marcvandenakker
door marcvandenakker Jan 18, 2019 om 17:23
Winkels & webshops

Wel betaald niets ontvangen

11- 1-2019 Lenovo pc besteld bij BCC, 575,00 euro en gelijk betaald, zou de volgende dag geleverd worden, echter volgende dag sms van BCC, gezien de drukte wordt pc één dag later geleverd. Nu levert DHL niet op zondag dus zo wie zo moeilijk, Maandag direct contact opgenomen met BCC via telefoon en whatsapp na een hele dag wachten antwoord; we gaan eerst uitzoeken waar het mis is gegaan, bij DHL een onderzoek instellen daarna hoort u van ons. Ga daar dus niet mee akkoord, heb niets met DHL te maken maar met BCC zij zijn de verkoper niet DHL en wil mijn aankoopbedrag terug. Onderzoek naar verdwenen pc zou 5 dagen duren. Ze blijven er op hameren dat ze eerst een en ander willen uitzoeken bij DHL. Bij de track and trace staat al sinds afgelopen zaterdag 12-1, planning wordt gemaakt. Woensdag zou ik gebeld worden weer geen reactie van BCC. Dus weer bellen, whatsappen. Inmiddels staat op "mijn BCC" apparaat is geleverd, moet niet gekker worden. :(

10351 26 Rapporteer

diumenge
door diumenge - Jan 18, 2019 om 17:29
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Oké, vervelend voor je. Die PC komt vast nog wel.

vu2615
door vu2615 - Jan 18, 2019 om 17:33
81 Antwoorden / 3 Vragen

Even de voorwaarden van BCC lezen

edrick3
door edrick3 - Jan 18, 2019 om 17:34
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Gelukkig bij BCC, dat is betrouwbaarder dan één of andere Chinese webshop. ;-)
Zal dus best wel in orde komen.
Neemt niet weg dat ze betere service zouden kunnen verlenen.
Ter info: https://www.consuwijzer.nl/online-winkelen/ik-heb-online-iets-besteld-maar-krijg-het-niet-geleverd-wat-nu
Dien een klacht in: https://www.bcc.nl/klantenservice/over-bcc/hoe-kan-ik-een-klacht-indienen

marcvandenakker
door marcvandenakker - Jan 18, 2019 om 20:15
12 Antwoorden / 1 Vragen

De voorwaarden geven hierin geen duidelijkheid, ze geven zelf aan dit nog nooit meegemaakt te hebben???. als ik van te voren had gezien dat ze bezorgen via DHL had ik me wel 3 keer bedacht. Blijft zeer klantonvriendelijk van BCC. heb ook aangegeven dat ze de pc mogen houden en dat ik zsm mijn geld terug wil. al dan niet met tussenkomst van een advocaat

ma
door manwijf Jan 20, 2019 om 09:45
574 Antwoorden / 1 Vragen

"al dan niet met tussenkomst van een advocaat"
Misschien moet je het ook maar gewoon met een advocaat zien te regelen. Hoop dat je wel weet wat je dat gaat kosten.

jo
door jorisw Jan 20, 2019 om 16:36
4340 Antwoorden / 1 Vragen

Hoe zou het dan bezorgd moeten worden? Alle bezorgers zijn k-met-peren als je fora zoals deze bekijkt.

diumenge
door diumenge - Jan 18, 2019 om 20:38
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Stel je niet zo aan zeg. Hangt je leven van die PC af ofzo?

ne
door neodutchio - Jan 18, 2019 om 21:25
5147 Antwoorden / 12 Vragen

BCC heeft geen glazen bol en kan dus zelf niet zien waar uw bestelling is. U hebt op vrijdag besteld en dan is een van de drukste dagen. Maar als ze netjes aangeven dat het iets later wordt, waarom dan maandagochtend alweer contact opnemen? De hele dag kon geleverd worden. Nu dat niet gebeurt is moet er inderdaad het een een ander uigezocht hebben. En ja, dat onderzoek duurt enkele dagen. Het maakt daarbij niet uit of BCC een externe partij heeft ingeschakeld, ook al zouden ze het transport zelf doen, dan nog moet dat onderzocht worden.

Gelukkig heeft u de wet achter u staan. En die geeft aan dat een bestelling binnen 30 dagen geleverd moet worden, tenzij anders overeen gekomen. U heeft een datum gehoord, 1 dag na het bestellen. Dit is altijd, en ook wettelijk, een indicatieve leverdatum. Deze is niet gehaald en dan kan u BCC in gebreke stellen en ze een ultimatum stellen waarin ze redelijkerwijs moeten leveren. Oftewel, u moet ze dan 2 weken de tijd geven.
Herroepen mag natuurlijk ook. U krijgt dan binnen de wettelijke termijn van 14 dagen uw geld terug. Dus dreigen met een advocaat dat het geld z.s.m. terug moet is roepen om niets. Het is natuurlijk al grote onzin om nu te roepen dat u niet besteld had als u geweten had dat het met DHl verzonden zou worden. Bij elke transporteur gebeurd wel eens iets. En wat is er dan precies niet klantvriendelijk van BCC? Ze willen u helpen, maar omdat dat niet op uw tempo gaat is dat slecht? Omdat ze niet naar uw pijpen dansen, wat compleet irreëel is, zijn ze niet klantvriendelijk?

Gelukkig maakt u nooit een fout. En als uw leven van de aankoop af hing, was dan naar een filiaal gegaan en had daar eentje uit het schap getrokken. Het word steeds erger met de consumenten die menen maar overal rechten te kunnen halen. Helaas dus voor u, u moet gewoon geduld hebben.

marcvandenakker
door marcvandenakker - Jan 18, 2019 om 21:46
12 Antwoorden / 1 Vragen

Wat een reacties zeg, iedereen heeft wel zijn mening, ik moet sparen voor zoiets, en kan als ik iets koop niet even naar de winkel toe net als de meeste, als ze mij een belofte doen ga ik van uit dat ze zich daar aan houden, is nogal makkelijk om mijn geld achter te houden zonder daar iets voor terug te doen. Dus aub houd u domme reacties voor u :(

Geboren Amsterdammer
door Geboren Amsterdammer Jan 18, 2019 om 22:41
1757 Antwoorden / 31 Vragen

Hallo Marc,

Ik ben toch wel nieuwsgierig :
Heb je vaker spullen online gekocht bij BCC ?

Woon je heel ver van een BCC winkel?

