Ha
door Haarlem023 Sep 14, 2019 om 19:38
Winkels & webshops

Wie heeft er ervaring met Drogist.nl

14 juni heb ik een bestelling geplaatst bij Drogist.nl voor ontbijtmuesli. Zij gaven aan dit voorlopig niet te kunnen leveren en gaven mij de optie de bestelling te annuleren en het geld terug te storten. Nu, na 3 maanden, heb ik ondanks meerdere toezeggingen nog steeds het bedrag niet ontvangen.
Het is geen mega bedrag (20,85)  maar het gaat om het principe.

18239 13 Rapporteer

sj
door sjoppy - Sep 14, 2019 om 19:48
129 Antwoorden / Vragen
tenormin
door tenormin Sep 14, 2019 om 19:53
16826 Antwoorden / 108 Vragen

Beetje veel alleen maar goede recensies toch? @shoppy?

gerbera
door gerbera Sep 14, 2019 om 22:12
7358 Antwoorden / 14 Vragen

Hier toch andere ervaringen; https://nl-nl.facebook.com/pg/Drogist/reviews/

tenormin
door tenormin - Sep 14, 2019 om 19:51
16826 Antwoorden / 108 Vragen

Nee, geen ervaring met Drogist.nl. Wel met drogistonline.nl Die doet wat het belooft. Al jaren klant van.

marita5
door marita5 - Sep 14, 2019 om 19:52
11507 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo Haarlem023 ,

Drogist.nl is aangesloten bij Thuiswinkel.org , dien daar een klacht in , klik op de rode regels

https://www.thuiswinkel.org/leden/drogist.nl/certificaat

https://www.thuiswinkel.org/consumenten/klacht-indienen

aurora1
door aurora1 - Sep 14, 2019 om 20:26
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Geen megabedrag? Voor muesli 20,85 €? Dat is toch overal veel voordeliger te koop? Nee, geen ervaring met die drogist. Maar daar zou u anders toch niets aan hebben.
Neem contact op met de Thuiswinkelorganisatie.

panter22
door panter22 Sep 15, 2019 om 08:47
6599 Antwoorden / Vragen

Boven de €20 gratis verzending.

aurora1
door aurora1 Sep 15, 2019 om 15:34
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Bij de super om de hoek kost dat (ongezonde en riskante) spul nog geen euro. Zoiets kan ik nauwelijks bij elkaar bedenken: muesli online kopen en dan vooral veel om geen verzendkosten te betalen? En dan “ontbijt”muesli? Dat spul eet men toch alleen als ontbijt?

Donuts
door Donuts Sep 15, 2019 om 16:19
1203 Antwoorden / 2 Vragen

Dat zal restafval zijn wat bij uw super voor een euro ligt.

heremietkreeft
door heremietkreeft - Sep 15, 2019 om 09:36
16830 Antwoorden / 202 Vragen

Zie de gegeven reactie m.b.t. het indienen van een klacht bij 'thuiswinkel', zij voeren het waarborg  Bij zoeken met term 'drogist.nl betrouwbaar zie ik veel diverse reviews maar die zeggen lang niet altijd iets.

Dr
door Drogist.nl - Sep 16, 2019 om 13:52
2 Antwoorden / Vragen

Goedemiddag,

Wij betreuren het ten zeerste dat u het bedrag van € 20,85 nog niet hebt ontvangen.
Graag komen wij met u in contact om dit zo snel mogelijk op te lossen.

Neem daarom zo snel mogelijk contact met ons op via de chat, mail of telefonisch, zodat wij dit vandaag nog kunnen oplossen.

Met vriendelijke groet,
Paula van Drogist.nl

Dr
door Drogist.nl - Sep 16, 2019 om 17:00
2 Antwoorden / Vragen

Goedemiddag,

Fijn dat wij elkaar nog even telefonisch hebben gesproken vandaag.
Ik heb u verteld dat de betaling op 13 september jl. is overgemaakt en nogmaals onze excuses aangeboden voor het feit dat u hier zo lang op hebt moeten wachten.
Met vriendelijke groet,
Paula van Drogist.nl

sira
door sira - Sep 16, 2019 om 19:55
2326 Antwoorden / 24 Vragen

Ondanks alles, toch netjes opgelost door Drogist.nl, maar haarlem023 reageert toch niet meer.

tijger1
door tijger1 Sep 16, 2019 om 20:03
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Ja, die heeft hier kunnen griepen. Maar dat het bedrag op 13 september is overgemaakt, klinkt wel verdacht. Net een dag voor het topic.

marita5
door marita5 Sep 16, 2019 om 20:11
11507 Antwoorden / 15 Vragen

Het zou mij niet verbazen als Ts een klacht heeft ingediend bij Thuiswinkel.org , drogist.nl krijgt dan automatisch een melding . Trouwens het verhaal van drogist.nl klopt voor geen meter .
Op 16 sept om 13.52 , wordt Ts verzocht om contact op te nemen om dit op te lossen , op 16 sept om 17.00 wordt gemeldt dat het geld is overgemaakt op 13 sept , geloof ik niks van . Het geld zal wel vandaag zijn overgemaakt .

sira
door sira Sep 16, 2019 om 21:14
2326 Antwoorden / 24 Vragen

Hoe dan ook, het was wel zo netjes geweest als vraagsteller(ster) ergens in dit topic nog een keer had gereageerd. Of hij/zij krijgt net als ik 9 van de 10 keer geen melding dat er een antwoord of reactie is.

gerbera
door gerbera Sep 17, 2019 om 11:30
7358 Antwoorden / 14 Vragen

De Ts heeft het bericht van de drogist blijkbaar wel gelezen en daarna contact opgenomen. Maar de moeite nemen (lees fatsoen) om hier even te melden dat het is opgelost da's toch echt wel te veel gevraagd. Dus verbaas u niet maar verwonder u slechts hie over☺.

panter22
door panter22 Sep 17, 2019 om 12:32
6599 Antwoorden / Vragen

Ts reageert niet meer uit pricipe.

