jd
door jdbeste1 Oct 28, 2022 om 18:50
Winkels & webshops
Welke onderbroeken voor heren lubberen niet?

Ik wil graag weten welke heren onderbroeken er niet lubberen?  Wie heeft hier ervaring mee.? Ik heb veel verschillende geprobeerd uit diverse winkels ( van action tot C&A tot Zeeman enz) maar ik heb de juiste nog niet ontdekt. Ze gaan allemaal op den duur lubberen of er vallen gaten in .Iemand Undiemeister al eens geprobeerd?

15051 17 Rapporteer

sira
door sira - Oct 28, 2022 om 18:55
2331 Antwoorden / 24 Vragen

U noemt Zeeman, maar dat ondergoed is van goede kwaliteit, maar het is de vraag hoelang (weken, maanden, jaren) u het ondergoed draagt en hoe het wordt gewassen.

Als ik merk dat ondergoed gaat lubberen dan koop ik nieuw. Bij de Zeeman is dat goed te doen gezien de prijs.

getty
door getty - Oct 28, 2022 om 18:57
4179 Antwoorden / 10 Vragen

Bamigo hier favoriet bij manlief
Prijzig, maar na vele wasbeurten nog perfect!

atlas1302
door atlas1302 - Oct 28, 2022 om 19:46
341 Antwoorden / 13 Vragen

H&M gekocht, ik kan je het aanraden.

jd
door jdbeste1 Oct 28, 2022 om 22:12
24 Antwoorden / 73 Vragen

ok dank je wel......en dan nog een bepaald model of is alles van H&M goed van kwaliteit?  Er is zoveel keuze....

atlas1302
door atlas1302 Oct 28, 2022 om 22:57
341 Antwoorden / 13 Vragen

Ik denk dat  u zelf maar eens moet kijken, de kwaliteit bevalt me in ieder geval. Boxershorts van elastisch katoenen tricot met flatlocknaden voor extra comfort. Het model heeft elastiek in de taille met een stoffen applicatie voor, iets langere pijpen en een gevoerd front.

Analoog
door Analoog Oct 29, 2022 om 09:34
137 Antwoorden / Vragen

Heb ook al enkele jaren die van H&M die Atlas1302 hier beschrijft en bevallen prima, houden heel lang goede pasvorm.

me
door mein33 - Oct 28, 2022 om 19:49
5658 Antwoorden / 28 Vragen

Sloggi herenondergoed.

jd
door jdbeste1 Oct 28, 2022 om 22:14
24 Antwoorden / 73 Vragen

Ik heb gezocht en ook wel gevonden. Wel iets duurder maar dus wel waarde voor je geld?

me
door mein33 Oct 29, 2022 om 13:47
5658 Antwoorden / 28 Vragen

Zeker waar voor je geld.
Wel even het internet afstruinen aangezien er regelmatig aanbiedingen zijn zoals bijv. 3 + 1 'gratis' en geen verzendkosten.

tenormin
door tenormin Oct 29, 2022 om 22:17
16828 Antwoorden / 108 Vragen

@mein33, twee keer per jaar. Vind ik niet zo regelmatig. Maar ik zweer, als vrouw, ook bij Sloggi.

tenormin
door tenormin - Oct 28, 2022 om 19:56
16828 Antwoorden / 108 Vragen
rj
door rjw - Oct 28, 2022 om 20:20
3261 Antwoorden / 5 Vragen

Na hoe veel tijd gaan ze lubberen en vallen er gaten in?

jd
door jdbeste1 Oct 28, 2022 om 22:09
24 Antwoorden / 73 Vragen

na verloop van tijd, dat is bij het ene merk al na een paar maanden en bij een ander merk duurt het langer.

gerbera
door gerbera - Oct 28, 2022 om 21:13
7361 Antwoorden / 14 Vragen

welke heren onderbroeken er niet lubberen?

Die van mij He Ma, maar je moet ze natuurlijk geen weken achtereen dragen want dan drogen ze in waardoor er gaten in komen☺

Geboren Amsterdammer
door Geboren Amsterdammer - Oct 28, 2022 om 22:00
1762 Antwoorden / 31 Vragen

Geachte JD Beste,

Kunt u ,ter verduidelijking van uw vraag, iets meer informatie geven?

