Waarom krijg je op de lidl webshop geen zegels voor je aankopen.
Ik heb op de Lidl webshop een matras gekocht van 169 euro. Het formaat wat ik nodig had, was niet in de winkel verkrijgbaar. Op de webshop worden echter geen zegels verstrekt voor de knuffeltjes. Navraag bij lidl levert alleen maar een bevestiging van de vraag op. Ik vind het toch een oneerlijke zaak. Lidl bespaart opslagruimte in de winkel en daar mag dan toch wel wat tegenover staan.
Hallo DaanLagcher ,
Ontvang ik ook spaarzegels bij aankopen in de webshop ?
Nee, deze actie is alleen geldig in onze winkels. U krijgt dus geen spaarzegels wanneer u online aankopen doet.
Bron : lidl.nl
Waarom krijg je op de lidl webshop geen zegels voor je aankopen.
Staat in hun voorwaarden :
- Deelname geschiedt op de volgende wijze:
-
- Bij elke 10 euro aan boodschappen in een Lidl Filiaal ontvangt u één zegel. Bij 15 zegels heeft u een volle spaarkaart. Bij één volle spaarkaart kunt u een gratis VitaMini naar keuze uitzoeken. Er zijn 8 verschillende VitaMini's, uiteraard zo lang de voorraad strekt.
- U kan zo veel en zo vaak sparen als u wilt. Volle spaarkaarten kunnen worden ingeleverd in een Lidl filiaal tot en met 11 maart 2018.
- Deze actie geldt niet voor online aankopen .
U kunt vinden wat u wilt, maar LIDL mag dat gewoon zelf bepalen.
Er staat trouwens wel wat tegenover, namelijk dat ze matras thuisbezorgen.
Het was bekend dat de zegels alleen in de supermarkt worden uitgegeven:
- Dit staat in de link: deze actie geldt niet voor online aankopen.
https://www.lidl.nl/nl/Spaaractie-8135.htm
Wat verschrikkelijk. Kreeg vandaag ook iets bezorgd wat ik in de Lidl shop had besteld. Ik heb me helemaal waan gezocht naar de zegeltjes. Dus die krijg ik blijkbaar niet. Echt discriminatie van de webshop koper. Als hier misschien zich nog meer slachtoffers zich melden, kunnen we gezamenlijk een actie starten. :-((
U bent trekkende ons been, is het niet? :-D
Ik zou niet durven.:-))
Ik zou voor straf het matras retourneren en bij de Aldi een matras kopen.
Dat helpt niets... Bij Aldi krijg je de zegeltjes ook niet...
En bij Aldi KRIJG je ook geen matras!!!!.
Nu kom ik niet vaak in de Lidl, maar toen ik daar een paar jaar geleden nog was was het een supermarkt. Nog nooit van gehoord dat je in een supermarkt kan proefliggen en een matras kan uittesten. Of komt er binnenkort weer een nieuw topic waarin geklaagd wordt over het matras.
Maar goed, u vindt het oneerlijk, maar Lidl maakt zelf de aktievoorwaarden. En die staan gewoon op de site. En waarom denkt u dat er iets tegenover moet staan om online iets te bestellen? U krijgt nu iets extra's om naar de winkel te komen, namelijk zegeltjes. En de kracht is juist dat u in de winkel iets extra's koopt om zo meer zegels te ontvangen.
Nu kom ik niet vaak in de Lidl, maar toen ik daar een paar jaar geleden nog was was het een supermarkt. Nog nooit van gehoord dat je in een supermarkt kan proefliggen en een matras kan uittesten.
Daarom kan je hem ook alleen in de webshop bestellen.
Vandaar mijn reaktie ook. Een matras is een persoonlijke keuze en kan niet vanaf een plaatje besteld worden. En je moet al helemaal niet bij een supermarkt gaan bestellen omdat je daar ook nog eens zegeltjes bij zou krijgen. Leuk dat je wel je knuffels zou kunnen krijgen en je vervolgens niet kan slapen van de pijn vanwege het matras.
Ach als je genoeg knuffels kan krijgen dan slaapt een slecht matras ook goed. Heb je extra veel opvulling.
Ik zou voor geen goud dat matras nog willen hebben. Heeft u het zelf uit het magazijn opgehaald?
Ik geef de zegeltjes aan de kinderen die bij de uitgang erom staan te bedelen.
Vandaag helaas te snel aan een veel te brutaal en iets te dik jongetje gegeven dat voor 2 bescheiden kleine(re) meisjes langs schoot, ze opzij schoof met zijn dikkere en grotere lijf, om ze sneller af te zijn.
