ts het verlies maar moet accepteren. Als je een bankbiljet verliest blokkeert DNB die ook niet.

diumenge
door diumenge Mar 24, 2016 om 21:55
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Alleen TS kan zelf nagaan of het tegoed gebruikt is en kennelijk is dat niet het geval.

freya
door freya - Mar 25, 2016 om 10:23
10999 Antwoorden / 1 Vragen
0


Komt door het plaatje dat bij die andere 'vraag' is gepost....?

Cookies
door Cookies Mar 25, 2016 om 11:12
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Dat dacht ik eerder ook. Maar het gebeurt (TE regelmatig) ook bij posts zonder plaatje. Er komt een software update in april, maar ik betwijfel of daarmee dergelijke ellende wordt opgelost.

freya
door freya Mar 25, 2016 om 11:32
10999 Antwoorden / 1 Vragen

Er zitten inderdaad nog veel rare bugs in de site.... we gaan het zien ;-)

ti
door timmerman1965 - Mar 27, 2016 om 12:16
5 Antwoorden / 0 Vragen
0

hoe stel je hier een vraag  ik bedoel waar

marita5
door marita5 - Mar 27, 2016 om 12:35
11640 Antwoorden / 15 Vragen
0

@Timmerman1965 ,

Bovenaan in de rode balk ( links ) daar staat stel jouw vraag klik daarop en u kunt een vraag stellen .

zoekster1
door zoekster1 - Mar 27, 2016 om 12:45
1583 Antwoorden / 3 Vragen
0

Ook maar een antwoord op de vraag....

Wat u het beste kunt doen is een klacht indien op (klik) http://www.klachtenkompas.nl/media-markt

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Ri
Rick van Oosten - Sep 17, 2024 om 23:02
Vakantie & reizen

Kan Booking.com alles maken?

Ik had een hotel geboekt voor 5 nachten.  Nu wil ik 1 nacht eerder weg. Voor het hotel geen probleem, maar Booking.com verhoogt de totaalprijs met 50%. Dat is toch misdadig???? Lees meer

Be
Benni - Sep 17, 2024 om 13:25
Huishouden & energie

Moet een winkel je ook helpen als de garantie verlopen is

Hallo,

Wij hebben een plisségordijn gekocht bij Kwantum. Die hield ons lang aan het lijntje wat betreft reparatie. Toen kwam de aap uit de mouw: de garantie was verlopen (met 3 maanden). Maar dat was nog niet alles. Toen we vroegen of er een (uiteraard betaalde) monteur kon komen, werd dit geweigerd. De monteur repareert "immers" enkel binnen de garantietermijn?

Wij vinden d ... Lees meer

zz
zz25 - Sep 17, 2024 om 09:46
Huishouden & energie

Is huizenvinder.nl betrouwbaar?

is huizenvinder.nl betrouwbaar?

ik ben per direct op zoek naar een huurwoning in den haag en kwam langs deze site, ik zie echter bepaalde woningen aangeboden worden die ik een tijdje terug ook op een andere website aantrof wat nergens toe leidde. Lees meer