Ti
door Tineke3 Feb 16, 2018 om 18:56
Winkels & webshops

Wat te doen als ik bestelde artikelen wel betaald heb niet ontvangen

Ik heb vandaag precies 5 week geleden een antisnoring solution besteld bij support@rpxdeals.com besteld en betaald,83,00 euro
de bestelling is geplaatst op 11-1-2018 het zou ong. 2a 3 weken duren! In het begin als ik een mailtje stuurde kreeg ik nog wel antwoord als van wij hebben je bestelling getraceerd het komt goed,maar nu al 2week niks meer gehoort,mijn man heeft ook nog een mail gestuurd maar geen reactie,ik ben dus bang dat ik dat geld kwijt ben en ook dat antisnoring solution nooit zal krijgen! Ik had ook een traceercode die is RG736378867CN maar post NL heeft niks ontvangen! Kan niet bellen,dus ik vraag me af kunnen jullie helpen of ik nog wat anders kan doen? Of dat jullie eerder van dit bedrijf gehoort hebben of ervaring ermee?? Vriendelijke groet Tineke

6618 9 Rapporteer

marita5
door marita5 - Feb 16, 2018 om 19:07
11508 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo Tineke3 ,

Ik kan de site niet vinden , krijg de melding site is niet actief .

U bent niet de enige , klik op de rode regel .

https://nl.trustpilot.com/review/rpxdeals.com

wi
door wilhelmina59 - Feb 16, 2018 om 21:00
512 Antwoorden / 0 Vragen

Vage site. Krijg een vage aanbieding. Wordt weer malware erover jagen, fijn.
vriendelijk bedankt.

marita5
door marita5 Feb 16, 2018 om 21:17
11508 Antwoorden / 15 Vragen

Vind het knap dat u deze site kunt vinden , ik dus niet . Welke url / of naam van site heeft u gezocht ? de site is niet actief en support@rpxdeals.com bestaat niet , is een emailadres .

wi
door wilhelmina59 Feb 17, 2018 om 10:33
512 Antwoorden / 0 Vragen

Sorry was een beeetje melig. Kreeg ipv de bewuste sitte de melding dat mijn FF een prijs had gewonnen. (en dat soort zaken geloof ik nooit)
vandaar de melding dat mijn Malware erover moest.

wildrat
door wildrat Feb 21, 2018 om 19:09
15 Antwoorden / 6 Vragen

En dan als 2e posten dat het een virusgevoelige site is , of welke site dan ook.
Maakt het wel heel moeilijk goede antwoorden te zoeken als wat te doen bij obscuur bedrijf bestelt maar niet geleverd.

aurora1
door aurora1 - Feb 17, 2018 om 02:01
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Ook ik kan er niets van vinden.

marita5
door marita5 Feb 17, 2018 om 08:01
11508 Antwoorden / 15 Vragen

@Aurora1 , is normaal dat u er niks over kunt vinden , de site is niet actief , .ik wacht nog altijd op een reactie van @wilhelmina59 , maar die zal er wel niet komen .. dat hij /zij een vage site krijgt is uit de duim gezogen .

diumenge
door diumenge - Feb 17, 2018 om 11:04
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Dat pakketje ligt nog ergens in China of op Schiphol zo te zien...

Google vertaling:

Luchtvaarttransport, CN
Aankomst [Shenzhen processing center], CN
Shenzhen verwerkingscentrum is rechte afdichting, CN geëxporteerd
[Shenzhen] is geopend voor export, CN
Heeft [het erkenningscentrum van Guangdong Shenzhen] verlaten, het volgende verwerkingscentrum voor stopplaatsen, CN
[Shenzhen, Guangdong verzenden en ontvangen center] is verzegeld, CN
[Shenzhen, Guangdong, verzend- en ontvangstcentrum] is ontvangen, CN

marita5
door marita5 Feb 17, 2018 om 11:31
11508 Antwoorden / 15 Vragen

@diumenge , goed gevonden , nu maar hopen dat Ts de bestelling nog krijgt .

edrick3
door edrick3 - Feb 17, 2018 om 12:16
27632 Antwoorden / 85 Vragen
marita5
door marita5 Feb 17, 2018 om 12:22
11508 Antwoorden / 15 Vragen

@edrick3 , de eerste link is goed voor Ts , de tweede link heeft Ts niks aan , de site is niet actief . waar moet dan de brief naar toe ?

edrick3
door edrick3 Feb 17, 2018 om 12:29
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@marita5: naar het mailadres wat TS vermeldt: support@rpxdeals.com

marita5
door marita5 Feb 17, 2018 om 12:33
11508 Antwoorden / 15 Vragen

In de link van trustpilot ( klachten ) word vermeld dat e-mail niet aankomt , de e-mailadressen bestaan niet . Wat moet je met een brief , als de verkoper in China zit ?.Op mail word niet gereageert , en mensen krijgen hun geld niet terug .

dokun
door dokun - Feb 19, 2018 om 16:07
152 Antwoorden / 0 Vragen

Het Track & Trace nummer is niet van een pakketje dat naar Nederland onderweg is. Als het pakketje als eindbestemming Nederland zou hebben eindigd de Chinese T&T code op NL.

De site is inmiddels offline gehaald, het zal wel een fakesite geweest zijn.

Als u aankopen in China wilt doen kunt u beter gebruik maken van AliExpress.com daar geniet u kopersbescherming en krijgt u gewoon uw geld terug als het pakketje niet aankomt...

diumenge
door diumenge Feb 21, 2018 om 19:18
11969 Antwoorden / 15 Vragen
audb
door audb - Feb 20, 2018 om 10:54
1668 Antwoorden / 5 Vragen

https://t.17track.net/nl#nums=RG736378867CN volgens deze site is het pakket nog steeds onderweg.

MAAR wat er is vergeten te vertellen dat het Chinees nieuwjaar is en dan ligt zo beetje echt alles stil tot ongeveer het einde van de maand.

Ik wil niet zeggen dat het daar misschien aan ligt maar het kan wel verklaren dat het langer duurt dan normaal (kan ook soms heel langer dan een maand zijn)

Gr
door Grunn1 - Feb 20, 2018 om 11:10
1427 Antwoorden / 18 Vragen

Niet te vergeten dat als je het pakketje alsnog krijgt dat er nog kosten overheen komen omdat het duurder is dan 22 euro. Inklaringskosten, btw enz.

Mo
door Mooieik - Mar 7, 2018 om 20:58
1 Antwoorden / Vragen

Bij mij is hetzelfde gebeurd. Weg €83. Zijn er nog acties die we kunnen ondernemen om het geld terug te krijgen?