Hu
door Hunthum42 Mar 4, 2018 om 12:38
Winkels & webshops

Wie is stichting foundation docdata

Er wordt geld van mijn rekening afgeschreven en ik ken dit bedrijf niet.

137738 10 Rapporteer

marita5
door marita5 - Mar 4, 2018 om 12:45
11507 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo Hunthum42 ,

Lees deze klacht , en het antwoord van docdata payments , klik op de rode regel .

https://www.klacht.nl/stichting-foundation-doc/

Docdata Payments is de grootste Nederlandse internet payment service provider (PSP). Meer informatie over docdata payments kunt U vinden op www.docdatapayments.com. Payment service providers helpen websites om hun betalingsverkeer af te handelen, U kunt het vergelijken met de kassa in een gewone winkel. Bij veel webwinkels wordt aangegeven welke payment service provider er gebruikt wordt, omdat bij bepaalde betaalmethoden de naam van de PSP op het bankafschrift zichtbaar is.

Wanneer U Docdata (of Stichting Foundation Docdata Payments) op uw bankafschrift ziet staan heeft een website aan Docdata Payments gevraagd om het geld namens de website te incasseren, vandaar de naam docdata op uw bankafschrift. Docdata Payments gaat ervanuit dat de website daadwerkelijk uw toestemming heeft gekregen voor een afschrijving, wanneer dit onjuist is horen wij dit graag, en zullen dit met de betreffende website overleggen.

Wanneer u vragen heeft over de transactie, bijvoorbeeld voor welke website deze is afgeschreven, kunt U contact opnemen met de klanten service afdeling van docdata payments:

Dit kan per email op: support@docdatapayments.com
Of via internet: https://support.docdatapayments.com/index.php

Vermeld bij uw vraag aan Docdata Payments in ieder geval de datum, het bedrag en de exacte tekst en/of referentie van de afschrijving.

Wanneer U vragen heeft over het bestelde product kunt U zich direkt tot de winkel richten, zij blijven verantwoordelijk voor de service over hun product.

Cookies
door Cookies - Mar 4, 2018 om 12:46
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Dat is een Payment Service Provider (PSP). Webshops kunnen dit gebruiken voor het incasseren van betalingen. Dus even goed nadenken of je rond de datum van afschrijving ergens wat besteld hebt.

Informatie https://www.docdatapayments.com/nl/

sjjoppy
door sjjoppy - Mar 4, 2018 om 12:47
7181 Antwoorden / 3 Vragen

Hier zijn de klachten over dit bedrijf gemeld dus als er onterecht geld is afgeschreven van uw rekening dan storneren en blokkeren.
https://www.klacht.nl/docdata-payments/

edrick3
door edrick3 - Mar 4, 2018 om 14:05
27632 Antwoorden / 85 Vragen

ik ken dit bedrijf niet.
Dat klan wel kloppen, want ze incasseren voor bv. een webshop o.i.d.
Ergens iets gekocht voor dat bedrag?

hansje klein
door hansje klein - Mar 4, 2018 om 14:20
3037 Antwoorden / 62 Vragen

... maar het afgeschreven bedrag (en afboekingsdag) moest toch wel 'belletjes gaan laten rinkelen' ... (??)

Ma
door Maribo - Jul 10, 2018 om 16:51
3 Antwoorden / 1 Vragen

Ik heb via doc paymemts mijn bestelling betaald en bij afschrijving staat ook dat het voor freelanes is. Dus dat zou correct moeten zijn, alleen ontving ik daarna twee mails van freelances met bevestiging bestelling en dat bestelling is betaald, maar verder niets over wanneer levering en wordt ook niet op mijn mail gereageerd.

akkerdistel
door akkerdistel Jul 12, 2018 om 09:40
1790 Antwoorden / 3 Vragen

*knip* ps @redactie website is nog steeds niet veel hè..

heremietkreeft
door heremietkreeft - Jul 12, 2018 om 09:43
16830 Antwoorden / 202 Vragen

Nog wel een vraag: wanneer heeft u besteld en ook heeft u betaald voordat u uw bestelling ontving?

Ma
door Maxmartina - Nov 9, 2018 om 21:20
1 Antwoorden / Vragen

Deze gegevens staan op mijn ing-rekening. Wat betekent het?
Naam: STICHTING FOUNDATION DOCDATAOmschrijving: Veen Media: Veen Media abonnement betalingIBAN: NL89DEUT0405592647Kenmerk: 404199062Machtiging ID: DDPS-150137396247563455Incassant ID: NL98ZZZ301689820000

gerbera
door gerbera Nov 9, 2018 om 22:28
7358 Antwoorden / 14 Vragen

U heeft een bestelling gedaan bij Veen Media, een site waar u o.a boeken kan bestellen. SFD regeld de betalingen voor Veen Media. Heeft u niets besteld dan het bedrag storneren en het rekeningnummer van Veen Media blokkeren.

ja
door janf43 Nov 9, 2018 om 22:29
733 Antwoorden / 0 Vragen

U heeft kennelijk een abonnement lopen bij Veen media. Die verspreidt een aantal tijdschriften.

diumenge
door diumenge Nov 9, 2018 om 23:00
11969 Antwoorden / 15 Vragen

.

tijger1
door tijger1 Nov 9, 2018 om 23:34
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Als u nou de reacties boven u even doorleest dan weet u het.

wimmi20
door wimmi20 Feb 20, 2019 om 12:53
2154 Antwoorden / 7 Vragen

Niet zo handig om uw naam en rekeningnummer op het internet te zetten.
Handige jongens kunnen daar wat mee.

mi
door missy7jaar - Dec 21, 2018 om 12:53
1 Antwoorden / 1 Vragen

geachte stichting foundation docdata probeerd steeds geld te innen ik ken het bedrijf niet

tijger1
door tijger1 Dec 21, 2018 om 13:02
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Lees de reactie boven u eens door en ga dan na waar u iets besteld hebt.

jack333
door jack333 - Jan 30, 2019 om 19:18
45 Antwoorden / 9 Vragen

Gewoon terugschrijven

diumenge
door diumenge Jan 30, 2019 om 19:40
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Moet je wel hun adres weten...

jack333
door jack333 Jan 30, 2019 om 20:17
45 Antwoorden / 9 Vragen

Lol