mathijs_b
door mathijs_b Aug 6, 2016 om 17:57
Winkels & webshops
Wat kan ik nog met Airmiles doen?

Ik heb een flink aantal Airmiles gespaard.
Nu ben ik met een verbouwing bezig en dacht die te kunnen besteden bij Praxis.
Helaas val je steeds in de catagorie "niet geldig voor..."
Parket gekocht. Nee, meneer, u krijgt geen airmiles en kunt er ook geen inleveren want dat is een aanbieding.
Doodgewone meubelpanelen (zelfs stuk duurder dan bij concurrent) Nee, meneer, die vallen onder "vaste lage prijzen".
Lijm gekocht, geen Airmiles want de lijm zou afgeprijsd zijn.
Hetzelfde heb ik ooit meegemaakt met Airmiles beltegoed. Je kon met Airmiles een prepaykaart kopen. Meteen flink wat Airmiles erop gezet. De prepaykaart zou je weer kunnen opladen met Airmiles, maar niemand die dat lukte....
Toen opeens werden die kaarten ongeldig en je kreeg geen Airmiles terug.

Dus mijn vraag: Heeft het nut om met Airmiles door te gaan? Ik kan er toch niets mee doen.

38510 32 Rapporteer

da
door datzoekikop - Aug 6, 2016 om 18:14
251 Antwoorden / Vragen

Laatst nog besteedt bij bol.

diumenge
door diumenge - Aug 6, 2016 om 18:21
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Fanatiek sparen heeft inderdaad niet zoveel zin, maar de miles die je toch hebt/krijgt kan je inderdaad bijvoorbeeld bij bol.com besteden.

edrick3
door edrick3 - Aug 6, 2016 om 18:24
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Mijn antwoord: nee. Heb die dingen ook nooit willen hebben.
Voor wat info klik hier. (=www.airmiles.nl/sparen-inwisselen)

tenormin
door tenormin - Aug 6, 2016 om 18:39
16823 Antwoorden / 108 Vragen

Ben allang van de Airmiles genezen. Vroeger, komt dat woord weer ;-) kon men er gewone huis-tuin en keukenartikelen voor krijgen. Nu zijn veel zaken die er niet meer aan mee doen. Heb er nu wel in een jaar een zootje bij (door vliegen): kan men alleen stoel upgraden. En fancy 'cadeautjes'. Ik zelf ga er dus niet mee door.

sjjoppy
door sjjoppy - Aug 6, 2016 om 19:02
7179 Antwoorden / 3 Vragen

Als de airmiles niet gebruikt worden kunt u ze sparen voor stichting AAP.
AH geeft ook de mogelijkheid om ze daar te besteden.

https://www.aap.nl/nl/help-mee/air-miles-eenmalig-doneren-speel

ha
door harry25961 - Aug 6, 2016 om 19:21
23 Antwoorden / Vragen

Met airmiles kunt U ook benzine tanken bij shell.  Iedere 200 Airmiles staat gelijk aan 1 Euro korting.    Als U boodschappen doet bij AH, kunt U daar ook regelmatig 2000 Airmiles inleveren voor E 10.00 korting.  Kijk even op de site van Airmiles, want ze zijn niet meer onbeperkt geldig.

Cookies
door Cookies - Aug 6, 2016 om 19:23
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Waarom kijk je dan niet even op de site van Airmiles? Volgens mij de meest logische plek om te kijken wat je nog met je Airmiles kunt doen. Edit: link verwijderd, heeft edrick al gegeven, zie ik.

Ze blijven trouwens ook niet meer onbeperkt geldig.

tijger1
door tijger1 - Aug 6, 2016 om 19:56
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Ik heb een tijd geleden mij gehele tegoed aan een goed doel geschonken en ben daarna gestopt met het aanbieden van die kaart als ik iets koop.

