ma
door mastorm Feb 8, 2023 om 18:58
Winkels & webshops

Wie kent besties

Een vest besteld bij besties, half januari. Tot op heden niets ontvangen. Mail gestuurd, anttwoord pakketje zoek geraakt. Maar ze zouden het opsturen. Tot op heden niets. Paar maal gebeld, antwoordapparaat. Ingesproken,  met verzoek terug te bellen. Je snapt het al, geen reactie. Wie kent dit bedrijf en hoe kan ik mijn geld terug krijgen

6163 6 Rapporteer

tenormin
door tenormin - Feb 8, 2023 om 19:11
16823 Antwoorden / 108 Vragen

Op Klacht.nl staat dat Besties via China levert. Waar belt u dan naar toe? 085-0043816?

ma
door mastorm Feb 8, 2023 om 19:53
0 Antwoorden / 1 Vragen

Inderdaad, dat telefoonnummer.

sira
door sira - Feb 8, 2023 om 19:47
2322 Antwoorden / 24 Vragen

Ik ben naar de site gegaan, maar het is allemaal AliExpress kleding, dus ik verwacht dat eind februari uw pakketje aankomt.

Ik hoop dat u een grotere maat heeft besteld dan u normaal draagt, anders past het niet, want Chinezen zijn kleiner dan Europeanen. Mocht het niet passen of niet volgens uw verwachting zijn, kunt u het op eigen kosten terugsturen naar China.

Had u het rechtstreeks bij AliExpress besteld dan was u gewaarschuwd voor de maatvoering en u was 2/3 van de prijs goedkoper uit geweest.

Hoeveel waarschuwingen in de media moeten er nog komen?

ma
door mastorm Feb 8, 2023 om 20:05
0 Antwoorden / 1 Vragen

Inderdaad, volgende keer beter opletten.

sira
door sira Feb 8, 2023 om 20:35
2322 Antwoorden / 24 Vragen

Als u iets leuks ziet op zo'n site ga dan naar de site van AliExpress, zoek het artikel op en koop het daar, u heeft dan zelfs kopersbescherming

va
door vanlotjegetikt - Feb 8, 2023 om 20:09
809 Antwoorden / Vragen

Rechtsteeks bij Alie is goedkoper, dan weet u zeker dat het even duurt voordat de spullen aankomen. Chinese confectiematen zijn anders dan de Europese. Dus dat wordt over 3 weken een heel epistel of te klein te kort ed. Succes.

ne
door neodutchio - Feb 8, 2023 om 20:11
5148 Antwoorden / 12 Vragen

Het telefoonnummer is ook gekoppeld aan Cara Camilla.nl. Beide een ander KVK nummer en vreemd genoeg beide die niets te maken hebben met detailhandel. Overigens klopt het adres van de KVK niet met wat er op hun site staat.
Nergens is iets te vinden over de levertermijn. Enkel "Vandaag besteld = morgen verzonden". Dat zegt dus helemaal niets.

Uw geld terugkrijgen zal lastig zijn. Tenzij u iemand gaat inhuren die achter de daadwerkelijke verkoper kan komen en u die juridisch gaat aanpakken. U kunt het ook als leergeld beschouwen en onthouden dat u eerst moet kijken waar u gaat kopen.

marita5
door marita5 - Feb 8, 2023 om 20:38
11507 Antwoorden / 15 Vragen
ma
door mastorm Feb 9, 2023 om 09:27
0 Antwoorden / 1 Vragen

Heel hartelijk dank voor de reactie.

marita5
door marita5 Feb 9, 2023 om 09:34
11507 Antwoorden / 15 Vragen

Graag gedaan , zie het maar als leergeld . De volgende keer weet u waar u moet opletten bij het bestellen online .

sjjoppy
door sjjoppy - Feb 9, 2023 om 08:30