Verder gaan we hier op dit forum niet over de regels van winkels.
Wat mensen al niet doen om aan een paar in China gemaakte knuffels te komen
In Chinese webshops koop je er 10 voor €7,50 incl verzending Zien er iets anders uit maar dan hoef je geen €1200 aan boodschappen te doen.
Een matras voor deze prijs..... Bel vast een letselschade advocaaad
Zo spellen is ook Chinees.!!!!!
Even voor uw opmerking over het matras van de Lidl.
Een test van de consumentenbond heeft uit gewezen dat dit matras veel beter is dan een Auping of andere extreem dure matrassen.
Alleen de Emma matras is iets beter maar kost dan ook 3x zo duur.
"maar kost dan ook 3x zo duur"
Kost veel, of is duur...
@Audb. Testen van een matras door de Consumentenbond zeggen mij niets. Ze kijken naar kwaliteit van gebruike spullen maar kunnen onmogelijk bepalen of dit voor iedereen een goed matras is.
Ik heb andere lengte,gewicht en slaapvoorkeur als andere consumenten, dat kan onze totaal niet objectieve bond helemaal niet testen.
Consumentenbond is NUL onafhankelijk, het is een commerciële instelling..
Ik werkte vroeger voor een Japanse audioproducent en ons werd aangeboden om onze Walkmans mee te nemen in een test, tegen betaling en we werden matig getest omdat we geen Nederlandse gebruiksaanwijzing mee leverden. Sinds die dag was mijn vertrouwen in de CB weg.
Het klinkt toch ook logisch, dat je bij een internet aankoop geen zegels krijgt. Ook bij de AH krijg je geen koopzegels bij je boodschappen die je via internet besteld.
Ook bij de AH krijg je geen koopzegels bij je boodschappen die je via internet besteld.
Die krijg je in de winkel ook niet, daar moet je echt voor betalen. ;-))
@mein33
Lol
Ik vind het toch een oneerlijke zaak.
Staat in de Voorwaarden.
Ik vind het trouwens logisch.
Slaap ze.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Ik wil een klacht indienen over Rioleringsbedrijf Van Dongen
Klacht over rioleringsbedrijf van Dongen (085.8000582) Op 25 december 2023 had ik last van een verstopt toilet. Ik heb toen contact opgenomen met Rioleringsbedrijf van Dongen. Ik ben toen opgelicht. Ik heb uiteindelijk een rekening moeten betalen van 4.145, -- voor ca één uur werk. De kosten zaten in de toeslag vanwege de feestdagen en de afschrijving van de apparatuur die volgens de mont ... Lees meer
Opzeggen lidmaatschap FVD
Beste lezers,
Ik ben vorig jaar een lidmaatschap aangegaan bij het FVD, ik heb er niet op gestemd, maar deed het uit sympathie voor diverse standpunten.
Nu was ik in de veronderstelling dat zo'n lidmaatschap vanzelf na 1 jaar stopt. ( niet betalen, geen lid meer)
Ooit iets over gelezen of gehoord, en ik dacht dat dit dus nu zo functioneerde, maar waarschijnlijk heb ik dat dus
...
Lees meer
Vriendenloterij stoppen lukt niet
Al 2 keer een telefonsch gesprek gehad met een zeer irritante dame. Maar krijg het niet voor elkaar om op te bzeggen. Lees meer
Populair in Winkels & Webshops
Ervaring met <a href="//dresslily.com" target="_blank">www.dresslily.com</a>
Op Facebook verschijnt regelmatig een advertentie van Dresslily.com met aanbiedingen van belachelijk goedkope shirts, tops enz. Ik heb een aantal artikelen besteld en mijn argwaan ontstond toen ik via de mail de mededeling kreeg: hassan@gmail.com heeft uw betaling ontvangen. Het duurde weken voordat ik bericht kreeg dat DHL pakketje zou bezorgen MAAR dat ik nog wel even BTW en invoerrechten moest ... Lees meer
Wie is stichting foundation docdata
Er wordt geld van mijn rekening afgeschreven en ik ken dit bedrijf niet. Lees meer
Wolfgang Tools liegt! Wat te doen?
Wolfgang Tools, welke producten aanbiedt via bol.com en dagaanbieding sites zoals koopjedeal liegt dat het barst.
Het dochterbedrijf van Mascot-online, wat ook niet fris is claimt professionele producten aan te bieden van Duitse makelaardij.
De producten zijn niet professioneel (kun je natuurlijk over twisten) maar ZEKER NIET van Duitse makelaardij.
Het gaat hier om Chinese pr
...
Lees meer