daanlagcher
door daanlagcher Feb 3, 2018 om 20:01
Winkels & webshops

Waarom krijg je op de lidl webshop geen zegels voor je aankopen.

Ik heb op de Lidl webshop een matras gekocht van 169 euro. Het formaat wat ik nodig had, was niet in de winkel verkrijgbaar. Op de webshop worden echter geen zegels verstrekt voor de knuffeltjes. Navraag bij lidl levert alleen maar een bevestiging van de vraag op. Ik vind het toch een oneerlijke zaak. Lidl bespaart opslagruimte in de winkel en daar mag dan toch wel wat tegenover staan.

10709 23 Rapporteer

marita5
door marita5 - Feb 3, 2018 om 20:10
11494 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo DaanLagcher ,

Ontvang ik ook spaarzegels bij aankopen in de webshop ?

 Nee, deze actie is alleen geldig in onze winkels. U krijgt dus geen spaarzegels wanneer u online aankopen doet.

Bron : lidl.nl

Waarom krijg je op de lidl webshop geen zegels voor je aankopen.

Staat in hun voorwaarden :

  • Deelname geschiedt op de volgende wijze:
  •
    • Bij elke 10 euro aan boodschappen in een Lidl Filiaal ontvangt u één zegel. Bij 15 zegels heeft u een volle spaarkaart. Bij één volle spaarkaart kunt u een gratis VitaMini naar keuze uitzoeken. Er zijn 8 verschillende VitaMini's, uiteraard zo lang de voorraad strekt.
    • U kan zo veel en zo vaak sparen als u wilt. Volle spaarkaarten kunnen worden ingeleverd in een Lidl filiaal tot en met 11 maart 2018.
  • Deze actie geldt niet voor online aankopen .

diumenge
door diumenge - Feb 3, 2018 om 20:10
11969 Antwoorden / 15 Vragen

U kunt vinden wat u wilt, maar LIDL mag dat gewoon zelf bepalen.

Er staat trouwens wel wat tegenover, namelijk dat ze matras thuisbezorgen.

sjjoppy
door sjjoppy - Feb 3, 2018 om 20:18
7155 Antwoorden / 3 Vragen

Het was bekend dat de zegels alleen in de supermarkt worden uitgegeven:

      Dit staat in de link: deze actie geldt niet voor online aankopen.

https://www.lidl.nl/nl/Spaaractie-8135.htm

tijger1
door tijger1 - Feb 3, 2018 om 20:19
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Wat verschrikkelijk. Kreeg vandaag ook iets bezorgd wat ik in de Lidl shop had besteld. Ik heb me helemaal waan gezocht naar de zegeltjes. Dus die krijg ik blijkbaar niet. Echt discriminatie van de webshop koper. Als hier misschien zich nog meer slachtoffers zich melden, kunnen we gezamenlijk een actie starten. :-((

costnix
door costnix Feb 4, 2018 om 01:06
2874 Antwoorden / 1 Vragen

U bent trekkende ons been, is het niet? :-D

tijger1
door tijger1 Feb 4, 2018 om 09:33
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Ik zou niet durven.:-))

Cookies
door Cookies - Feb 3, 2018 om 20:30
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Ik zou voor straf het matras retourneren en bij de Aldi een matras kopen.

pe
door pebk Feb 5, 2018 om 13:21
579 Antwoorden / 0 Vragen

Dat helpt niets... Bij Aldi krijg je de zegeltjes ook niet...

ba
door bartbo Feb 7, 2018 om 14:32
37 Antwoorden / 36 Vragen

En bij Aldi KRIJG je ook geen matras!!!!.

ne
door neodutchio - Feb 3, 2018 om 20:36
5129 Antwoorden / 12 Vragen

Nu kom ik niet vaak in de Lidl, maar toen ik daar een paar jaar geleden nog was was het een supermarkt. Nog nooit van gehoord dat je in een supermarkt kan proefliggen en een matras kan uittesten. Of komt er binnenkort weer een nieuw topic waarin geklaagd wordt over het matras.

Maar goed, u vindt het oneerlijk, maar Lidl maakt zelf de aktievoorwaarden. En die staan gewoon op de site. En waarom denkt u dat er iets tegenover moet staan om online iets te bestellen? U krijgt nu iets extra's om naar de winkel te komen, namelijk zegeltjes. En de kracht is juist dat u in de winkel iets extra's koopt om zo meer zegels te ontvangen.

Gr
door Grunn1 Feb 3, 2018 om 23:04
1427 Antwoorden / 18 Vragen

Nu kom ik niet vaak in de Lidl, maar toen ik daar een paar jaar geleden nog was was het een supermarkt. Nog nooit van gehoord dat je in een supermarkt kan proefliggen en een matras kan uittesten.

Daarom kan je hem ook alleen in de webshop bestellen.

ne
door neodutchio Feb 3, 2018 om 23:50
5129 Antwoorden / 12 Vragen

Vandaar mijn reaktie ook. Een matras is een persoonlijke keuze en kan niet vanaf een plaatje besteld worden. En je moet al helemaal niet bij een supermarkt gaan bestellen omdat je daar ook nog eens zegeltjes bij zou krijgen. Leuk dat je wel je knuffels zou kunnen krijgen en je vervolgens niet kan slapen van de pijn vanwege het matras.