Ha
door Haarlem023 - Sep 17, 2019 om 18:38
1 Antwoorden / 1 Vragen

Helemaal geregeld. Op het moment dat ik hier mijn klacht plaatste kwam er eindelijk beweging: ik werd gebeld door Drogist.nl en vandaag heb ik dan het bedrag van 20,85 ontvangen. Fijn, maar het is wel jammer dat er pas gereageerd wordt als ik op deze site de klacht plaats. Maar goed, ik ben blij dat het opgelost is.

tijger1
door tijger1 - Sep 17, 2019 om 19:31
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Nou dan was die reactie van de drogist dus gelogen, dat het op de 13e betaald zou zijn.

Niet meer daar kopen dus.

tr
door trumel - Apr 2, 2020 om 07:52
1 Antwoorden / Vragen

Op 22 maart 2020 bestelling geplaatst bij Drogist.nl.
24.03.2020 bericht dat het ivm coronacrisis 5 werkdagen langer kon duren. Op 30 maart mail gestuurd ivm vraag over de levering. Meteen standaard mail dat ze geen vragen ivm levertijd kunnen beantwoorden wegens grote drukte.
De produkten die ik bestelde waren ruim op voorraad (volgens hun website).
Dit is schandalig. Geen reactie, geen verzending van de produkten.
Drogist.nl: lever zo snel mogelijk de produkten of boek het geld terug!

Gisteren bestelling geplaatst bij andere webshop, vandaag komen de spullen binnen.

ne
door neodutchio Apr 2, 2020 om 09:05
5148 Antwoorden / 12 Vragen

Voorraden staan onder druk, er mag minder personeel werken, dus kantoor en magazijn zijn onderbezet. Op het moment van bestellen kan er wel voldoende voorraad zijn, maar als 100 mensen tegelijk dezelfde artikelen willen kopen krijg je een wachtrij. En als het magazijn de vraag niet aan kan, dan krijg je nog meer achterstand.

Dat is een simpel en logisch verklaarbaar gevolg van corona. Dan kunt u nu wel het slachtoffer gaan uithangen, maar dat is niet netjes. U zit nu op de 9de werkdag na bestelling, zo extreem is dat nog niet.

aurora1
door aurora1 Apr 2, 2020 om 13:12
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Gewoon geduld hebben en in deze tijd niet gaan klagen, zeuren en een bedrijf in een negatief daglicht brengen. Overal is minder personeel, daarnaast moeten allerhande extra beveiligingen in acht genomen worden. U heeft de spullen van de andere webshop nog niet. U had ook naar uw plaatselijke drogist kunnen gaan, beter voor de plaatselijke winkels, en dan heeft u boter bij de vis. Wat heeft dit met het oude verhaal van de vraagsteller te maken?

gerbera
door gerbera Apr 2, 2020 om 14:33
7358 Antwoorden / 14 Vragen

Och heeft u straks dubbelop, dus komt u de crisis wel door.

pi
door pimonline - Apr 2, 2020 om 15:25
44 Antwoorden / 2 Vragen

Op 19 maart een bestelling geplaatst. Alles was ruim op voorraad en er stond alleen een melding dat het verzenden iets langer kon duren.

Inmiddels 2 weken verder. Nu staat er op de site bij veel artikelen (tijdelijk) niet meer beschikbaar is. Nu begrijp ik dat in deze tijden het lastig is om te leveren. Echter zou ik het wel prettig vinden om een mail te krijgen met informatie over wat nu de verwachting is. Ik kan ermee leven als het nog even duurt. Maar ik vind het niet prettig om niet te weten hoe lang ik op de spullen moet wachten. Hierdoor is het voor mij lastig in te schatten of ik bepaalde producten / alternatieven elders moet gaan halen of niet.

Er is geen account waarop ik kan inloggen om de status te zien. Op mail wordt alleen een standaard response gegeven dat ze niet op specifieke gevallen van levertijd ingaan. Al zouden ze maar een mail sturen dat alle producten die nu niet leverbaar zijn op de site naar verwachting de komede x tijd niet geleverd kunnen worden ofzo. Gemiste kans.

Be
door BeBo - Apr 29, 2020 om 01:18
1 Antwoorden / Vragen

Op 19 maart heb ik een bestelling gedaan bij Drogist.nl. voor vitaminesupplementen voor 67,50. Drogist.nl gaf na een paar dagen aan de producten niet te kunnen leveren en binnen 10 werkdagen het bedrag terug te storten. Nu, op 29 april is er nog steeds niets teruggestort, niets geleverd en Drogist.nl is onbereikbaar. De telefoon wordt na paar minuten wachten verbroken en er wordt niet gereageerd op mails die ik herhaaldelijk heb gestuurd.
Ik kan begrijpen dat corona processen kan ontregelen, maar volledig onbereikbaar zijn is zeer vervelend.

marita5
door marita5 Apr 29, 2020 om 08:37
11507 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo Bebo, dien klacht in bij Thuiswinkel.org , zie mijn antwoord van 14 sept om 19.52 . Of stuur een brief , zie deze voorbeeldbrief moet u iets aanpassen , klik op de rode regel https://www.consuwijzer.nl/voorbeeldbrieven/kan-ik-van-de-overeenkomst-af/voorbeeldbrief-herinnering-aan-terugbetalen-producten-na-gebruikmaken-van-bedenktijd