Grunnen.
door Grunnen. Jan 19, 2019 om 15:58
509 Antwoorden / Vragen

De gedachte dat je hier een antwoord krijgt van experts is een foute gedachte.Het zijn goedwillende amateurs die eigenlijk ook niet weten hoe je dit oplost. Maak je niet druk om deze onkunde.Je bent afhankelijk van de oplossing van BCC.

sira
door sira Jan 23, 2019 om 17:39
2321 Antwoorden / 24 Vragen

Ik kan me de tijd nog herinneren dat je uitsluitend naar een stenen winkel kon gaan om iets te kopen, toen waren er geen webwinkels.
Nu hebben we het gemak van internet, maar als ik iets ècht héééél dringend nodig heb, ga ik toch weer naar een stenen winkel. En heb ik daar vandaag geen tijd voor, dan ga ik morgen.

tijger1
door tijger1 - Jan 18, 2019 om 23:00
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Er is helemaal niets mis met DHL, dus u zult gewoon geduld moeten hebben en ook niet zo’n poeha maken.

En anders annuleert u toch die order, dan krijgt u binnen 14 dagen uw geld terug.

be
door bettykaart Jan 23, 2019 om 17:25
2 Antwoorden / Vragen

nou nou, Woon al meer dan 20 jaar op een adres (flat) en ze kunnen het niet vinden, plattegrond gemailt en beschrijving , onvindbaar. Voorgesteld om het op depot af te geven zodat ik her daar ophaal , was onmogelijk. Leve de Duitse Post dhl. ze hebben het retour Hema gedaan de sukkels. Wel overlegd steeds met hun en netjes geld terug.

tijger1
door tijger1 Jan 23, 2019 om 17:28
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Ja, ja. Gelooft u het zelf?

Thijs12
door Thijs12 Feb 7, 2019 om 11:44
532 Antwoorden / Vragen

Ze hebben de pc van bcc retour Hema gestuurd? Dat is erg verwarrend.

ne
door neodutchio - Jan 18, 2019 om 23:15
5147 Antwoorden / 12 Vragen

Of u wel of niet moet sparen voor een aankoop, de uitkomst is hetzelfde. Die belofte is een wettelijke indicatie. Als je de wet zelfs heel letterlijk neemt dan moet BCC zich aan zijn woord houden en diezelfde dag verzenden en dan heeft de transporteur nog 29 dagen de tijd om te leveren.

Uw geld wordt ook niet achter gehouden en niets doen ze ook niet. Dat het in uw ogen niet snel genoeg gaat wil niet zeggen dat ze niets doen. BCC is een fatsoenlijk bedrijf en net zo goed als bij u thuis of op uw werk gaat er wel eens wat mis. Ook daar zijn regels voor om een foutje op te lossen. En die oplossing is niet meteen roepen en eisen, maar UW aankoop is verdwenen en daar wordt naar gezocht. U valt nog binnen alle wettelijke regels en daar moet u het dan mee doen. Uw geld wordt pas achtergehouden als u herroepen heeft en het geld niet binnen de wettelijke termijn van 14 dagen na herroeping hebt ontvangen. En BCC zou niets doen als ze achterover zouden leunen en uw bestelling niet zouden uitvoeren.

Op de 14de is en onderzoek gestart, het is nu 18 januari. Geen paniek, alles komt goed. En mocht maandag blijken dat uw pakket echt verdwenen is, dan krijgt u gewoon een nieuwe geleverd of uw geld terug. Netjes zoals het hoort. Al gaan roepen voordat de termijnen verlopen zijn heeft totaal geen nut.

DOOR MARCVANDENAKKER - 18 JAN. 2019 OM 21:46
2 ANTWOORDEN / 1 VRAGEN

Wat een reacties zeg, iedereen heeft wel zijn mening, ik moet sparen voor zoiets, en kan als ik iets koop niet even naar de winkel toe net als de meeste, als ze mij een belofte doen ga ik van uit dat ze zich daar aan houden, is nogal makkelijk om mijn geld achter te houden zonder daar iets voor terug te doen. Dus aub houd u domme reacties voor u :(

aurora1
door aurora1 - Jan 19, 2019 om 03:13
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Komt goed, even geduld hebben, ze doen hun best voor u.
Al die opwinding en drama voor niets heeft u zelf het meeste last van.
Of u moet sparen voor een pc heeft natuurlijk niets met e.e.a. te maken.
En gramschap spuien op een forum bestemd voor vraag en antwoord vind ik niet zo netjes. U lijkt te verwachten dat als u zegt: spring, dat de reactie is: hoe hoog?
Het geld bouwen ze echt geen feestje van.
Anders maar annuleren als het allemaal zo vreselijk is.
Voor het overige geldt in het algemeen: met honing valt doorgaans meer te bereiken dan met azijn.....

heremietkreeft
door heremietkreeft - Jan 19, 2019 om 05:31
16825 Antwoorden / 202 Vragen

Wat een ontzettend fijne reactie van u. Citaat: Wat een reacties zeg, iedereen heeft wel zijn mening, ik moet sparen voor zoiets, en kan als ik iets koop niet even naar de winkel toe net als de meeste, als ze mij een belofte doen ga ik van uit dat ze zich daar aan houden, is nogal makkelijk om mijn geld achter te houden zonder daar iets voor terug te doen. Dus aub houd u domme reacties voor u :(

Waarom stelt u een vraag als u de reacties toch dom vindt? U kent kennelijk de stellingname niet dat als er nooit een fout wordt gemaakt er ook nooit iets geleerd wordt? En ook dat enig geduld, (naast enig begrip) een goede zaak is?
Het lijkt mij vrij logisch dat men bij BCC eerst uitzoekt hoe een en ander zit.  Wettelijk mag het 30 dagen zijn maar er is ook nog wetgeving over billijkheid en redelijkheid

De aan u gegeven verwijzingen naar klachtmogelijkheden zijn zeker niet dom!

Maar het is aan u om een advocaat in te schakelen, dat zal u dan meer kosten dan de kosten van de PC. M.i. niet slim.

va
door vanlotjegetikt - Jan 19, 2019 om 11:43
809 Antwoorden / Vragen

Heel soms duren zaken wat langer. Blijkbaar is u van de categorie Juffertje Ongeduld. Misschien eens gewoon gaan mailen ipv whatsappen en uw medemens eens de tijd geven om iets uit te zoeken/op te lossen ipv als een verwend en ongeduldig persoon te gaan miepen.
Volgende keer gewoon naar een stenen winkel gaan dan kan je de computer zelf mee naar huis nemen. En de " I will sue you" praktijken maken de rechtshulp alleen maar ontoegankelijker voor degenen die het echt nodig hebben.