Bedoelt u boxershorts,slips of "opa-onderbroeken"?

Wat bedoelt u precies met "lubberen"?

jd
door jdbeste1 Oct 28, 2022 om 22:08
24 Antwoorden / 73 Vragen

ik draag persoonlijk altijd het liefst de slip of short of trunk ( geen losse boxers) en ik bedoel met lubberen dat de pijpjes losser gaat zitten op den duur. Ik draag dat het liefste strakker om mijn been .

tenormin
door tenormin Oct 28, 2022 om 22:30
16828 Antwoorden / 108 Vragen

Ik heb mijn antwoord eerder weggehaald. Ik geloof n.l. niet veel van uw verhaal. Zoveel vragen binnen 2 maanden en ook, zoveel vragen van u door de moderator verwijderd. Daar moet inmiddels een onderbroek luchtje aan zitten. Om Undiemeister te promoten misschien.

jd
door jdbeste1 Oct 29, 2022 om 07:17
24 Antwoorden / 73 Vragen

nee ik stel hier zomaar een vraag en wil eigenlijk helemaal geen antwoord hebben. Wat een onzin . Ik heb hier al maanden geen vraag meer gesteld . Wel stelde ik idd de vraag of iemand daar ervaring mee heeft ja aangezien ze behoorlijk aan de weg timmeren. Maar maakt niet uit hoor......je fles azijn is nog niet leeg. Neem nog een glaasje.

ju
door juliomariner Oct 29, 2022 om 08:34
1323 Antwoorden / 2 Vragen

Ik had deze verdachte spam ook gemeld. Ik geloof namelijk ook helemaal niets van uw verhaal.

jd
door jdbeste1 Oct 29, 2022 om 09:01
24 Antwoorden / 73 Vragen

tuurlijk Julio  ....Proost ook voor jou !!

tenormin
door tenormin Oct 29, 2022 om 12:25
16828 Antwoorden / 108 Vragen

@juliomariner, klik eens op naam en zie hoeveel vragen er zijn verwijderd van @jdbeste1. Had mijn bericht maar weggehaald, maar volgens mij is het iedere keer op Vrijdag raak. Ik geloof er dus geen syllabe van.

Geboren Amsterdammer
door Geboren Amsterdammer Oct 29, 2022 om 12:33
1762 Antwoorden / 31 Vragen

@Tenormin,

Het was mij nog niet opgevallen ,maar ik vind het een interessante topic : ondergoed is een "verdienmodel"; hoe meer ondergoed er wordt verkocht hoe meer er wordt verdiend .

Voor heren boxershorts worden belachelijke prijzen gevraagd terwijl ze snel slijten.

tenormin
door tenormin Oct 29, 2022 om 13:24
16828 Antwoorden / 108 Vragen

@geborenamsterdammer, het is en blijft in mijn ogen spam. Hij met zijn undermeister. En zijn antwoord van "je fles azijn is nog niet leeg". Typisch een antwoord van een Facebook schrijver. Dat soort dingen lezen we hier gelukkig ook niet. Voor mij is en blijft @jdbeste1 een spammer.

marita5
door marita5 Oct 29, 2022 om 13:37
11510 Antwoorden / 15 Vragen

@tenormin, Sorry , Ik weet niet waar u deze onzin vandaan haalt , er zijn geen vragen van Ts verwijderd , daarbij Ts plaats geen link . Iedereen die Ts doorverwijst naar H&M of Hema is volgens u een spammer ?

panter22
door panter22 Oct 29, 2022 om 16:15
6599 Antwoorden / Vragen

Eerlijk gezegd kwam de vraag op mij ook over als een reklameboodschap.
Van de goedkoopste onderbroeken kun je niet verwachten dat ze jaren perfect zitten. En dan een topic openen voor een met naam genoemde onderbroek?

jd
door jdbeste1 Oct 29, 2022 om 17:32
24 Antwoorden / 73 Vragen

Dat mijn vraag bij jou overkomt als een reclameboodschap zegt meer over jou dan over mij . Het geeft nl aan dat jouw vermogen om serieuze dingen te scheiden van de onzinnige dingen niet toereikend is.

panter22
door panter22 Oct 29, 2022 om 19:09
6599 Antwoorden / Vragen

Met het verkeerde been uit bed gestapt?

jd
door jdbeste1 Oct 29, 2022 om 19:46
24 Antwoorden / 73 Vragen

Nee niet met het verkeerde been uit bed gestapt..........gewoon een reactie op jouw antwoord..........ik open geen topic voor Undiemeister...ik stelde een algemene vraag hier en daarin werden merken genoemd ja.  Niet specifiek Undiemeister ...niks reclameboodschap of iets dergelijks. Die hebben mij echt niet nodig hoor daarvoor.