Maar bij vliegen kunt u soms uw comfort verbeteren door airmiles in te wisselen.

aurora1
door aurora1 - Aug 6, 2016 om 20:59
15645 Antwoorden / 6 Vragen
mathijs_b
door mathijs_b Aug 6, 2016 om 22:07
641 Antwoorden / 77 Vragen

Helaas, ik probeer in te loggen bij Airmiles. Lukt niet. Ik moet mijn kaartnummer ingeven: Kaart is niet bekend...
Ontmoedigingsbeleid. Ik denk dat Airmiles samen met partner V&D langzaam aan z'n einde is gekomen.

aurora1
door aurora1 Aug 6, 2016 om 22:13
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Bij AH kunnen ze ook de stand van zaken van uw kaart bekijken. U hoeft op de gegeven website niet in te loggen, maar kunt gewoon met het invullen van het kaartnummer uw saldo checken bij Check je saldo.

Cookies
door Cookies Aug 7, 2016 om 13:49
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Zojuist even geprobeerd: kan op airmiles.nl gewoon ingelogd worden.

ja
door jackyh - Aug 6, 2016 om 21:33
953 Antwoorden / 4 Vragen

Ik spaar al jaren voor de Primatenopvang AAP in Almere. Neem contact met hen op, kan ook per mail, en zij zullen je graag verder helpen. Dit is een heel goed doel daar zij de airmiles ondermeer gebruiken voor vluchten om apen terug te brengen aan Afrika etc. Dus a.u.b. blijf sparen voor hen.

Cookies
door Cookies Aug 6, 2016 om 22:08
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Contact opnemen is nergens voor nodig. Kan gewoon via de link van @sjoppie meteen gedoneerd worden!

marita5
door marita5 - Aug 6, 2016 om 23:12
11507 Antwoorden / 15 Vragen
ekiem
door ekiem - Aug 7, 2016 om 13:57
676 Antwoorden / 100 Vragen

Goedemiddag,

Het beste is, zoals anderen ookal melden, kijken op de site.

Zelf gebruik ik de airmiles om gratis naar thermae2000 te gaan ( bij 3200 miles ). En anders bij Bol.com.
Een goed doel met je miles steunen is ook een optie.

fijne middag, Ekiem

mathijs_b
door mathijs_b - Aug 8, 2016 om 00:30
641 Antwoorden / 77 Vragen

Probleem opgelost! Ik ben gratis gaan tanken bij Shell!
De Airmiles leveren helaas maar een halve cent op, maar ik had de tank toch bijna vol......na 15 jaar sparen!
Meteen de kaart doorgeknipt.

Einde verhaal!

ca
door caramia - Aug 8, 2016 om 11:54
8 Antwoorden / 6 Vragen

Ik heb de kaart verbonden met een goed doel, KIKA
Als ik boodschappen doe, dan gaan de punten gelijk naar het goede doel.
Zo hoef ik niet te leuren met ergens de punten in te leveren. En ik steun gelijk een goed doel.

te
door tercinta - Aug 8, 2016 om 11:59
9 Antwoorden / 0 Vragen

Schenk het aan Stichting AAP. Die zijn er hartstikke blij mee. Kijk op hun website hoe je dat kunt doen: https://www.aap.nl/nl/help-mee

tontoos
door tontoos - Aug 8, 2016 om 12:09
32 Antwoorden / 14 Vragen

Ik heb het zelfde meegemaakt maar niet met Airmiles want zoveel krijg ik die niet want ik tank niet bij Shell en nu koop ik zo min mogelijk bij Praxis.
Ik las  in een folder alles 25% korting dus ik heb ook meubel panelen gekocht en bij de kassa zeiden ze : nee meneer die vallen onder de vaste lage prijzen dus ik kreeg de korting niet.
En ik ga echt niet naar een winkel omdat ze daar Airmiles geven.

eryl
door eryl - Aug 8, 2016 om 12:11
14 Antwoorden / 0 Vragen

Je kan toegangskaarten voor de Efteling aanschaffen.

audb
door audb - Aug 8, 2016 om 12:35
1668 Antwoorden / 5 Vragen

Doneren aan een goeddoel bv Kika of stichting aap?

Maar het is me wel opgevallen dat toen V&D slechter ging lopen dat je minder kreeg voor je airmiles dan voor heen.