Grunnen.
door Grunnen. Jan 19, 2019 om 15:46
509 Antwoorden / Vragen

Wat een onzin, TS mag zich best wel zorgen maken ,als de PC volgens track en trace afgeleverd is.De PC had de maandag na de afgesproken datum geleverd moeten zijn.Afspraak is afspraak.

ne
door neodutchio Jan 19, 2019 om 17:52
5147 Antwoorden / 12 Vragen

@V1126 Zoals de wet aangeeft is de tijdsaanduiding een indicatie. Maar goed, u bent ook niet op de hoogte van de wet en vindt dus ook dat TS meteen naar de pijpen gedanst moet worden. Helaas voor u en TS moet BCC een redelijk termijn krijgen om de fout op te lossen.

va
door vanlotjegetikt Jan 19, 2019 om 19:33
809 Antwoorden / Vragen

Wat een veel betere optie zou zijn dat al die bedrijven de reclame maken met vandaag besteld morgen in huis daar eens "vandaag besteld met 5 werkdagen ontvangt u de goederen in huis of op een door u gekozen afhaalpunt" van maken. Denk dat oa de vervoerders niet meer voetgangers/fietsers omver rijden, personeel in de distributiebedrijven normale werktijden krijgen en wij als consument ook wat relaxter door het leven gaan.

aurora1
door aurora1 Jan 19, 2019 om 22:56
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Nou, Belsimpel in Groningen doet wat wordt toegezegd: vóór 23.30 uur besteld, de volgende dag in huis.
En ook de post werkt als een trein. Kalme figuur: wilt u svp controleren? Maak het pakje svp open. Ze waren zelfs op de begintijd van de track-en trace.
Er gaat dus kennelijk ècht niets boven Groningen..... Nu nog per omgaande alle mensen direct met hun huizenschades helpen.

Topantwoord

ma
door maarten heest - Jan 19, 2019 om 12:55
463 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo Marc, veel reacties zijn inderdaad totaal van de gekke. Trek de stekker uit uw account op dit forum. Er is ook nog een wereld met veel minder meningen en oordelen en daar hebt u stukken meer aan. Inderdaad bizar dat uw PC al geleverd zou zijn. Hopelijk komt het goed met BCC. In elk geval succes en een vrolijke dag gewenst.

diumenge
door diumenge Jan 19, 2019 om 13:32
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Veel reacties zijn totaal van de gekke? Noem ze eens mét motivatie waarom ze van de gekke zijn. Anders zelf maar de stekker uit je eigen account trekken.

gerbera
door gerbera Jan 19, 2019 om 16:27
7358 Antwoorden / 14 Vragen

@Maarten Heest, wie had het hier ook al weer over respect hebben.

ma
door manwijf Jan 20, 2019 om 10:19
574 Antwoorden / 1 Vragen

@Maarten Ik vind het nogal meevallen met de reacties. De categorie klanten waar TS toe behoort, is er over het algemeen een waar je nauwelijks afspraken mee kunt maken. Altijd te laat en altijd een smoes. Andersom eisen zij wel op hun wenken bediend te worden. Het is juist goed om ook eens een heel andere visie te vernemen, ook als het niet de jouwe is,  i.p.v. altijd naar de mond gepraat te worden. Ik neem aan dat hij ook niet voor niets op deze site z'n vraag deponeert. Ik lees ook geen onwaarheden.

Je zult dergelijke klachten dan ook nauwelijks horen van oudere consumenten, het zijn altijd verwende jongeren die nooit geen NEE hebben gehoord en niet om kunnen gaan met tegenslagen. Het leven zit vol tegenslagen, dus dat wordt nog wat. De claimcultuur die hierdoor ontstaat is er trouwens ook een die we juist niet moeten willen.

marcvandenakker
door marcvandenakker - Jan 19, 2019 om 14:34
12 Antwoorden / 1 Vragen

De meeste reacties hier komen van zogenaamde experts als je hun profielen leest zijn ze zelf ook niet vies om overal over te klagen.

DIUMENGE NEODUTCHIO TIJGER1 AURORA1 HEREMIETKREEFT VANLOTJEGETIKT

gerbera
door gerbera Jan 19, 2019 om 15:56
7358 Antwoorden / 14 Vragen

Als u de reactie van de volgens u "zgn" experts goed leest zal u zien dat zij allen het juiste advies geven, nml ff geduld hebben. Maar ja het bericht van @maarten Heest past beter in uw straatje gelet op uw top waardering. Iemand die vindt dat forumleden respect moeten hebben voor vraagstellers. Maar waar is uw respect.

diumenge
door diumenge Jan 19, 2019 om 17:18
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Licht eens toe @Marc van den Akker?

tijger1
door tijger1 Jan 19, 2019 om 18:52
42060 Antwoorden / 21 Vragen

@marc

En wat leest u dan bij de profielen? Ik zie daar niets staan.

aurora1
door aurora1 Jan 19, 2019 om 19:37
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Ik ook niet. Zou ik een nieuwe bril nodig hebben? Of is met onzichtbare inkt geschreven die alleen TS (en MH?) kunnen lezen, met mogelijk nog een enkeling.
Vast lijkt wel te staan dat TS niet kan lezen dat het hier niet om ongenoegens te dumpen is maar om vragen te stellen: ik zie geen vraag. Kan ook aan mij liggen. Evenals dat ik denk dat het hier geen Facebook of Twitter is maar dat TS dat lijkt te denken. Heb ik vast ook fout.

costnix
door costnix Feb 10, 2019 om 16:36
2874 Antwoorden / 1 Vragen

@Markvandenakker: u hoeft niet te schreeuwen. Heel onbeleefd!

