Wh
door Whiteshadez Mar 24, 2016 om 18:24
Winkels & webshops

Verloren giftcard mediamarkt laten blokkeren

al vanaf 19 maart 2016 bezig om mijn mediamarkt giftcard te blokkeren omdat ik deze ben verloren, op de site http://www.mediamarkt.nl/nl/shop/cadeaukaart.html van de mediamarkt staat als je je kaartnummer weet dan kun je met de klantenservice bellen en zo je kaart laten blokkeren. al verschillende keren met klantenservice gebeld en krijg te horen dat zij daar niks aan kunnen doen het moet via het hoofdkantoor,  ticket aan laten maken , gisteren weer gebeld hadden ze het naar de verkeerde persoon gestuurd . vandaag nog niks vernomen 
kaart is nog steeds niet terecht en nog steeds niet geblokkerd . ik ben zelfs op advies van de klantenservice naar de mediamarkt gegaan waar ik de giftcard vandaan heb. sterker nog ik heb het bonnetje nog !! ik wordt echt van het kastje naar de muur gestuurd , en dit noemen ze dan klantenservice !! 

http://www.mediamarkt.nl/nl/shop/cadeaukaart.html

wat kan ik hier het beste aan doen ?

4977 20 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

Tijger2
door Tijger2 - Mar 24, 2016 om 18:31
302 Antwoorden / 1 Vragen
0

Dubbelpost

edrick3
door edrick3 - Mar 24, 2016 om 18:33
27632 Antwoorden / 85 Vragen
0

Waarom stel je de vraag opnieuw?

DUBBELPOST

diumenge
door diumenge - Mar 24, 2016 om 18:33
11969 Antwoorden / 15 Vragen
4

Alleen de andere post is 'defect'...

edrick3
door edrick3 - Mar 24, 2016 om 18:35
27632 Antwoorden / 85 Vragen
0

O, vandaar. ;-)

marita5
door marita5 - Mar 24, 2016 om 18:35
11508 Antwoorden / 15 Vragen
0

dubbelpost klik hier 

Heeft geen zin om op hier te klikken , de vraag is wel te zien maar de gegeven antwoorden niet .

marita5
door marita5 - Mar 24, 2016 om 18:37
11508 Antwoorden / 15 Vragen
0

@edrick @tijger2 @diumenge , 

Ik kreeg ook pagina niet gevonden .

edrick3
door edrick3 - Mar 24, 2016 om 18:40
27632 Antwoorden / 85 Vragen
0

Raar.
N.a.v. post van diumenge even verder gezocht en inderdaad: blanco pagina.

En nou doet-ie het weer?!

reflecs
door reflecs - Mar 24, 2016 om 18:43
1859 Antwoorden / 4 Vragen
0

Bij de andere vraag zijn antwoorden niet zichtbaar. Hier dan maar antwoorden?

diumenge
door diumenge - Mar 24, 2016 om 18:43
11969 Antwoorden / 15 Vragen
0

Niet echt, via de link van Marita is de vraag te openen, maar er staan geen antwoorden bij, volgens de teller zouden die er wel moeten zijn. De rubriek ontbreekt.

Wh
door Whiteshadez - Mar 24, 2016 om 18:45
1 Antwoorden / 2 Vragen
1

er ging iets mis met mijn vorige post , vandaar dat ik mijn vraag opnieuw hebt gepost

diumenge
door diumenge - Mar 24, 2016 om 18:46
11969 Antwoorden / 15 Vragen
1

Voor TS, er zit waarschijnlijk weinig anders op dan contact te blijven zoeken met MM. Zeer slechte service van MM inderdaad.

diumenge
door diumenge - Mar 24, 2016 om 18:49
11969 Antwoorden / 15 Vragen
0

Wanneer je klikt op 'Contact' krijg je dit "503 Service Unavailable". Dat zegt genoeg denk ik...

marita5
door marita5 - Mar 24, 2016 om 18:49
11508 Antwoorden / 15 Vragen
1

Vreemd , ik wil een antwoord plaatsen ( vorige vraag )  maar gaat niet , bij plaatsen krijg ik pagina niet gevonden 

Dat betekent dat we hier moeten antwoorden .

marita5
door marita5 - Mar 24, 2016 om 18:55
11508 Antwoorden / 15 Vragen
1

@whiteshadez, 

Om de kaart te laten blokkeren via contactformulier van MM gaat niet , zoals @diumenge aangeeft 503 Service Unavailable.
probeer eens om het hoofdkantoor zelf te bellen :

Tel nr :  
010 207 6500

Wh
door Whiteshadez Mar 25, 2016 om 08:53
1 Antwoorden / 2 Vragen

Bedankt voor het telefoonnummer 
Ik heb ze zojuist gebeld en alles is geregeld ! 



marita5
door marita5 Mar 25, 2016 om 09:10
11508 Antwoorden / 15 Vragen

graag gedaan , bedankt voor terugmelding .

