es
door esmee2007 Sep 22, 2018 om 19:47
Winkels & webshops

Witgoedtopper zeer slechte service richten schade aan en lossen niks op

Vandaag heeft de koerier netjes beide wasmachine s

Aangesloten en een test was aangezet van 1:14 minuten

We hebben de chauffeur gevraagd of dat wel kon ons

Is altijd aangegeven dat het stroom dat niet zou aankunnen

En de water afvoer

De chauffeur zei geen probleem gaat goed

De wasmachine s stonden aan en wij moesten weg

Ervan uitgaand dat alles goed zou verlopen zoals de chauffeur

Aangaf hij doet het dagelijks gaf die aan.

Na 2 uur kwamen we terug thuis

Alles in onze wasruimte stond blank onze kleding kast stond onder water

Het andere kastje stond onder water de gehele vloer vol water

U snapt dat we alles behalve blij waren hiermee

Om maar te zwijgen over de kledingkast die gewoon geheel doorweekt was van het water

En hout kan niet tegen zoveel water zie bijgaande foto s het water is in de kast gezogen

Ik voeg u de foto s toe en verneem graag hoe de schade

Afgehandeld gaat worden.

nu 8 weken geleden wordt er steeds met de mail na de transporteur verwezen dat ze het doorzetten na hun maar hun nemen gewoon weg geen contact op
ik vindt dit ook de probleem van de witgoed topper daar bestel ik de artikelen niet bij de transporteur
als het komende week nog niet opgelost is gaan we rechtsbijstand inschakelen om deze kosten te laten vergoeden
helaas is dit zeker voor de witgoedtopper een zeer slechte ervaring voor ons wij zullen daar ook niet meer bestellen als het op deze manier omgegaan wordt met schade aangericht door hun koeriers

3759 7 Rapporteer

brainless
door brainless - Sep 22, 2018 om 20:00
324 Antwoorden / 0 Vragen

Uw afvoer en stroomaanvoer is iets wat u zelf moet berekenen en nakijken.
Ik heb een droger/wasmachine op 1 stop en dat gaat prima.
Waterschade kunt u claimen bij uw inboedelverzekering.
Zij kunnen dit evt claimer bij de verkoper, mits deze iets verkeerd heeft aangesloten.

Tip voor de volgende x:
Blijf thuis tijdens het testen van nieuwe apparaten.

tenormin
door tenormin - Sep 22, 2018 om 20:02
16817 Antwoorden / 108 Vragen

U weet zelf al dat u inderdaad bij de witgoed topper moet zijn met uw schade verhaal. Wat ik persoonlijk wel vreemd vind is dat u er niet bijgebleven bent (ja, begrijp ik: druk, afspraak etc.) maar waar was die chauffeur dan? Ook weg tijdens proefdraaien? Zie alleen inderdaad de enige mogelijkheid uw rechtsbijstands verzekering in te schakelen. Tussen haakjes, niet belangrijk hoor, ik zie geen foto's.

ne
door neodutchio - Sep 22, 2018 om 20:59
5129 Antwoorden / 12 Vragen

U zet dus 2 wasmachines naast elkaar. Op zich moet dat geen problemen geven met water en stroom. U kunt immers thuis ook gewoon 2 kranen tegelijk open zetten.
Het hebben van de lekkage heeft dus ook niets te maken met het stroom en water van u.

Belangrijk is om te weten wat er aan de hand is. U geeft niet aan wat de oorzaak van het water is. Zijn de wasmachines niet goed, of is er iets anders aan de hand? Dat moet u eerst weten om verdere stappen te kunnen ondernemen.

diumenge
door diumenge - Sep 22, 2018 om 21:09
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Zo te zien weer een of ander copy-paste verhaal. Maar begrijp ik nu goed uit het onduidelijke verhaal dat er altijd is aangegeven dat iets (t.o.v. twee wasmachines) met stroom en water niet mogelijk is, je dan toch twee wasmachines besteld én vervolgens aan de chauffeur vraagt of het wel kan?

Nb. gaat het om tweedehands wasmachines?

ro
door ron503 - Sep 23, 2018 om 09:15
1229 Antwoorden / 0 Vragen

Zowel de verkoper als degene die de wasmachines heeft aangesloten zijn niets te verwijten want twee wasmachines op één afvoer aansluiten kan wel maar ideaal is het niet. U heeft beide wasmachines op bijna hetzelfde tijdstip aangezet en dat maakt de kans groot dat beide machines tegelijk gaan afpompen en dan kan de afvoer al dat water niet afvoeren met als gevolg een overstroming die zijn weerga niet kent. Als u de eerste machine had aangezet en een kwartier later de andere dan was de kans op een overstroming veel kleiner geweest omdat zo het gelijk afpompen wordt voorkomen. U heeft echter beide wasmaschines gelijk aangezet en bent ook nog eens weggegaan en dat is op zijn minst een beetje dom geweest want zo kon u niet tijdig ingrijpen om verdere schade te voorkomen. Wat u nu aan het proberen bent is uw nalatigheid afwentelen op de verkoper en degene die volgens uw wens de machines heeft aangesloten. Ik geef u weinig kans van slagen omdat door uw handelen de overstroming is ontstaan.

gerbera
door gerbera - Sep 23, 2018 om 16:18
7348 Antwoorden / 14 Vragen

Is altijd aangegeven dat het stroom dat niet zou aankunnen
En de water afvoer

Maar als u dat weet waarom dan de machines onbeheerd laten draaien? Blind vertrouwen op een chaufeur is dan wel het laatste wat u moet doen.

simon55
door simon55 - Sep 25, 2018 om 11:09
1556 Antwoorden / 5 Vragen

Zit de kraan en afvoer wel op de juiste HOOGTE  ??