Dinnie
door Dinnie Oct 3, 2018 om 18:24
Winkels & webshops

Welke site is het beste voor domein registratie?

Ik wil een aantal domeinen registeren / overzetten graag advies welke hosting is de beste is qua prijs/kwaliteit verhouding??

Bedankt!

40915 12 Rapporteer

Topantwoord

LeftyLuke
door LeftyLuke - Oct 3, 2018 om 18:26
3 Antwoorden / 2 Vragen

HI Dinnie,

Ik gebruik zelf VIMEXX voor domein registratie. Eerste jaar is gratis.
Bijkomend voordeel is dat, mocht je een domein willen verhuizen dat gratis kan!

Succes,
gr. Luuk

diumenge
door diumenge - Oct 3, 2018 om 18:30
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Deze vraag is natuurlijk niet te beantwoorden, het antwoord is sterk afhankelijk van je wensen. Dus ga naar Google en toets 'domein hosting vergelijken' in.

heremietkreeft
door heremietkreeft - Oct 3, 2018 om 18:30
16774 Antwoorden / 202 Vragen

Is dit een vraag als ondernemer?

marita5
door marita5 - Oct 3, 2018 om 21:13
11495 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo Dinnie ,

Misschien heeft u hier iets aan , lees ook de recensies .

https://www.hostingvergelijken.eu/

vanloo
door vanloo - Jan 4, 2019 om 09:25
1 Antwoorden / Vragen

Wij registreren altijd onze domeinnamen bij JVL, je krijgt een gratis mailbox en de prijzen  zijn heel laag.

ma
door maarten heest - Jan 4, 2019 om 10:09
463 Antwoorden / 0 Vragen

Ik heb uitstekende ervaringen met Argeweb, maar of dat dan ook 'de beste' is?

Ja
door JasperBerk - Jan 15, 2019 om 15:32
7 Antwoorden / Vragen

Inmiddels heb ik 3 webshops, gemaakt in Magento. Alle drie ondergebracht bij Argeweb

da
door david_bnn - May 16, 2019 om 02:54
13 Antwoorden / Vragen

Kijk ook eens op https://www.webhosters.nl. Daar kun je filteren op je specifieke wensen.
Zelf zit ik voor mijn domeinnamen en hosting bij https://mijn.host. Ben daar tevreden.

Br
door BrendaDJSenKarel - May 16, 2019 om 14:15
35 Antwoorden / Vragen

Ik gebruik ook VIMEXX, handige voordelen en mooie overstap mogelijkheden.

Ka
door Karel.F - May 16, 2019 om 15:35
26 Antwoorden / Vragen

De vergelijker van @ marita is heel handig, bekijk die eens! en bedankt marita

da
door david_bnn - Aug 5, 2019 om 16:11
13 Antwoorden / Vragen

Ik zit zelf bij https://mijn.host. Zeker aan te raden.
Domeinnamen zijn hier goedkoop en ook de hosting raad ik hier aan.

gerbera
door gerbera Aug 5, 2019 om 22:26
7348 Antwoorden / 14 Vragen

Denk dat de TS er inmiddels wel uit is. De vraag is van oktober 2018

da
door david_bnn - Aug 26, 2019 om 18:13
13 Antwoorden / Vragen

De vergelijker van Maritas is erg handig. Zelf gebruik ik deze ook: https://www.hostingvergelijken.org

edrick3
door edrick3 Aug 26, 2019 om 18:19
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Dat is dan fijn voor jou. ;-)
Ts zal ondertussen wel al lang voorzien zijn gezien de datum van de vraag.