panter22
door panter22 - Jan 19, 2019 om 16:59
6599 Antwoorden / Vragen

Dat je in de stress raakt dat je zo'n dure laptop niet gekregen hebt en dat er wel op je account aangegeven is dat het apparaat is geleverd, dat is logisch.
Maar dat je je frustratie af gaat reageren op forumleden die je van advies dienen, niet. Dus lees de adviezen en doe er wat mee,
Je hebt een probleem dat je alleen zelf kunt oplossen. Dreigen met een advocaat, daar worden ze bij BCC niet warm of koud van.
Even op een rijtje:
Je hebt vrijdag een Lenovo laptop gekocht en betaald voor €575. Welke heb je gekocht? De 320S-141KBR van €579?
Die laptop is verouderd en slechts in enkele winkels nog direct verkrijgbaar. Meestal is de levertijd 3 dagen in de winkel.
Dat je die laptop niet de volgende dag in huis kon hebben, als het tenminste deze is, kan kloppen.
De laptop zou worden bezorgd door DHL. Dat staat gewoon op de website van BCC. Dat had je kunnen weten.
Maar nu, waar is die laptop gebleven?
DHL geeft aan de laptop bezorgd te hebben. Jij zegt niets gekregen te hebben. Wie heeft er nu gelijk?
Jij bent wel eerlijk, maar dat weet BCC niet.
BCC moet als verkoper bewijzen dat je de laptop hebt gekregen. Dus stellen ze een onderzoek in.
Zij gaan navragen bij het magazijn wanneer de laptop aan DHL is gegeven en DHL moet onderzoeken waar en wanneer de laptop is bezorgd. Dat onderzoek loopt kennelijk nog steeds.  Pas als uit dat onderzoek blijkt, dat er iets mis gegaan is, dan krijg je alsnog je laptop. Het is vervelend, maar je moet even geduld hebben tot het onderzoek is afgerond, Meestal gaat het goed met online bestellingen, maar het is zuur als het je treft. Hou het in de gaten, en mail met BBC als het te lang duurt. Bewaar alle correspondentie met BCC goed, dan heb je bewijs.

marcvandenakker
door marcvandenakker - Jan 19, 2019 om 17:16
12 Antwoorden / 1 Vragen

Even voor alle leden hier die ook in een keer weten welk model ik heb gekocht? nou in ieder geval niet die hier genoemd wordt,  320S-141KBR van €579, dus niet zo maar iets op gaan schrijven als je het niet weet, apparaat was op voorraad bij BCC, s`avonds nog voor gebeld, kreeg ook nadrukkelijk te horen dat het de volgende dag, voor de duidelijkheid zaterdag 12-1 bezorgt zou worden. Uiteindelijk zal het gewoon niet op voorraad zijn geweest deze tactiek gebruikt BCC wel vaker :(
Echt adviezen komen hier niet voor, alleen je moet niet zeuren, ik zeur niet sta in mijn recht, BCC maakt er een zootje van, ook volgends mijn advocaat (die hoef ik niet te betalen, rechtsbijstand). As donderdag  ligt er een aangetekende brief op hun deurmat dus we zullen zien. Ze hebben zelf aangegeven 5 dagen voor onderzoek nodig te  hebben vanaf afgelopen maandag, dus ruim genoeg lijkt me. Mijn bericht is enkel om andere kopers in te lichten over hun werkwijze niet om terecht gewezen te worden door andere schrijvers hier.

diumenge
door diumenge Jan 19, 2019 om 17:21
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Heel slim om hier je rechtsbijstand voor in te schakelen, paar keer doen en ze flikkeren je uit de verzekering. Leuk als je dan een écht juridisch probleem hebt. Overigens is dit Vraag & Beantwoord, een vraag heb ik nog steeds niets gezien.

panter22
door panter22 Jan 19, 2019 om 17:43
6599 Antwoorden / Vragen

@Marc van den Akker,
Nu komt de aap uit de mouw. Je weet of denkt alles zelf wel te weten,. Het was dus je bedoeling om BCC hier zwart te maken, Had dat dan direct gezegd, dan had ik mij de moeite van een antwoord kunnen besparen. Bovendien zegt de rechtsbijstand hetzelfde als de meesten hier schrijven. Je moet gewoon even wachten,
Je duldt geen tegenspraak. Dan sla je woest om je heen.
Volg het advies op van Maarten Heest en trek de stekker uit je account..

tijger1
door tijger1 Jan 19, 2019 om 18:49
42060 Antwoorden / 21 Vragen

@marc

En lezen kunt u ook niet. Er werd gevraagd, er staat namelijk een vraagteken achter de zin, welke laptop u gekocht hebt.

Maar mooi, van de rechtsbijstand moet u wachten met zeuren, terwijl u hen betaalt, en van ons moet u gewoon gratis wachten.

Ga in het vervolg naar een winkel. En daar stampvoeten als het niet direct op de toonbank ligt.

marcvandenakker
door marcvandenakker Jan 19, 2019 om 19:07
12 Antwoorden / 1 Vragen

Ik nomineer Tijger1, Diumenge en Panter22 NEODUTCHIO voor de Loden Leeuw of is dat een ander programma? Wat zitten hier een hoop gefrustreerde lui zeg, lijkt wel een theekransje

panter22
door panter22 Jan 19, 2019 om 19:13
6599 Antwoorden / Vragen

Spreekwoord:

  1. wel de splinter in het oog van de ander zien, maar niet de balk in het eigen oog. (Mattheüs 7:3-5) (=iemand anders wel bekritiseren, maar eigen gebreken niet opmerken.)

diumenge
door diumenge Jan 19, 2019 om 19:16
11969 Antwoorden / 15 Vragen

@Marc van den Akker, er komt werkelijk geen zinnig woord uit je, veel succes met strijd met BCC.

ne
door neodutchio Jan 19, 2019 om 19:21
5147 Antwoorden / 12 Vragen

En wat heeft uw rechtsbijstand anders aangepakt dan wat hier gezegd wordt? Normale procedure is immers in gebreke stellen. Oeps, herhaal ik toch weer hetzelfde als ik eerder ook al gedaan heb. Maar ik wil er graag van leren, wat doet uw rechtsbijstand anders?
Maar even op de agenda kijken, donderdag is over 5 dagen. Die brief kan toch ook gewoon maandag op de bus? Of maakt het nu ineens niet meer uit dat het wat langer duurt?
En BCC hanteert oneerlijke handelspraktijken? Meteen een klacht indienen bij de Reclame Code Commissie. U hebt schijnbaar kennis van binnenuit en heeft bewijzen dat BCC bewust artikelen verkoopt die ze niet op voorraad hebben. Overigens heb ik dat nog nooit meegemaakt hoor. Binnen 1 tot 2 dagen altijd netjes geleverd.
5 werkdagen voor het onderzoek. U geeft zelf al aan dat u maandag aan het eind van de dag te horen hebt gekregen dat ze een onderzoek gaan instellen. Dag 1 is dus dinsdag. Even afwachten tot maandag, dan zijn de 5 dagen om.

