Vouchers de beren van Albert Heijn en touchticket vergoed niks
vouchers voor de beren gekocht voor onder de kerstboom.
actie periode inleveren tot 31 maart gereserveerd voor eind maart, ging niet door door corona.
er werd een verlenging aangegeven van 1 september t/m 30 november en weer gereserveerd voor 15 november, ging weer niet door corona.
De Horeca werd gesloten op 13 oktober en je moest touch tickets een mail sturen en die zeggen jammer maar je hebt tijd genoeg gehad om je voucher in te leveren van 1 september t/m 13 oktober ???? dus je bent je geld kwijt...
Zijn er nog meer mensen die een voucher hebben en het zelfde antwoord hebben gehad
Zijn er nog meer mensen die een voucher hebben? Nee, ik doe niet mee aan dit soort dingen. Maar wat is het doel van uw vraag of er meer mensen een voucher hebben? Als ze die hebben, hebben ze dus dezelfde prolemen.
De restaurants gaan pas half december open dus voor de voucher bezitters te laat om nog van het 3 gangen diner te genieten.
Maar misschien toch nog een mogelijkheid.
https://www.beren.nl/ah
En zo zie je maar @shoppy, bijna een maand geleden en de restaurants gaan weer dicht, morgen of overmorgen. Het is een spooky tijd.
Ja @tenormin dat wordt weer afzien.
U kon toch niet weten dat de horeca op 13 oktober weer dicht moest.
Informeer eens bij AH want dat antwoord van touchtickets slaat nergens op.
Wat heeft u aan ervaringen van anderen? Het lijkt mij meer dat het er om gaat dat u uw geld niet kwijt bent. Ik merk wel op dat volgens de website https://www.beren.nl/ah waar @SHOPPY u ook naar verwees de vouchres kunt inlevgeren t/m 30 november. Het ziet er echter naar uit dat ook op 1 december de horeca nog niet open zal zijn. Heeft u al geïnformeered of het benutten van de vouchers kan voor het bestellen en afhalen van maaltijden? De Beren heeft hoe dan ook afhaalmogelijkheden met soms zelfs aparte daarvoor bestemde locaties.
Als dat niet kan en u kunt de vouchers niet benutten, dan geldt formeel dit: (Bron Omroep Max) In beginsel betaalt u iets voor een dienstverlening die niet wordt
verleend en zou u, zoals al weer enige tijd geleden aan de orde op een vrijdag bij Meldpunt van Omroep Max actie kunnen nemen in de context van het in gebreke blijven m.b.t. nakomen van een overeenkomst. Dat zal dan formeel vorderen betekenen waarvoor bij o.a. op de site van de consumentenbond en juridisch loket een voorbeeldbrief te vinden is. Maar voor u dat doet: kijk de uitzending eerst terug en luister naar hetgeen daar wordt verteld. https://www.maxmeldpunt.nl/ Voor de genoemde voorbeeldbrief: https://www.juridischloket.nl/voorbeeldbrieven/voorbeeldbrief-ingebrekestelling/ en deze kunt u benutten voor een brief - aangetekend verzenden - aan de vestiging waar u de vouchers heeft gekocht. (Of afgeven met krijgen van ontvangstbevestiging).
Onzin natuurlijk dat u alle tijd had om de bon eerder te gebruiken. U ging er vanuit dat hij gebruikt kon worden tot 30 november en netjes optijd gereserveerd. Dat dit alsnog niet kon doorgaan zou niet in u nadeel mogen werken. Dus hij antwoord slaat echt nergens op. Hun komen hun voorwaarden van voucher niet na en dus zouden ze hem of moeten verlengen of geld terug moeten geven. Als u nu geen reservering had staan hadden ze misschien nog een punt gehad ( zo van je zou hem toch niet gebruikt hebben ) maar nu was intentie hem te gebruiken tijdens de periode dat voucher geldig was gezien de reservering. Ze moeten u hierin tegemoet komen.
Ik heb dezelfde ervaring met touchticket en accepteer dat niet. Zie https://community.consumentenbond.nl/consument-recht-28/ah-uit-eten-actie-21859 voor een uitgebreidere beschrijving.
Wij vinden de situatie ook heel vervelend en kijken graag voor een passende oplossing.
Hiervoor vragen wij contact op te nemen via info@touchtickets.nl.
Het team van Touch Tickets
Hier de reactie die ik van Touch Tickets heb ontvangen:
Gedurende de periode van 20 november 2019 t/m 29 december 2019 was het mogelijk om dit arrangement aan te schaffen via de winkels en website van Albert Heijn. In de actievoorwaarden op het moment van aankoop stond beschreven dat u het arrangement kon verzilveren en gebruiken bij De Beren Restaurants t/m 31 maart 2020.
