ba
door bart half Jan 28, 2016 om 19:39
Winkels & webshops

Wat te doen bij een factuur van de bedrijvengids nooit een contract mee gehad???

Ben gebeld dat ze me advertentie zouden verlengen. Maar ik was niet scherp. Ik zat nl in de auto te racen van het ene werk naar het andere werk. Heb dus blijkbaar ja gezegd bleek uit het telefoon gesprek wat was op genomen. Maar naar mij mening wordt je er gewoon in gelegd in het verhaal. Ik had dus een factuur gekregen van 195 euro excl de btw. Na een aantal telefoontjes heb ik gemeld dat ik dit niet ga betalen. Het antwoord van de meneer van het plan it media bedrijf was dan had ik maar binnen 8 dagen na de factuur datum moeten melden dat ik er vanaf zag. Heb ik niet gedaan was nl het telefoon gesprek alweer vergeten en dacht dus dit zal wel weer z'n nep factuur zijn.
inmiddels willen ze me tegemoet komen ipv 195 euro ex btw mag ik nu maar 75 euro betalen. Ik vind dit een vreemd verhaal als of ze weten dat ze er geen recht op hebben dan maar de prijs zo naar beneden gooien dat ze denken beter iets dan niets.

24185 5 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

costnix
door costnix - Jan 28, 2016 om 22:14
2874 Antwoorden / 1 Vragen
0

Nog een goede reden om niet te bellen tijdens te rijden!

ph
door philip36 - Jan 29, 2016 om 08:51
2275 Antwoorden / 4 Vragen
0

Als in het opgenomen telefoongesprek te horen is dat ze het over verlenging hebben, kunt u hun daarmee om de oren slaan, omdat u nooit een contract met hun gehad heeft.

hutch
door hutch - Jan 29, 2016 om 09:13
4515 Antwoorden / 29 Vragen
0

U heeft hier, aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid, te maken met een 'bedrijfje' dat vele ondernemers probeert op te lichten.
Zij zullen er alles aan doen om u zover te krijgen om u te laten betalen..... echter niet via de formele weg.
Dat dit niet pluis is en dat dat figuur geen formele weg wil bewandelen (omdat hij van zichzelf weet dat hij fout bezig is) blijkt al wel uit het feit dat hij een, in zijn ogen terechte, vordering plotseling vermindert naar die € 75,--. Een bonafide onderneming zou dat nooit (zo gauw) doen.

Leest u * dit * ook eens, hoe vele ondernemers de dupe zijn van dit soort figuren.

Ik zou in uw geval geen cent betalen en zelfs totaal niet meer reageren. Telefonisch direct afkappen zonder ook maar iets te zeggen.

hutch
door hutch - Jan 29, 2016 om 09:17
4515 Antwoorden / 29 Vragen
0

En bekijk * dit * ook eens. Hoewel die website uit de lucht is gehaald, naar ik aanneem juist vanwege die oplichtingspraktijken, blijven de klachten binnenstromen.

tijger1
door tijger1 - Jan 29, 2016 om 09:47
42060 Antwoorden / 21 Vragen
1

Meld uw klacht hier.

https://www.fraudehelpdesk.nl

en die club dan verder negeren.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

kasper1961
kasper1961 - Apr 24, 2024 om 15:33
Voeding & gezondheid

Zero sugar jumbo

tot mijn verbazing zit er gewoon suiker in de frisdrank van jumbo sinas zero sugar en cola zero sugar,vreem want op de etiket staat groot ..zero sugar.. dn mag je er van uit gaan dat er geen suiker in zit,dus al dietijd als suikerpatient ben ik dus misleid..mag dit zomaar suiker in frisdrank terwijl er zero sugar op staat. Lees meer

Silliejeanie
Silliejeanie - Apr 24, 2024 om 17:03
Geldzaken & recht
Zorgplicht online casino's

Zorgplicht online casino's

nu gaat de overheid je helpen omdat we in Nederland wonen. Prijs jezelf gelukkig, je woont in NL, je hebt de jackpot alsnog gewonnen. Dit klopt gedeeltelijk. Casino's die de zorgplicht schenden lopen het gevaar dat hun vergunning wordt ingetrokken en krijgen hoge boetes opgelegd. Deze boetes gaan(deels) de schatkist in en/of worden ingezet voor de verslavingsinstellingen waar de speler zich aan k ... Lees meer

Be
BergAn - Apr 25, 2024 om 12:11
Huishouden & energie

Kapotte energiemeter

Toen we in januari jl ( van 8 tm 27 ) op vakantie waren ontdekte ik dat onze energiemeter niet meer werkte. Ik heb toen meteen Energie Direct hiervan op de hoogte gesteld. Immers we hadden de meter op 15 graden gezet. En het was in deze periode koud, dus praktisch geen verbruik tov dat we wel aanwezig waren geweest. Ze vertelden mij dat ik, zodra we weer terug waren de meter moest checken. Helaas ... Lees meer