Als iemand met u een afspraak maakt die zegt tussen 2 en 3 langs te komen, gaat u dan om half 3 ook al klagen en roepen?

aurora1
door aurora1 Jan 19, 2019 om 23:00
15645 Antwoorden / 6 Vragen

En, wat is het eigen risico van uw verzekering?
Geen wonder dat premies omhoog gaan met een dergelijk achterlijk misbruik voor onzin. Hou oud bent u eigenlijk?

marcvandenakker
door marcvandenakker Jan 19, 2019 om 23:13
12 Antwoorden / 1 Vragen

Ben inmiddels wel van mening dat vanuit de peuterspeelzaal meer interessants komt als van deze antwoorden die ik hier krijg. Heb me de hele dag al kostelijk vermaakt in ieder geval, dank daarvoor

tijger1
door tijger1 Jan 19, 2019 om 23:25
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Blijf maar lekker stampvoeten om uw laptop. Daar moet u gewoon op wachten.

diumenge
door diumenge Jan 20, 2019 om 00:08
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Je vergist je Marc, wij vermaken ons kostelijk om jou. Dit soort posts zijn de krenten in de pap.

ne
door neodutchio Jan 20, 2019 om 08:57
5147 Antwoorden / 12 Vragen

Maar nu weet ik nog niet of de rechtsbijstand een ander advies gegeven heeft als ik? Geef gewoon eens antwoord, dan hoeven wij ons bij een volgend probleem niet meer zo op te stellen.

panter22
door panter22 Jan 20, 2019 om 11:26
6599 Antwoorden / Vragen

Je kunt hier wel mensen beledigen en proberen belachelijk te maken.
Maar je staat nog steeds met lege handen.
Je hebt geen laptop, geen bericht van BCC en je rechtsbijstand doet (voorlopig)niets.
Laat je je wel vaker met een kluitje in het riet sturen?

marcvandenakker
door marcvandenakker Jan 20, 2019 om 15:15
12 Antwoorden / 1 Vragen

Klopt heb geen laptop, maar die had ik ook niet besteld, maar kan vooruit hoor heb nog meer pc`s anders zou ik me niet zo kostelijk kunnen vermaken hier. Valt me wel op dat het percentage beroepsklagers hier erg groot is, of je nu bij BCC of DHL werkt want daar lijkt het ook best veel op. Mijn rechtsbijstand geeft een antwoord wat totaal afwijkt van wat hier geroeptoeterd wordt, en stelt mij wel in het gelijk, jammer he NEODUTCHIO. Maar goed, met mijn andere verzekeringen heb ik geen probleem ook vraag ik die niet gelijk te betalen zoals sommige hier doen voorkomen. Sommige lezen totaal niet als ik aangeef dat ik niet in de gelegenheid ben om naar de winkel te rijden/ de pc daar uit het vak te trekken dan ben ik daar niet te lui voor maar hoe had je dat voor je gezien in een rolstoel, kan je niet weten daarom ook niet gelijk oordelen als je niet weet wat de oorzaak is.

diumenge
door diumenge Jan 20, 2019 om 15:27
11969 Antwoorden / 15 Vragen

@Marcvandenakker, bla, bla, bla. Je verzint er van alles bij en komt steeds met nieuwe zaken, maar inhoudelijk reageren op andere reacties doe je dan weer niet. Is niet zo vreemd, want je loopt zonder onderbouwing te roeptoeteren. Dus dat maakt het natuurlijk lastig voor je...

ne
door neodutchio Jan 20, 2019 om 21:25
5147 Antwoorden / 12 Vragen

Maar dan weten wij nog steeds niet wat het advies van uw rechtsbijstand is. En waarin wilt u dan gelijk hebben? Waarom komt er volgende week donderdag pas een brief? Hoe meer u zegt, hoe meer vragen er komen. Ik ben echt nieuwsgierig wat er anders geadviseerd kan worden dan het wettelijke. Dus een termijn aangeven waarin geleverd moet worden of herroepen/ontbinden.

aurora1
door aurora1 Feb 10, 2019 om 15:58
15645 Antwoorden / 6 Vragen

@wat een treurnis en zielepoot als je zo in het leven staat zoals deze TS.

luky1951
door luky1951 - Jan 20, 2019 om 00:33
48 Antwoorden / 5 Vragen

Ik heb in noember 2017 hetzelfde meegemaakt bij BCC, ik was naar het filaal egaan om een PC te kopen, maar omdat ze niet in het filaal in voorraad waren, moets deze via de website besteld worden, vrijdagmiddag besteld (black-vrijday) zou de volgende dg besteld worden. Lang ver haal kort, hij zou aangeboden zijn bij DHL, en DHL zei deze fysiek niet ontvangen te hebben. Ze hebben er 2 weken naar gezocht, en niet gevonden. Volgens mij is deze ontvreemd(gestolen) na 3 weken geld terug. Ik vond dat ze mij een PC mo0esten leveren, en ik vond dat ik niets te maken had dat er Intern dingen zijn mis zijn gegaan. Ik had via een bank , en kon mijn geld ook via de bank terug vragen, staan ze gerant voor! Ik had van BCC meer verwacht!

ne
door neodutchio Jan 20, 2019 om 09:04
5147 Antwoorden / 12 Vragen

Een beetje lastig als ze iets moeten leveren wat ze niet meer hebben. Het komt wel eens voor dat een pakket tussen wal en schip raakt. Op een verkeerde lopende band terecht komt (daardoor kan vertraging ontstaan), of dat de barcodesticker beschadigd raakt (dan kunnen ze er niets meer mee). Het komt wel eens voor dat er iets gestolen is, maar dat gebeurd minder vaak als gesuggereerd wordt. Er gaan duizenden pakjes achter elkaar de lopende band op. Tijd om dozen na te kijken is er niet, de container moet leeg. De enige plek waar de pakjes langer liggen is in de vrachtwagen. Op elk depot zijn camera's en werkt iedereen met een target. Managers lopen rond om je in de gaten te houden dat de targets gehaald worden. Tijd om veel dozen open te maken om te kijken wat er in zit, is er niet. Het zou een lucky shot zijn om 1 doos open te maken en precies daar iets duur uit te halen. Dan krijg je probleem 2, je moet er mee naar buiten. Jassen en tassen zijn om veiligheidsredenen verboden op de werkvloer.

