Jo
door Jolanda Gerritsen Jun 12, 2024 om 11:18
Winkels & webshops

Wij zijn een restaurant die gebruikmaken vd diensten van Thuisbezorgd

Over het algemeen krijgen wij 5 sterren voor onze gerechten en bezorging. We doen echt ons best. Wanneer we een keer 3 sterren krijgen gaat ons gemiddelde naar beneden. Oké
Wij kijken ook naar de reviews van de concurrent. Wanneer zij een 3 sterren (of zelfs minder) krijgen gaan ze niet naar beneden in het gemiddelde. We hebben hierover al regelmatig contact gehad met Thuisbezorgd. Zij geven een verklaring die niet klopt.
Ik zou zo graag een onderzoek zien naar het sterrensysteem van Thuisbezorgd. We hopen dat Kassa hier iets in kan betekenen.

1088 7 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

ju
door juliomariner - Jun 12, 2024 om 11:23
1355 Antwoorden / 2 Vragen
1

U kunt beter een mail sturen naar kassa@bnnvara.nl om in contact te komen met de redactie.

Thecla58
door Thecla58 - Jun 12, 2024 om 11:24
894 Antwoorden / 3 Vragen
0

Jullie zijn een onderneming en dan moet je hier niet zijn. Ik geloof wel bij higherlevel.nl. Hier zitten consumenten en die beantwoorden vragen vanuit hun eigen ervaring en soms vanuit eigen expertise.

Het is natuurlijk vervelend als je eens een keer minder sterren krijgt, maar misschien zijn er zelfs mensen die nog minder sterren gegeven hebben kunt natuurlijk ook besluiten om heen gebruik meer te maken van thuisbezorgd.nl. Ben je gelijk van het gedoe met die sterren af.

tenormin
door tenormin - Jun 12, 2024 om 11:24
16886 Antwoorden / 108 Vragen
0

Nee, helaas, u zit hier verkeerd. Kassa kan niets betekenen voor u. Gaat u naar https://www.higherlevel.nl dat is voor ondernemingen. Waar u onder valt. Kassa kan echt niets doen aan sterren.

Henk De Zevende
door Henk De Zevende - Jun 12, 2024 om 11:38
2167 Antwoorden / Vragen
0

Je zal wel moeten betalen voor meer sterren of meer marge af moeten staan. Per slot van rekening maakt het thuisbezorgt natuurlijk niet uit wiens eten ze bezorgen, wel waar ze meer aan verdienen.

Bromsax
door Bromsax - Jun 12, 2024 om 11:41
5 Antwoorden / 1 Vragen
1

Ik kan niet zien hoe lang jullie al bij Thuisbezorgd zijn maar rekenkundig kan dit allemaal wel kloppen.

Stel: jullie hebben 10x 5* reviews en 1x 3* geeft dan een gemiddelde van 4.82, Jullie concurent heeft 100x 5* reviews en 1x 1* geeft een gemiddelde van 4.96. Daarom heeft zijn 1* veel minder invloed op het eindgemiddelde dan jullie 3*.

Ozymandias
door Ozymandias Jun 12, 2024 om 12:02
192 Antwoorden / Vragen

Dit dus inderdaad. Ben blij dat je me voor was. Scheelt mij weer schrijfwerk. 

tenormin
door tenormin - Jun 12, 2024 om 12:02
16886 Antwoorden / 108 Vragen
1

De bedrijfjes waar ik regelmatig bestel hebben me gevraagd rechtstreeks bijn hen te bestellen. Het scheelt hun geld en in het sterrensysteem zijn geen van die bedrijfjes geïnteresseerd. Want Thuisbezorgd kost hun ook geld.

Redacteur
door Redacteur - Jun 12, 2024 om 12:14
1068 Antwoorden / 62 Vragen
0

Dit is zoals aangegeven een ondernemersvraag en geen consumentenvraag. Daarnaast hangt het één en ander vermoedelijk samen met het totale aantal beoordelingen. Een individuele beoordeling van een restaurant met 20 eerdere beoordelingen legt immers meer gewicht in de schaal dan een beoordeling van een restaurant met 500 beoordelingen. Maar op basis van de gegeven informatie valt daar eigenlijk niks zinnigs over te zeggen. Contactgegevens van de redactie staan hier

Dit topic gaat op slot.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Co
Cora B - Jul 13, 2024 om 17:17
Geldzaken & recht

Boiler na levering funktioneert niet

Ik heb in Bulgarije een tinyhouse laten bouwen. Nu na levering doet de boiler het niet. De bouwer/leverancier van de tinyhouse zegt dat het niet zijn probleem is hij heeft geleverd en trekt zijn handen er van af en zegt dat ik maar contact moet opnemen met de europese leverancier (garantie). Deze heeft geen vestiging in Nederland. Klopt het dat dit mijn verantwoordelijkheid is?  Ik moet nog een k ... Lees meer

ar
aroenbishar - Jul 16, 2024 om 23:12
Elektronica & tv

Gedwongen internet ziggo

Sinds 16 juli 2024 ben ik verplicht ziggo internet te nemen wil ik mijn programma's via mijn CI module bekijken. Ziggo dwingt mij hun netwerk te nemen zodat ik mijn programma's kan kijken. Er wordt gezegd via ziggo app kan je kijken, maar dat werkt ook niet. Mag ziggo je zomaar dwingen tot deze actie zonder een alternatief te bieden. Ik heb internet van een ander provider en kan alsnog op mijn tab ... Lees meer

diandra
diandra - Jul 13, 2024 om 09:38
Huishouden & energie

Migraine door omvormer

Hallo, sinds 2,5 jr wonen wij in een nieuwbouw woning (huur), vloerverwarming, warmtepomp en zonnepanelen tot zover de 1e paar mand niets aan de hand.
Toen begon de migraine, nooit last van gehad, maar naar verloop van tijd kwamen de aanvallen steeds vaker een heftiger, verleden week zelfs 4 aanvallen in 1 week waarvan 1 heel zware en daardoor zware medicijnen gekregen.
Eerder een beetje ... Lees meer