Gr
door Grunn1 Feb 4, 2018 om 10:09
1427 Antwoorden / 18 Vragen

Ach als je genoeg knuffels kan krijgen dan slaapt een slecht matras ook goed. Heb je extra veel opvulling.

aurora1
door aurora1 - Feb 4, 2018 om 00:53
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Ik zou voor geen goud dat matras nog willen hebben. Heeft u het zelf uit het magazijn opgehaald?
Ik geef de zegeltjes aan de kinderen die bij de uitgang erom staan te bedelen.
Vandaag helaas te snel aan een veel te brutaal en iets te dik jongetje gegeven dat voor 2 bescheiden kleine(re) meisjes langs schoot, ze opzij schoof met zijn dikkere en grotere lijf, om ze sneller af te zijn.
Verder gaan we hier op dit forum niet over de regels van winkels.

Gerry1969
door Gerry1969 - Feb 4, 2018 om 01:12
3449 Antwoorden / 25 Vragen

Wat mensen al niet doen om aan een paar in China gemaakte knuffels te komen
In Chinese webshops koop je er 10 voor €7,50 incl verzending  Zien er iets anders uit maar dan hoef je geen €1200 aan boodschappen te doen.
Een matras voor deze prijs..... Bel vast een letselschade  advocaaad

op hoop van zegen
door op hoop van zegen Feb 4, 2018 om 09:11
5 Antwoorden / 1 Vragen

Zo spellen is ook Chinees.!!!!!

audb
door audb Feb 5, 2018 om 13:17
1668 Antwoorden / 5 Vragen

Even voor uw opmerking over het matras van de Lidl.

Een test van de consumentenbond heeft uit gewezen dat dit matras veel beter is dan een Auping of andere extreem dure matrassen.

Alleen de Emma matras is iets beter maar kost dan ook 3x zo duur.

pe
door pebk Feb 5, 2018 om 13:23
579 Antwoorden / 0 Vragen

"maar kost dan ook 3x zo duur"

Kost veel, of is duur...

Gerry1969
door Gerry1969 Feb 5, 2018 om 17:25
3449 Antwoorden / 25 Vragen

@Audb. Testen van een matras door de Consumentenbond zeggen mij niets. Ze kijken naar kwaliteit van gebruike spullen maar kunnen onmogelijk bepalen of dit voor iedereen een goed matras is.
Ik heb andere lengte,gewicht en slaapvoorkeur als andere consumenten, dat kan onze totaal niet objectieve bond helemaal niet testen.
Consumentenbond is NUL onafhankelijk, het is een commerciële instelling.. Ik werkte vroeger voor een Japanse audioproducent en ons werd aangeboden om onze Walkmans mee te nemen in een test, tegen betaling en we werden matig getest omdat we geen Nederlandse gebruiksaanwijzing mee leverden. Sinds die dag was mijn vertrouwen in de CB weg.

chris74
door chris74 - Feb 4, 2018 om 04:04
564 Antwoorden / 44 Vragen

Het klinkt toch ook logisch, dat je bij een internet aankoop geen zegels krijgt. Ook bij de AH krijg je geen koopzegels bij je boodschappen die je via internet besteld.

me
door mein33 Feb 4, 2018 om 11:03
5658 Antwoorden / 28 Vragen

Ook bij de AH krijg je geen koopzegels bij je boodschappen die je via internet besteld.

Die krijg je in de winkel ook niet, daar moet je echt voor betalen. ;-))

tijger1
door tijger1 Feb 4, 2018 om 11:27
42060 Antwoorden / 21 Vragen

@mein33
Lol

edrick3
door edrick3 - Feb 4, 2018 om 10:14
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Ik vind het toch een oneerlijke zaak.
Staat in de Voorwaarden.
Ik vind het trouwens logisch.
Slaap ze.

me
door mein33 - Feb 4, 2018 om 11:01
5658 Antwoorden / 28 Vragen

Spaart tenminste weer vulling van de vuilnisbak, waar deze compleet onzinnige prullaria toch in zal verdwijnen.
En nou maar hopen dat dat matras van € 169,00 wel het gewenste slaapcomfort op zal leveren, ondanks het gemis van de zo fel begeerde knuffeltjes.
Dan toch maar op zoek naar een andere knuffel.  ;-))

ge
door gewicht Feb 5, 2018 om 18:07
170 Antwoorden / 1 Vragen

Die "onzinnige prullaria" is er ook niet voor de oudjes. De "jonkies" die zijn er gek op.

me
door mein33 Feb 5, 2018 om 18:23
5658 Antwoorden / 28 Vragen

@gewicht,

Nou, veel plezier er mee !!    ;-))

audb
door audb - Feb 5, 2018 om 13:20
1668 Antwoorden / 5 Vragen

Waarom er geen zegels bij zitten?

Het matras komt hoogst waarschijnelijk niet uit de Nederlandse magazijn maar uit Duitsland.

Het is zelfs zo dat bij de Lidl waar wij gaan er helemaal geen matras in de winkel aanwezig is omdat deze te klein is en alleen de super Lidl(s) hebben ze wel.

Redacteur
door Redacteur - Feb 5, 2018 om 15:11
1053 Antwoorden / 62 Vragen

Graag alleen inhoudelijke reacties plaatsen.

De redactie

mo
door mof - Feb 5, 2018 om 18:30
3619 Antwoorden / 3 Vragen

Als u naar d3 winkel gaat koopt u sneller dingen die u niet nodig heeft, dus lokken ze u naar de winkel