En natuurlijk bent u onderdeel in het geheel. U bent besteller en ontvanger. Als er intern iets mis gaat moet dat onderzocht worden. Dat is niet alleen bij BCC, maar overal. Gelukkig was uw geval in 2017. Het is nu 2019 en nu komt de volgende klacht. Kent u een bedrijf dat nooit fouten maakt?

ta
door tarantulatje - Jan 20, 2019 om 01:10
2 Antwoorden / 0 Vragen

Rechtsbijstand zijn juristen en zeker geen advocaten, maar dat ter zijde

Dat u het geduld niet kan opbrengen om even te wachten zegt veel. Natuurlijk is bcc uw aanspreekpunt maar geef ze ook de kans om het op te lossen.

We hebben het over computer hardware waar weinig marge op zit. Ik begrijp dat ze dan niet gelijk een nieuw product opsturen.  Misschien volgende keer toch maar fysiek een product in de winkel kopen dan heeft u het gelijk.

Dat u zegt te moeten sparen geldt voor meer mensen en dat staat hier los van. Dat u geen tijd heeft om naar de winkels te gaan is onzin. Hoe deed u dit voor de online markt? Beetje kort door de bocht vind u niet. Met de ruime openingstijden van de BCC kunt u altijd wel ergens terecht... Jammer dat sommige mensen geen geduld meer hebben

ma
door manwijf - Jan 20, 2019 om 09:48
574 Antwoorden / 1 Vragen

Spijtig, maar ook niet meer dan dat. Hoe erg is het als het een dag (of wat) langer duurt? Bedrijven zou er ook verstandiger aan doen, geen beloftes m.b.t. de aflevering meer te doen, dan alleen bv binnen een week. Rijden ze voortaan met volle busjes. Is ook beter voor het milieu en voor de verkeersdrukte.

Topantwoord

ie
door ies - Jan 20, 2019 om 11:30
6 Antwoorden / 0 Vragen

Wauw wat een reacties. Ik dacht dat een fijne pagina was om een klacht neer te leggen en serieus antwoord te krijgen. Maar dit is geen haar beter dan Facebookreacties.
Het is gewoon ronduit kut als je iets besteld, je ervoor thuisblijft en het wordt niet geleverd.
Om nou te zeggen dat er niets mis is met DHL is ook zoiets... In sommige plaatsen is de bezorging echt waardeloos en dat mag best gezegd worden. De klantvriendelijkheid van BCC is in dit verhaal wel degelijk ver te zoeken.
Bovendien zijn de klachten bij BCC de laatste maanden toegenomen. Mijn broer heeft ook een strijd moeten leveren bij deze winkel, pas toen 1 persoon vd winkel voor ze opstond kon de zaak worden afgehandeld.
Echt serieus, de betuttelende, kleinerende reacties van dat meneer niet moet zeuren slaat kant nog wal. Hij vraagt advies.

Wettelijk gezien heb je recht op ontbinding van je koop. Mijn ervaring bij andere winkels is dat ze de zaak als verloren beschouwen, het geld terugstorten en in hun eigen tijd - dus de consument hiermee niet opzadelend - de vermissing onderzoeken. Dat zou hier ook moeten gebeuren, alleen BCC doet dit niet en dat is zeker niet klantvriendelijk. Zij zijn verzekerd tegen vermissing, schade e.d. Dat ze dat niet doen is waarschijnlijk omdat ze hopen dat je de pc alsnog wilt als deze gevonden wordt. Maar ik zou hem ook niet meer willen en zo snel mogelijk mijn geld terug zodat ik elders een pc kan kopen.
Ik denk dat het BCC zal sieren als ze dit ook op zo'n danige wijze zouden oplossen. Beetje begrip opbrengen in plaats van betutteling en afdoen alsof er niks aan de hand is, zou hier zeker op zijn plaats zijn.

En wat betreft de reacties, beetje inleven in een situatie daar is nog niemand aan doodgegaan. Heb je geen zinnige tips of reactie reageer dan niet.

diumenge
door diumenge Jan 20, 2019 om 11:53
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Nee, dit is geen pagina om klachten neer te leggen. Het is een pagina om consumtenvragen te stellen en antwoorden te krijgen. Dus TS had een vraag kunnen stellen hoe dit aan te pakken, waar doet TS dat? Ofwel, waar vraag TS om advies?

Ja, iets bestellen en dan thuis blijven terwijl het niet wordt geleverd is heel vervelend. Waar lees je dat dat het geval is bij de TS?

Op basis van welk wetsartikel heeft TS in deze situatie en op dit moment wettelijk recht op ontbinding van de koop?

ne
door neodutchio Jan 20, 2019 om 11:58
5147 Antwoorden / 12 Vragen

Thuisblijven voor een bestelling hoeft echt niet hoor. Je krijgt 's nachts al een tijdsindicatie en mijn ervaring met BCC is dat ze netjes in dat tijdsvenster bezorgen.
Als er klachten zijn met DHL kan enkel de opdrachtgever een klacht indienen. En ja, natuurlijk zijn er klachten over DHL, maar kunt u 1 transporteur noemen waar geen klachten over zijn? Als u zou weten hoe klein deze klachtmarge is, waarom er dan over door blijven gaan. Nog geen 1% van de pakketzending gaat wat mis mee. Elke werkgever zou jaloers zijn op zo'n kleine percentage.
Een zaak wordt pas verloren beschouwd als er zekerheid is. Geen enkele webwinkel gaat meteen vergoeden of opnieuw versturen. Het komt namelijk wel eens voor dat een pakket op de verkeerde lopende band komt en daardoor in de verkeerde vrachtwagen beland. Hierdoor krijgt de levering een vertraging van 1 of 2 dagen. In uw bewoording krijgt u dan meteen het geld terug en 2 dagen later het product. Helaas, zo werkt het niet. De reden waarom er altijd een aantal dagen de tijd wordt genomen is dat op een van de depots het pakket boven water kan komen. De enige webwinkel die ik kan bedenken die het anders doet is Ali. De waarde van een bestelling weegt niet op tegen de kosten.
U praat ook over een verzekering. Stel er wordt iets bij u gestolen. Krijgt u dan meteen dezelfde dag door de verzekeraar uitbetaald, of wordt er eerst onderzoek gedaan? Er moet eerst aangifte gedaan worden, met de aangifte naar de verzekeraar en die kijkt of u aan alle voorwaarden voldaan heeft. Zou het dan zakelijk anders zijn denkt u?