De laatste twee weken van maart 2020 zijn De Beren restaurants op last van de overheid gesloten inzake de op dat moment geldende Covid-19 maatregelen. Aangezien De Beren Restaurants de klanten in het bezit van een voucher graag nog de mogelijkheid wilde geven om gebruik van de voucher te maken, hebben zij tegenover een sluiting van de twee weken in maart een extra verzilverperiode ingesteld zodat gasten ruimschoots de mogelijkheid hebben om van hun voucher gebruik te kunnen maken. De coulance-inwisselperiode is waar mogelijk gecommuniceerd via de social media kanalen, de website van De Beren restaurants en via de website van Albert Heijn.
Deze tickets zijn helaas niet langer in te wisselen bij De Beren Restaurants. Indien u nog vragen heeft, vernemen wij dat graag.
Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
IMet vriendelijke groet,
Touch Tickets
Wat mij betreft is deze reactie een heel andere dan een "passende oplossing" zoals jullie hier in een reactie aan de plaatser van het bericht aangeven:
Wij vinden de situatie ook heel vervelend en kijken graag voor een passende oplossing.
Hiervoor vragen wij contact op te nemen via info@touchtickets.nl.
Het team van Touch Tickets
verleng gewoon de geldigheid met een jaar.
Touchtickets wil eventueel tot vergoeding overgaan, als je de kassabon nog hebt.
Ik heb de vouchers toch?? Die waren 23 euro per stuk.
Verder moet je een afspraak maken met Albert Heijn en je kunt alleen terug naar de winkel waar je de vouchers gekocht hebt. In mijn geval in Delft, Urecht en Zoetermeer. Kan het NOG drempelverhogender??
De actiepagina bij De Beren is inmiddels ook al offline gehaald, terwijl het nog niet eens 30 november is.
Kom op Albert Heijn, De Beren en Touchtickets, we hebben gewoon recht op geld terug!
Al dit moeilijke gedoe kan ik ook geen 'passende oplossing' vinden.
De vouchers moeten gewoon ingeleverd kunnen worden en bij elke Albert Heijn terugbetaald kunnen worden.
Maak het niet zo moeilijk allemaal, des te sneller is het achter de rug.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Contract youfone ontbinden
sins begin maart heb ik youfone wekelijks gebeld gemailt omdat mijn tv steeds vastliep telefoon niet doet internet slecht.
je mag voor €100 per maand toch wel iets goed verwachten? dus kan ik hierdoor van mijn contract af
Lees meer
Nationale energie beheer
Heb probleem met nationale energie beheer
Zij hebben me onder valse voorwendselen overgezet van budget energie naar mega energie waar in straf boeten kreeg wat niet beloofd was zij hebben het geprobeerd op te lossen en contract ontbonden met mega en me geplaats bij gewoon energie en me belooft dat ik 250 euro binnen 8 weken terug gestort zou krijgen maar onder tussen al 12 weken niets nu kree
...
Lees meer
Mag iemand na retour zending en blijkbaar wat stuk gegaan maar eist nu de helft
heb een pakket teruggestuurd binnen 1 uur na levering heb het naar eer en geweten goed verpakt maar tijdens vervoer is er waarschijnlijk een klein haakje waar op een klein pankje moet rusten stuk gegaan ze zeggen dat ze het nu niet meer kunnen verkopen nou nu een nieuw hangertje met 2 kleine spijkertjes erin en hij is als nieuw maar hij eist nu de helft van de aankoop 54 euro vindt het nogal w ... Lees meer
Populair in Winkels & Webshops
Ervaring met <a href="//dresslily.com" target="_blank">www.dresslily.com</a>
Op Facebook verschijnt regelmatig een advertentie van Dresslily.com met aanbiedingen van belachelijk goedkope shirts, tops enz. Ik heb een aantal artikelen besteld en mijn argwaan ontstond toen ik via de mail de mededeling kreeg: hassan@gmail.com heeft uw betaling ontvangen. Het duurde weken voordat ik bericht kreeg dat DHL pakketje zou bezorgen MAAR dat ik nog wel even BTW en invoerrechten moest ... Lees meer
Wie is stichting foundation docdata
Er wordt geld van mijn rekening afgeschreven en ik ken dit bedrijf niet. Lees meer
Wolfgang Tools liegt! Wat te doen?
Wolfgang Tools, welke producten aanbiedt via bol.com en dagaanbieding sites zoals koopjedeal liegt dat het barst.
Het dochterbedrijf van Mascot-online, wat ook niet fris is claimt professionele producten aan te bieden van Duitse makelaardij.
De producten zijn niet professioneel (kun je natuurlijk over twisten) maar ZEKER NIET van Duitse makelaardij.
Het gaat hier om Chinese pr
...
Lees meer