Wie heeft er ervaring met Drogist.nl
14 juni heb ik een bestelling geplaatst bij Drogist.nl voor ontbijtmuesli. Zij gaven aan dit voorlopig niet te kunnen leveren en gaven mij de optie de bestelling te annuleren en het geld terug te storten. Nu, na 3 maanden, heb ik ondanks meerdere toezeggingen nog steeds het bedrag niet ontvangen.
Het is geen mega bedrag (20,85) maar het gaat om het principe.
Beetje veel alleen maar goede recensies toch? @shoppy?
Hier toch andere ervaringen; https://nl-nl.facebook.com/pg/Drogist/reviews/
Nee, geen ervaring met Drogist.nl. Wel met drogistonline.nl Die doet wat het belooft. Al jaren klant van.
Hallo Haarlem023 ,
Drogist.nl is aangesloten bij Thuiswinkel.org , dien daar een klacht in , klik op de rode regels
https://www.thuiswinkel.org/leden/drogist.nl/certificaat
https://www.thuiswinkel.org/consumenten/klacht-indienen
Geen megabedrag? Voor muesli 20,85 €? Dat is toch overal veel voordeliger te koop? Nee, geen ervaring met die drogist. Maar daar zou u anders toch niets aan hebben.
Neem contact op met de Thuiswinkelorganisatie.
Boven de €20 gratis verzending.
Bij de super om de hoek kost dat (ongezonde en riskante) spul nog geen euro. Zoiets kan ik nauwelijks bij elkaar bedenken: muesli online kopen en dan vooral veel om geen verzendkosten te betalen? En dan “ontbijt”muesli? Dat spul eet men toch alleen als ontbijt?
Dat zal restafval zijn wat bij uw super voor een euro ligt.
Zie de gegeven reactie m.b.t. het indienen van een klacht bij 'thuiswinkel', zij voeren het waarborg Bij zoeken met term 'drogist.nl betrouwbaar zie ik veel diverse reviews maar die zeggen lang niet altijd iets.
Goedemiddag,
Wij betreuren het ten zeerste dat u het bedrag van € 20,85 nog niet hebt ontvangen.
Graag komen wij met u in contact om dit zo snel mogelijk op te lossen.
Neem daarom zo snel mogelijk contact met ons op via de chat, mail of telefonisch, zodat wij dit vandaag nog kunnen oplossen.
Met vriendelijke groet,
Paula van Drogist.nl
Goedemiddag,
Fijn dat wij elkaar nog even telefonisch hebben gesproken vandaag.
Ik heb u verteld dat de betaling op 13 september jl. is overgemaakt en nogmaals onze excuses aangeboden voor het feit dat u hier zo lang op hebt moeten wachten.
Met vriendelijke groet,
Paula van Drogist.nl
Ondanks alles, toch netjes opgelost door Drogist.nl, maar haarlem023 reageert toch niet meer.
Ja, die heeft hier kunnen griepen. Maar dat het bedrag op 13 september is overgemaakt, klinkt wel verdacht. Net een dag voor het topic.
Het zou mij niet verbazen als Ts een klacht heeft ingediend bij Thuiswinkel.org , drogist.nl krijgt dan automatisch een melding . Trouwens het verhaal van drogist.nl klopt voor geen meter .
Op 16 sept om 13.52 , wordt Ts verzocht om contact op te nemen om dit op te lossen , op 16 sept om 17.00 wordt gemeldt dat het geld is overgemaakt op 13 sept , geloof ik niks van . Het geld zal wel vandaag zijn overgemaakt .
Hoe dan ook, het was wel zo netjes geweest als vraagsteller(ster) ergens in dit topic nog een keer had gereageerd. Of hij/zij krijgt net als ik 9 van de 10 keer geen melding dat er een antwoord of reactie is.
De Ts heeft het bericht van de drogist blijkbaar wel gelezen en daarna contact opgenomen. Maar de moeite nemen (lees fatsoen) om hier even te melden dat het is opgelost da's toch echt wel te veel gevraagd. Dus verbaas u niet maar verwonder u slechts hie over☺.
Ts reageert niet meer uit pricipe.
Helemaal geregeld. Op het moment dat ik hier mijn klacht plaatste kwam er eindelijk beweging: ik werd gebeld door Drogist.nl en vandaag heb ik dan het bedrag van 20,85 ontvangen. Fijn, maar het is wel jammer dat er pas gereageerd wordt als ik op deze site de klacht plaats. Maar goed, ik ben blij dat het opgelost is.
Nou dan was die reactie van de drogist dus gelogen, dat het op de 13e betaald zou zijn.
Niet meer daar kopen dus.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Klarna, aanmaning niet besteld artikel
Op 6 februari krijg ik een pakket toegestuurd (door de brievenbus) enkel met mijn naam en adres zonder kenmerk door wie het is verstuurd. In het pakket zit een trainingsbroek zonder verzendbrief o.i.d. ik kon het dus ook niet terugsturen aangezien verzender niet bekend was.
Op 3 april krijg ik een brief toegestuurd van Klarna met de kosten van de broek met aanmaningskosten.
Direc
...
Lees meer
Ik ben via internet opgelicht. Hoe krijg ik mijn geld terug?
Op 25 maart j.l. kreeg ik een sms-je van iemand die zich voordeed als medewerker van ICS (International Card Service) met een noodnummer. Er was geprobeerd €899 van mijn rekening te halen. Ik belde dit nummer en was even later €1794 kwijt. Ik heb aangifte gedaan bij de politie en heb mijn rechtbijstandsverzekering ingelicht. Hoe krijg ik mijn geld terug? Lees meer
Contract youfone ontbinden
sins begin maart heb ik youfone wekelijks gebeld gemailt omdat mijn tv steeds vastliep telefoon niet doet internet slecht.
je mag voor €100 per maand toch wel iets goed verwachten? dus kan ik hierdoor van mijn contract af
Lees meer
Populair in Winkels & Webshops
Ervaring met <a href="//dresslily.com" target="_blank">www.dresslily.com</a>
Op Facebook verschijnt regelmatig een advertentie van Dresslily.com met aanbiedingen van belachelijk goedkope shirts, tops enz. Ik heb een aantal artikelen besteld en mijn argwaan ontstond toen ik via de mail de mededeling kreeg: hassan@gmail.com heeft uw betaling ontvangen. Het duurde weken voordat ik bericht kreeg dat DHL pakketje zou bezorgen MAAR dat ik nog wel even BTW en invoerrechten moest ... Lees meer
Wie is stichting foundation docdata
Er wordt geld van mijn rekening afgeschreven en ik ken dit bedrijf niet. Lees meer
Wolfgang Tools liegt! Wat te doen?
Wolfgang Tools, welke producten aanbiedt via bol.com en dagaanbieding sites zoals koopjedeal liegt dat het barst.
Het dochterbedrijf van Mascot-online, wat ook niet fris is claimt professionele producten aan te bieden van Duitse makelaardij.
De producten zijn niet professioneel (kun je natuurlijk over twisten) maar ZEKER NIET van Duitse makelaardij.
Het gaat hier om Chinese pr
...
Lees meer