Aan inleven is inderdaad nooit iemand doodgegaan, maar aan een beetje geduld ook niet. Werkelijk niets wat BCC gedaan heeft is onvriendelijk of onwettelijk. Maandag zijn de 5 dagen om en daarna mag TS gaan klagen als ze geen antwoord gekregen heeft.

ne
door neodutchio Jan 20, 2019 om 12:25
5147 Antwoorden / 12 Vragen

We hebben weer een meeprater, dat is dus een topantwoord. Reacties met tips worden niet gelezen en afgekraakt.

tijger1
door tijger1 Jan 20, 2019 om 12:28
42060 Antwoorden / 21 Vragen

@jes

Tja zet uw verhaal kracht bij met schuttingwoorden. Fraai.

va
door vanlotjegetikt Jan 20, 2019 om 16:15
809 Antwoorden / Vragen

"Het is gewoon ronduit kut als je iets besteld, je ervoor thuisblijft en het wordt niet geleverd."
Wat een taalgebruik bah.:-((

ne
door neodutchio Jan 20, 2019 om 20:10
5147 Antwoorden / 12 Vragen

U hoefde niet thuis te blijven aangezien u ook geen tijdsindicatie gekregen heeft.

panter22
door panter22 - Jan 20, 2019 om 16:31
6599 Antwoorden / Vragen

@jes,
TS heeft voordat hij dit topic startte, al rechtsbijstand ingeschakeld en zat niet te wachten op advies.
Hij wilde zijn ervaring met BCC hier alleen maar kwijt, Helaas heeft hij dat er niet bij gezet.
Ook op jouw advies zit hij dus ook niet te wachten.
Het is natuurlijk vervelend dat de laptop niet op de afgesproken dag komt.
Jij had misschien gezegd dat BCC de laptop wel kon houden. Dan doe je een beroep op het herroepingsrecht van 14 dagen. Moet je wel schriftelijk bevestigen of een formulier invullen. Dan had je binnen 14 dagen je geld terug moeten krijgen.Dat kan voordat de laptop verzonden was.
Dat heeft TS niet gedaan, hij is er mee akkoord gegaan dat de laptop 1 werkdag later zou worden bezorgd.
Toen hij maandags nog geen laptop kreeg, bleek dat er iets mis gegaan was. Hij had de laptop die maandag thuis moeten hebben, wat dus niet het geval was. TS kan niet meer gebruik maken van zijn herroepingsrecht. Hij heeft de laptop niet om terug te sturen.
Hij kan wel melden dat hij geen laptop heeft gekregen, BCC heeft daarop gemeld dat er een onderzoek zou worden gestart. En weer is TS daarmee akkoord gegaan. Hij heeft wat tegengesputterd, meer niet. Hij heeft de rechtsbijstand ingeschakeld. Pas na de onderzoekstermijn, als BCC volhoudt dat de laptop afgeleverd is, dan komt de rechtsbijstand in aktie. Dan pas wordt BCC alsnog een termijn gegeven om alsnog de laptop te leveren. Zo niet, dan wordt de koop ontbonden. Zover zal het ws niet komen. BCC zal een bewijs moeten hebben waaruit duidelijk blijkt dat de laptop aan TS is afgeleverd. Misschien was een handtekening vereist,
Heeft BCC geen sluitiend bewijs  en blijft de laptop zoek, dan zal TS een nieuwe krijgen. Zo niet, dan kan er een rechtzaak worden gestart. Of, omdat het om een voor de rechtsbijstand klein bedrag is, en het starten van een rechtzaak duurder is, kan de rechtsbijstand beslissen het bedrag van de laptop aan TS vergoeden.

Topantwoord

Redacteur
door Redacteur - Jan 21, 2019 om 14:21
1053 Antwoorden / 62 Vragen

Aan alle deelnemers aan dit topic, houd het s.v.p. beleefd en inhoudelijk. Daar is iedereen het meest mee geholpen.

De redactie

zoekster1
door zoekster1 - Jan 21, 2019 om 14:54
1583 Antwoorden / 3 Vragen

Moraal van dit verhaal: Betaal niet vooruit, maar achteraf als je de spullen binnen hebt. BCC biedt afterpay aan. Daar had u gebruik van kunnen maken. Overal kan wat mis gaan, ook bij gerenomeerde webshops. Ik zou er ook van balen als ik had betaald, niets ontvangen en bij mijn BCC staat: apparaat geleverd. Een klacht indienen bij thuiswinkel.org lijkt mij de snelste weg naar een oplossing.

audb
door audb - Jan 21, 2019 om 15:12
1668 Antwoorden / 5 Vragen

Druk of niet, BCC had dat moeten kunnen weten.

En geleverd? graag de handtekening en de GPS cordinaten de scanner slaat die namelijk op en BCC zoekt het maar uit met DHL u heeft gewoon recht op de laptop.

Overigens is het verstandiger om op http://hardware.info te kijken of deze niet ergens goedkoper te vinden is.

marcvandenakker
door marcvandenakker - Jan 23, 2019 om 13:38
12 Antwoorden / 1 Vragen

Na lang wachten en klagen bij BCC hebben ze vanmorgen het hele bedrag terug betaald, een bos bloemen of een cadeaubon zal er wel niet in zitten hahaha
Mocht u nu ook ergens problemen mee hebben de aanhouder wint, en hoort het ook :)

ne
door neodutchio Jan 23, 2019 om 13:51
5147 Antwoorden / 12 Vragen

Lang wachten? Wettelijk staat er een termijn voor 14 dagen voor. Dus netjes binnen het termijn. En waarom zou u meer moeten krijgen dan u recht op heeft? Donderdag is het ook nog niet, dus heeft de rechtsbijstand ook geen nut gehad.