Overigens heeft AH soms wel acties waar je ze nog kan dumpen.

ge
door geraldinep - Aug 8, 2016 om 12:43
14 Antwoorden / 4 Vragen

Beste Mathijs,
Jammer dat het inwisselen van je Airmiles niet lukt maar je kan ze ook aan een goed doel schenken. Ik spaar ze al jaren voor St. AAP.Die doen zoveel goeds voor de dieren die het slecht hebben.
Ik zou zeggen doe een belletje naar St. AAP en vraag hoe je ze over kan maken. Je kan van hun ook een pasje krijgen voor de Airmiles, dan gaan ze rechtstreeks naar hun toe en heb je er geen omkijken naar.
Er zijn nog veel meer goede doelen waar je ze voor kan sparen en schenken.
ik wens je succes!
Groet,
Geraldine

hennyb86
door hennyb86 - Aug 8, 2016 om 12:48
106 Antwoorden / 5 Vragen

mijn airmailes gaan al vanaf het begin ook naar stichting AAP.  zelfs mijn AH-bonus kaart is daaraan gekoppeld.  hoef je je kaart niet eens mee te nemen. hartstikke handig.  deed er verder toch al niets mee.

po
door postduif54 - Aug 8, 2016 om 13:09
51 Antwoorden / 3 Vragen

Je kunt je Airmail ook inleveren bij o.a. Albert Heijn aan de kassa als men afrekend of bij Shell aan de kassa. Ik spaar die Airmails voor de benzine. Voor die korting van 5 of 10 euro op de totaalprijs van de benzine als ik onderweg ben, alle kleintjes helpen.

adriaan2
door adriaan2 - Aug 8, 2016 om 14:26
104 Antwoorden / 0 Vragen

Beste werkt het met bol.com en zoals iemand ook schreef om ze te schenken aan een stichting zoals bijv. AAP. Bij de vakantieparken etc. werkt het ook, maar ik twijffel aan de korting die ook kan krijgen bij aanbiedingen.

mo
door mof - Aug 8, 2016 om 14:40
3619 Antwoorden / 3 Vragen

Ze kosten ook niets, ogenschijnlijk dan, want al die kadootjes zijn tochbslechts sigaren uit eigen doos.
u kunt korting op een toekomstige reis krijgen

aurora1
door aurora1 - Aug 8, 2016 om 15:00
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Dus u hebt dus intussen wel met uw airmiles iets kunnen doen. Dus het had toch wel zin om te sparen. Uw kaart stuk knippen en dus niet meer sparen is wel erg rigoureus....
Dank voor het melden.

js
door jsb15 - Aug 8, 2016 om 15:17
4 Antwoorden / 0 Vragen

Airmiles, zegels rotzooi.
Prijs verlagen is mijn devies

js
door jsb15 - Aug 8, 2016 om 15:19
4 Antwoorden / 0 Vragen

Schenken aan Stichting Aap
Zie website

kn
door knabbel13 - Aug 8, 2016 om 16:21
33 Antwoorden / 17 Vragen

Dan wil ik ze heel graag aan een stichting geven. Want zelf bij Bol.com heb ik geen idee hoe ik ze zou moeten gebruiken. Hoera  AIR-MILES

lp
door lpaard1981 - Aug 9, 2016 om 11:21
50 Antwoorden / 1 Vragen

Als je er niets mee doet kan je ze altijd nog doneren aan stichting aap. die verzorgen het vervoer van de dieren ermee.

co
door courtny - Aug 9, 2016 om 12:43
13 Antwoorden / 5 Vragen

Als het inwisselweken voor airmiles bij AH zijn, moet je minimaal € 20,00 besteden voor je kan inwisselen. Ikzelf heb voor airmiles bioscoopkaartjes gekocht die je kan besteden bij de bioscooporganisatie Pathé. Op de site van Airmiles staan allerlei producten, die je kan betalen met airmiles.

lo
door longgirl - Aug 12, 2016 om 21:51
11 Antwoorden / 0 Vragen

Ik geef mijn airmiles aan Stichting AAP

Em
door Emmap - Sep 9, 2016 om 13:31
162 Antwoorden / 8 Vragen

Besteed ze aan handdoeken bij Shell-shop, zelf houden of weggeven, is een altijd welkom cadeautje!