Geboren Amsterdammer
door Geboren Amsterdammer Oct 29, 2022 om 19:54
1762 Antwoorden / 31 Vragen

Geachte JD Beste,

Er zijn ook forumleden, die uw topic serieus nemen.

Boxershorts zitten inderdaad lekker,maar slijten ook snel is mijn ervaring.

Vaak betaal je meer vanwege het merk.

Bij Primark verkopen ze ook boxershorts tegen een redelijke prijs .

jd
door jdbeste1 Oct 29, 2022 om 20:36
24 Antwoorden / 73 Vragen

Ok dank je wel ...ik heb nu wel alles duidelijk denk ik.........ik ga op onderzoek uit ....ben denk ik wel wijzer geworden ...door alle antwoorden.....zowel positief als negatief .   Ik ga ermee aan de slag en zal als het lukt ter zijnder tijd wel een terugkoppeling maken.

Mabelle
door Mabelle Oct 30, 2022 om 11:46
420 Antwoorden / 1 Vragen

@Tenormin: Undiemeister heeft echt geen reclame nodig hoor. En zoals ook Marita al schrijft, er zijn helemaal geen vragen van topicstarter verwijderd. Je eigen reactie is er typisch eentje van Facebook niveau. En terecht dat hij dan een opmerking plaatst over een fles azijn.

sjjoppy
door sjjoppy - Oct 29, 2022 om 00:12
7185 Antwoorden / 3 Vragen

Wellicht staat hier iets voor u bij.

https://www.nike.com/nl/a/beste-herenondergoed

Geboren Amsterdammer
door Geboren Amsterdammer - Oct 29, 2022 om 05:15
1762 Antwoorden / 31 Vragen

Geachte JD Beste,

Ik geef u gelijk, dat boxershorts snel slijten .

Ik gebruik zelf al jaren 2 onderbroeken over elkaar heen.

Ik draag een "opa-onderbroek" van Zeeman met daarover heen een korte sportbroek van katoen : dit gaat heel lang mee.

Zie bijgevoegde foto.

Mabelle
door Mabelle Oct 29, 2022 om 18:23
420 Antwoorden / 1 Vragen

Lekker charmant, pff. Je vrouw slaapt zeker in het logeerbed? Of heeft ze lang geleden al gillend het pand verlaten?

atlas1302
door atlas1302 Oct 29, 2022 om 19:00
341 Antwoorden / 13 Vragen

Ik gebruik ook 2 paar opa sokken, en 3 dtuks long life condooms....ze gaan ook heel lang mee. Niet te heet wassen in de machine vanwege KRIMP.

Geboren Amsterdammer
door Geboren Amsterdammer Oct 29, 2022 om 19:46
1762 Antwoorden / 31 Vragen

Geachte Mabelle en Atlas1302,

De tijd van strakke broekjes ligt al wat jaren achter mij.......;<))

jd
door jdbeste1 Oct 29, 2022 om 20:40
24 Antwoorden / 73 Vragen

Willen we dan ook niet weten wat MABELLE dan voor ondergoed draagt?  :-p

panter22
door panter22 - Oct 29, 2022 om 07:48
6599 Antwoorden / Vragen

Wat een doorzichtige reklameboodschap.
Kun je niet iets beters bedenken?

jd
door jdbeste1 Oct 29, 2022 om 08:59
24 Antwoorden / 73 Vragen

heeft helemaal niks met reclame te maken.............ik stel hier een vraag.....meer is het niet.............Neem ook een glas nog ( azijn dan he )

panter22
door panter22 Oct 29, 2022 om 09:19
6599 Antwoorden / Vragen

Koop zo'n onderbroek. Betaal eens een keer 25 euro. Daar ga je toch niet ingewikkeld over doen.

marita5
door marita5 Oct 29, 2022 om 14:10
11510 Antwoorden / 15 Vragen

@panter22 , waarom deze reactie ,  Ts stelt een vraag , niet meer of minder . Ander forumleden verwijzen naar H&M of Hema , dus ook reclameboodschap ?

panter22
door panter22 Oct 29, 2022 om 19:12
6599 Antwoorden / Vragen

Hij vroeg niet naar ervaringen met andere merken. Had  alleen  belangstelling voor Undermeister.