U blijft BCC zwart maken, maar weet wel dat laster en smaad u meer kunnen gaan kosten dan een computer. Al met al een nutteloos verhaal van u aangezien u schijnbaar meer wilt dan wat er wettelijk geregeld is. En vooral blijven denken dat u veel gedaan hebt om BCC achter de vodden te zitten. Ik lees nergens iets dat niet goed is gegaan. Goed dat u het geld al binnen hebt, klanten als u kunnen zij missen als kiespijn.

panter22
door panter22 Jan 23, 2019 om 13:58
6599 Antwoorden / Vragen

De pc, inderdaad niet de laptop, was al niet meer op voorraad.
Was een oude serie. Bijna overal uitverkocht. De nieuwere pc was nog goedkoper ook.
Kijk voortaan eerst op kieskeurig.nl voordat je weer een pc koopt.
Zonder mekkeren was het ook wel gelukt,

marcvandenakker
door marcvandenakker Jan 23, 2019 om 14:22
12 Antwoorden / 1 Vragen

Neo en Panter hebben jullie niets anders te doen als hier onzin te plaatsen, met je laster en smaad, en panter wat oude serie je weet totaal niet waar het over gaat Ideacenter AIO 520 24 i5-8GB-1TB+128GB, deze staat voor me en stond ook in bestelling, sukkels

va
door vanlotjegetikt Jan 23, 2019 om 14:32
809 Antwoorden / Vragen

Ongelofelijk, je lijkt wel een klein vewend kind. Een bloemetje of een kadobon, er is ruim binnen de wettelijke termijn gereageerd en opgelost.

ne
door neodutchio Jan 23, 2019 om 15:33
5147 Antwoorden / 12 Vragen

Ach ja, als je hard genoeg schreeuwt mag je bepaalde woorden gebruiken. En vooral ook denken dat de waarschuwing niet voor u geldt.

Ach ja, de compute staat in bestelling. Vanwaar dan de extreme haast?

DOOR REDACTEUR - 21 JAN. 2019 OM 14:21
792 ANTWOORDEN / 59 VRAGEN

Aan alle deelnemers aan dit topic, houd het s.v.p. beleefd en inhoudelijk. Daar is iedereen het meest mee geholpen.

De redactie

panter22
door panter22 Jan 23, 2019 om 15:36
6599 Antwoorden / Vragen

Het verhaal wordt steeds spannender. Een rolstoelgebruiker, niet mobiel bestelt na lang sparen een pc van €575.
Krijgt na veel gescheld en gedoe op alles en iedereen vanmorgen zijn geld terug en 'smiddags heeft hij ondanks een dik pak sneeuw al een nieuwe pc van €900. Dezelfde die hij voor €575 had besteld. Fake vraag.

marcvandenakker
door marcvandenakker Jan 23, 2019 om 16:56
12 Antwoorden / 1 Vragen

Zeg Pantertje en Neo waar zijn jullie  zo van over de rooie? Ben je jaloers of zo, hoef jou en de rest hier toch niet mijn complete thuissituatie uit te leggen, maar als je graag gehandicapte medemensen discrimineerd dan ga je wel erg ver. Ga je ook nog bepalen wat een artikel kost, luister je hebt de adviesprijs en de verkoopprijs daar zit een verschil in. Hier zit niet degene die scheld en tenkoste van alles zijn gelijk wil halen, die zit voor jou toetsenbord. Dus ga mensen niet beoordelen in wat voor geval dan ook want dan trek je altijd aan het korste eind.

ne
door neodutchio Jan 23, 2019 om 17:47
5147 Antwoorden / 12 Vragen

Waar moet ik jaloers op zijn? Op het feit dat u eerst een winkel afkraakt omdat het u niet niet snel genoeg gaat en daarna elders gaat bestellen en u gewoon moet wachten?
Jaloers dat u een hoop dingen roept die ontkracht worden?
Jaloers dat u geen antwoorden wenst te geven op normale vragen?

Of jaloers op iemand die hard schreeuwt, onbeleefd reageert en een hoop onzin verteld?

Nee, sorry, daar ben ik niet jaloers op. O ja, ik wil mijzelf niet gehandicapt noemen (daarvoor vind ik de drempel nog iets te hoog), maar zonder krukken kan ik niet lopen. Ik vond de opmerking van Panter niet discriminerend. Dat heeft daar namelijk niets mee van doen. Snel uw mond spoelen en daarna kijken wat discriminatie betekend. U wordt hier beoordeeld op uw eigen gedrag. Namelijk wat u zelf zegt en zelf roept.

To
door Tom.Dorsman - Feb 7, 2019 om 11:38
2 Antwoorden / Vragen

Goh...wat komt mij dit bekend voor zeg....doos koffie besteld bij Hema, levering 3 dagen na bestel datum ivm werk, nee DHL levert volgende dag...niemand thuis dus.....en pakketje......zoek dus, ik verdenk dat er sommige van die bezorgers een beetje de boel belazeren...ik weet het is harde beschuldiging maar das mijn gevoel...owja...Hema zegt we gaan onderzoek doen, ik zeg prima moet je doen, stuur mij dan eerst even datgene wat ik besteld heb op de juiste datum en doe dan je onderzoek..pfff niewt dus...pech geld weg.

gerbera
door gerbera Feb 7, 2019 om 11:47
7358 Antwoorden / 14 Vragen

Buiten dat dit even niets met betreffende vraag te maken heeft is het een normale zaak dat een leverancier eerst een onderzoek gaat (laat) instellen waar het pakket gebleven is. Zo gauw daar zekerheid over is  ontvangt u alsnog de bestelling of uw geld terug. Denk dus niet dat uw geld weg is.

To
door Tom.Dorsman Feb 7, 2019 om 13:01
2 Antwoorden / Vragen

Weetje...het is een beetje de frustratie....iets bestellen voor 2 euro in China wordt makkelijker geleverd zonder problemen als iets van Adam naar Dordrecht....maar goed we zullen zien..

panter22
door panter22 Feb 7, 2019 om 13:16
6599 Antwoorden / Vragen

Haal het pakket voortaan gewoon op bij de Hema. Kost niets.Scheelt een hoop ergernis.

ne
door neodutchio Feb 7, 2019 om 14:28
5147 Antwoorden / 12 Vragen

Tom, vanuit China vinden we het normaal dat het 2 maanden onderweg is, maar bij een Nederlands bedrijf gaan wij al klagen als het gister niet geleverd is.

marcvandenakker
door marcvandenakker Feb 10, 2019 om 16:09
12 Antwoorden / 1 Vragen

Even voor alle zogenaamde deskundige hier, mijn zaak is afgerond. Blijft een punt dat de leverancier eerst onderzoek ed wil doen, ze hebben niet in de gaten dat jou geld daar ligt en je maar moet afwachten tot ze iets ondernomen hebben.

ne
door neodutchio Feb 10, 2019 om 16:40
5147 Antwoorden / 12 Vragen

Marc, dat klopt, maar dat is ook de wet.