Gerry1969
door Gerry1969 - Mar 24, 2016 om 19:38
3449 Antwoorden / 25 Vragen
0

Al vanaf de 16e bezig om een reactie /bevestiging te krijgen dat is ietwat aan de lange kant.
Maar U bent de card zelf verloren dus ik snap dat het bij MM geen prioriteit heeft om u tegemoet te komen. 
Maar service en MM dat gaat toch niet echt samen. Dat is alvast een tip. 
Diewilik

Tijger2
door Tijger2 - Mar 24, 2016 om 21:09
302 Antwoorden / 1 Vragen
0

Ik had geschreven dat die kaart natuurlijk allang gebruikt is en dat de Ts het verlies maar moet accepteren. Als je een bankbiljet verliest blokkeert DNB die ook niet.

diumenge
door diumenge Mar 24, 2016 om 21:55
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Alleen TS kan zelf nagaan of het tegoed gebruikt is en kennelijk is dat niet het geval.

freya
door freya - Mar 25, 2016 om 10:23
10999 Antwoorden / 1 Vragen
0


Komt door het plaatje dat bij die andere 'vraag' is gepost....?

Cookies
door Cookies Mar 25, 2016 om 11:12
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Dat dacht ik eerder ook. Maar het gebeurt (TE regelmatig) ook bij posts zonder plaatje. Er komt een software update in april, maar ik betwijfel of daarmee dergelijke ellende wordt opgelost.

freya
door freya Mar 25, 2016 om 11:32
10999 Antwoorden / 1 Vragen

Er zitten inderdaad nog veel rare bugs in de site.... we gaan het zien ;-)

ti
door timmerman1965 - Mar 27, 2016 om 12:16
5 Antwoorden / 0 Vragen
0

hoe stel je hier een vraag  ik bedoel waar

marita5
door marita5 - Mar 27, 2016 om 12:35
11508 Antwoorden / 15 Vragen
0

@Timmerman1965 ,

Bovenaan in de rode balk ( links ) daar staat stel jouw vraag klik daarop en u kunt een vraag stellen .

zoekster1
door zoekster1 - Mar 27, 2016 om 12:45
1583 Antwoorden / 3 Vragen
0

Ook maar een antwoord op de vraag....

Wat u het beste kunt doen is een klacht indien op (klik) http://www.klachtenkompas.nl/media-markt

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

na
nanada - Apr 18, 2024 om 12:32
Winkels & webshops

Apparatuur tas blijkt niet waterdicht, website zegt het is waterdicht - heb ik recht op geld terug?

Hai. Ik heb bij een winkel voor dj benodigheden [edit-red.] een tas gekocht voor dj apparatuur. Volgens de website is de tas waterdicht.

Dat was ie niet. Ik was voor werk op reis en merkte dat de tas niet water dicht is. Ik heb direct gemaild en de situatie uitgelegd.

Ik wil mijn geld terug, want dat ding functioneert niet zoals beloofd en nu doen ze er alles aan om dat dus n ... Lees meer

Pi
Pieter Wester - Mar 25, 2024 om 12:03
Computers & telefonie

Waarom blijft het internet via de tv kabel zo duur?

Al vanaf 2001 zijn wij abonnee van Casema en nu Ziggo, via de coax-kabel voor TV, Internet en telefonie.
Inmiddels betalen wij in Nederland ruim 2x zoveel voor het ontvangen van TV, etc. ,als andere burgers in de EU.
De reden hiervoor is dat er een monopoliepositie is gegund aan tv- kabelbeheerders. Dat zou moete worden beeindigd.

De ACM vindt, ten onrechte, dat aan derden gee ... Lees meer

Ha
Hans Wijtman - Apr 19, 2024 om 19:46
Geldzaken & recht
Ik ben via internet opgelicht. Hoe krijg ik mijn geld terug?

Ik ben via internet opgelicht. Hoe krijg ik mijn geld terug?

Op 25 maart j.l. kreeg ik een sms-je van iemand die zich voordeed als medewerker van ICS (International Card Service) met een noodnummer. Er was geprobeerd €899 van mijn rekening te halen. Ik belde dit nummer en was even later €1794 kwijt. Ik heb aangifte gedaan bij de politie en heb mijn rechtbijstandsverzekering ingelicht. Hoe krijg ik mijn geld terug? Lees meer