da
door daphnelbest Nov 3, 2018 om 11:46
Winkels & webshops
Voorkant lerenschoen kapot kan dat nog gemaakt worden door schoenmaker? zie foto

Ik ben tegen een stoeprand aangelopen, en toen is er een goede beschradiging opgelopen op de voorkant/bovenkant van mijn schoen. (Zie foto) Kan de schoenmaker hier nog iets van maken of word het dan lelijk en heb ik nu mijn hele schoenen verpest?

6309 10 Rapporteer

Topantwoord

heremietkreeft
door heremietkreeft - Nov 3, 2018 om 11:50
16838 Antwoorden / 202 Vragen

Er is hier maar één die u een goed antwoord kan geven en dat is een schoenmaker! En het advies van een schoenmaker is gratis.
(Uit de foto kan te zijn af te leiden dat het m.i. wel kan maar ik ben geen schoenmaker).

marita5
door marita5 - Nov 3, 2018 om 11:51
11510 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo DaphnelBest ,

Doe uw gebruikersnaam eer aan , doe uw best en vraag dit aan een schoenmaker ;-))

Topantwoord

Cookies
door Cookies - Nov 3, 2018 om 11:52
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Ja hoor, daar kan een schoenmaker vast nog wel iets van maken.

Grunnen.
door Grunnen. - Nov 3, 2018 om 12:00
509 Antwoorden / Vragen

schoenpoets ??

panter22
door panter22 - Nov 3, 2018 om 12:43
6599 Antwoorden / Vragen
gerbera
door gerbera - Nov 3, 2018 om 15:37
7360 Antwoorden / 14 Vragen

Kan de schoenmaker hier nog iets van maken
Ja hoor dat kan die met een beetje leerverf.
En mocht dat niet lukken, gewoon de neus (van beide schoenen) wegsnijden heeft u een paar sandalen.;-))

P.S, Moet wel een erg hoge stoeprand zijn geweest gezien de plaats van de beschadiging

edrick3
door edrick3 - Nov 3, 2018 om 15:52
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Lijkt me wel, maar ze worden er natuurlijk niet mooier op.
Jammer hoor.

diumenge
door diumenge Nov 3, 2018 om 16:24
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Niet mooier dan vóór de beschadiging inderdaad, maar hopelijk wel mooier dan nu.

edrick3
door edrick3 Nov 3, 2018 om 16:42
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Daar heb je natuurlijk helemaal gelijk in. ;-)

mo
door mof - Nov 5, 2018 om 12:36
3619 Antwoorden / 3 Vragen

Vraag het de schoenmaker ...

sira
door sira - Nov 5, 2018 om 12:56
2331 Antwoorden / 24 Vragen

Ik heb met zwarte schoenen altijd het probleem dat mijn hakken kaal worden in de auto, waardoor deze dan bruin zijn. Dat is met schoenpoets niet meer te verdoezelen, dus poets ik ze met ouderwetse zwarte kachelpoets. Goed uitwrijven, waardoor hoogglans. Als laatste er nog een witte doek overheen halen om te controleren of ze niet meer afgeven.

De schoenmaker zal de polijstmachine er waarschijnlijk wel op zetten. Mocht dat toch niet naar tevredenheid zijn, kun je altijd nog kachelpoets uitproberen (mits de schoenen zwart zijn ;-))

mesjeu
door mesjeu - Nov 5, 2018 om 15:17
6 Antwoorden / Vragen

Ik zou je adviseren: "Vraag het de schoenmaker".