Wi
door Wim Doosje Oct 29, 2016 om 14:06
Winkels & webshops

Waarom kunnen instanties zoals Nr.1 Cashback ongestraft hun gang gaan ?

Wij blijven met regelmaat dreig-mails krijgen van de Nederlandse Incasso Centrale, ook nadat we hebben aangegeven dat verdere communicatie via onze rechtsbijstand verloopt. Dit heeft UNIVE rechtsbijstand ook per mail aan hun kenbaar gemaakt.
gr.Wim

2520 5 Rapporteer

Cookies
door Cookies - Oct 29, 2016 om 14:14
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Omdat mensen er in blijven trappen.

eclipse
door eclipse - Oct 29, 2016 om 14:56
1561 Antwoorden / 370 Vragen

@Hallo Wim Doosje,
Zoals U misschien wel weet mag elke idioot een incasso bureau starten/ beginnen.Heeft U een terechte maning  van het incasso bureau, of onterecht, En heeft U het uit handen gegeven aan Unive, Dan gewoon de mails  doorsturen naar Univé, Heeft U ook in één keer de volle 40 euro gekregen? Gezien U hulp hebt gezocht is de incasso waarschijnlijk terecht, maar laat U niet gek maken door dreigen,  lees dit  even KLIK , Als u vindt dat U ten onrechte een maning  krijgt, en nr 1  cashback zegt van niet, vraag dan Uw  voice-log  op, als ze die niet hebben is  het klaar, en kunt  u een enveloppe vol irritant  niet weg te krijgen confetti naar een fysiek adres sturen, zie het maar als "recht hebben op leedvermaak ", maar voorop staat dat ze aso bezig zijn, nu is het lastig  je daarvan niets aan te trekken , maar probeer het , t is het allemaal niet waard, Is de incasso trecht, dan zal U op den duur toch Uw  verplichtingen moeten nakomen, krijgt  U gelijk ? Dan stuurt Univé ze wel een nota voor admin kosten oid. google eens op nr 1  Cashback, ik zie  bij velen het enige dat ze dat ze via  telemarketing  aan het klooien zijn, dan zou ik me al helemaal geen zorgen maken, sccs .  "vraag voice-log op, maar beter dat U (gewoon)  Univé z `n werk moet laten doen

hutch
door hutch - Oct 29, 2016 om 14:57
4515 Antwoorden / 29 Vragen

Dit is tekenend voor malafide / obscure incassobureautjes. Deze is niet voor niets NIET aangesloten bij de overkoepelend brancheverening NVIO.
Dan moeten 'zij' zich aan bepaalde regels houden. Ik vermoed dat dit clubje daar dus niet welkom is, juist vanwege hun asociale optreden.

Eigenlijk zou u blij moeten zijn met dat optreden van dit soort malafide clubjes. 'Zij' geven daarmee indirect aan dat 'zij' totaal geen bewijs, dan wel geen poot om op te staan hebben. Het enige wat 'zij' nu nog kunnen doen is blaffen en bluffen en hopen dat er iemand toch intrapt / bang wordt.

Het stikt niet voor niets van de klachten op internet.

Totaal niet reageren. Laat ze in hun sop gaar koken.

gerbera
door gerbera - Oct 29, 2016 om 15:22
7361 Antwoorden / 14 Vragen

Er niet moeilijk over doen, blokkeer hun mails inclusief het domein als ongewenst en het zal een stuk rustiger worden.

tijger1
door tijger1 - Oct 29, 2016 om 16:02
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Het helpt ook om in het vervolg zulke telefoontjes direct af te kappen, geen gegevens te verstrekken. Ook niet aan de deur of op straat.

Dat voorkomt dat gedoe met louche bedrijven en incassobureaus.