1paul
door 1paul - Oct 29, 2022 om 07:52
3141 Antwoorden / 0 Vragen

kijk eens naar ondergoed van bamboe!

heremietkreeft
door heremietkreeft - Oct 29, 2022 om 09:49
16838 Antwoorden / 202 Vragen

Frappante vraag. Ik heb geen enkele onderbroek die lubbert en toch ook enkele verschillende merken (zoals  Sloggy, Beren). O.a.  gekocht bi Makro en op de markt. Sommigen heb ik al een paar jaar en hoe dan ook, soms raken ze versleten maar wat verslijt niet.
Nu lijkt het type dat u als foto meezendt wel een ruim exemplaar. Kan de wijze van bijv. wassen en drogen van invloed zijn?

Be
door Bewaklu - Oct 29, 2022 om 16:19
131 Antwoorden / 1 Vragen

Ik draag alleen nog maar Undiemeister.  Duur maar ben er zeer tevreden mee.

jd
door jdbeste1 Oct 29, 2022 om 17:41
24 Antwoorden / 73 Vragen

Ok dan.....dit is goed nieuws.  Het bestaat nog niet zo lang volgens mij maar ik denk dat ik het ook eens uitprobeer. Het is het proberen waard

Mabelle
door Mabelle - Oct 29, 2022 om 18:21
420 Antwoorden / 1 Vragen

Heren kopen geen ondergoed bij de Action, Zeeman enz., Voor 2 euro kan je nu eenmaal geen kwaliteit verwachten. Dat is wegwerp ondergoed, 1x dragen en weg er mee.

jd
door jdbeste1 Oct 29, 2022 om 18:31
24 Antwoorden / 73 Vragen

En de dames wel dan ?    :)

Geboren Amsterdammer
door Geboren Amsterdammer Oct 29, 2022 om 19:50
1762 Antwoorden / 31 Vragen

Geachte Mabelle,

Hoe komt u erbij ,dat heren geen ondergoed  kopen bij Zeeman,Action, enz......?

Ik vind 5 euro al veel te veel voor een onderbroek........

me
door mein33 Oct 29, 2022 om 20:41
5658 Antwoorden / 28 Vragen

@GA,

U plaatst hier wel een inkoppertje, maar ik zal hem niet inkoppen.  ;-))

jd
door jdbeste1 Oct 29, 2022 om 21:33
24 Antwoorden / 73 Vragen

Nu rijst dan toch de vraag welk ondergoed Mabelle zelf dan altijd koopt  ?   :-P

Mabelle
door Mabelle Oct 30, 2022 om 11:33
420 Antwoorden / 1 Vragen

Nee, ook dames kopen hun ondergoed niet bij Action, Zeeman enz. Alleen mannen en vrouwen met spreekwoordelijke pet of schort kopen daar. En om een beetje aan je nieuwsgierigheid tegemoet te komen :-) mijn partner en ik shoppen o.a. graag bij de Bijenkorf. Undiemeister (online te koop) vindt mijn partner ook prettig zitten en ik hoef er niet voor naar de logeerkamer te verhuizen.:-)

jd
door jdbeste1 Oct 30, 2022 om 14:01
24 Antwoorden / 73 Vragen

Nou kijk dat is toch een heerlijk anwoord zo...........zonder in details te treden.......helemaal niks mis mee

salute
door salute - Oct 30, 2022 om 13:08
48 Antwoorden / 110 Vragen

Het merk Berens, gekocht op,de markt, wel de blauwe uitvoering met gulp, de beige uitvoering lubberen ook.

Gike
door Gike - Nov 1, 2022 om 21:01
1 Antwoorden / Vragen

De boxers van undiemeister zijn top. Wel niet in droger, gaan ze van lubberen.