es
door esmee2007 22 sep. 2018 om 19:47
Winkels & webshops

Witgoedtopper zeer slechte service richten schade aan en lossen niks op


Vandaag heeft de koerier netjes beide wasmachine s 

Aangesloten en een test was aangezet van 1:14 minuten

We hebben de chauffeur gevraagd of dat wel kon ons

Is altijd aangegeven dat het stroom dat niet zou aankunnen 

En de water afvoer

De chauffeur zei geen probleem gaat goed

De wasmachine s stonden aan en wij moesten weg 

Ervan uitgaand dat alles goed zou verlopen zoals de chauffeur

Aangaf hij doet het dagelijks gaf die aan.

Na 2 uur kwamen we terug thuis

Alles in onze wasruimte stond blank onze kleding kast stond onder water

Het andere kastje stond onder water de gehele vloer vol water

U snapt dat we alles behalve blij waren hiermee 

Om maar te zwijgen over de kledingkast die gewoon geheel doorweekt was van het water

En hout kan niet tegen zoveel water zie bijgaande foto s het water is in de kast gezogen

Ik voeg u de foto s toe en verneem graag hoe de schade

Afgehandeld gaat worden.

nu 8 weken geleden wordt er steeds met de mail na de transporteur verwezen dat ze het doorzetten na hun maar hun nemen gewoon weg geen contact op
ik vindt dit ook de probleem van de witgoed topper daar bestel ik de artikelen niet bij de transporteur
als het komende week nog niet opgelost is gaan we rechtsbijstand inschakelen om deze kosten te laten vergoeden
helaas is dit zeker voor de witgoedtopper een zeer slechte ervaring voor ons wij zullen daar ook niet meer bestellen als het op deze manier omgegaan wordt met schade aangericht door hun koeriers

3214 7 Rapporteer
door brainless - 22 sep. 2018 om 20:00
308 Antwoorden / 0 Vragen
1

Uw afvoer en stroomaanvoer is iets wat u zelf moet berekenen en nakijken.
Ik heb een droger/wasmachine op 1 stop en dat gaat prima.
Waterschade kunt u claimen bij uw inboedelverzekering.
Zij kunnen dit evt claimer bij de verkoper, mits deze iets verkeerd heeft aangesloten.

Tip voor de volgende x:
Blijf thuis tijdens het testen van nieuwe apparaten.

door tenormin - 22 sep. 2018 om 20:02
14745 Antwoorden / 86 Vragen
1

U weet zelf al dat u inderdaad bij de witgoed topper moet zijn met uw schade verhaal. Wat ik persoonlijk wel vreemd vind is dat u er niet bijgebleven bent (ja, begrijp ik: druk, afspraak etc.) maar waar was die chauffeur dan? Ook weg tijdens proefdraaien? Zie alleen inderdaad de enige mogelijkheid uw rechtsbijstands verzekering in te schakelen. Tussen haakjes, niet belangrijk hoor, ik zie geen foto's.

ne
door neodutchio - 22 sep. 2018 om 20:59
2712 Antwoorden / 11 Vragen
1

U zet dus 2 wasmachines naast elkaar. Op zich moet dat geen problemen geven met water en stroom. U kunt immers thuis ook gewoon 2 kranen tegelijk open zetten. 
Het hebben van de lekkage heeft dus ook niets te maken met het stroom en water van u.

Belangrijk is om te weten wat er aan de hand is. U geeft niet aan wat de oorzaak van het water is. Zijn de wasmachines niet goed, of is er iets anders aan de hand? Dat moet u eerst weten om verdere stappen te kunnen ondernemen.

door diumenge - 22 sep. 2018 om 21:09
10380 Antwoorden / 13 Vragen
1

Zo te zien weer een of ander copy-paste verhaal. Maar begrijp ik nu goed uit het onduidelijke verhaal dat er altijd is aangegeven dat iets (t.o.v. twee wasmachines) met stroom en water niet mogelijk is, je dan toch twee wasmachines besteld én vervolgens aan de chauffeur vraagt of het wel kan?

Nb. gaat het om tweedehands wasmachines?

ro
door ron503 - 23 sep. 2018 om 09:15
798 Antwoorden / 0 Vragen
1

Zowel de verkoper als degene die de wasmachines heeft aangesloten zijn niets te verwijten want twee wasmachines op één afvoer aansluiten kan wel maar ideaal is het niet. U heeft beide wasmachines op bijna hetzelfde tijdstip aangezet en dat maakt de kans groot dat beide machines tegelijk gaan afpompen en dan kan de afvoer al dat water niet afvoeren met als gevolg een overstroming die zijn weerga niet kent. Als u de eerste machine had aangezet en een kwartier later de andere dan was de kans op een overstroming veel kleiner geweest omdat zo het gelijk afpompen wordt voorkomen. U heeft echter beide wasmaschines gelijk aangezet en bent ook nog eens weggegaan en dat is op zijn minst een beetje dom geweest want zo kon u niet tijdig ingrijpen om verdere schade te voorkomen. Wat u nu aan het proberen bent is uw nalatigheid afwentelen op de verkoper en degene die volgens uw wens de machines heeft aangesloten. Ik geef u weinig kans van slagen omdat door uw handelen de overstroming is ontstaan.

door gerbera - 23 sep. 2018 om 16:18
4831 Antwoorden / 6 Vragen
4

Is altijd aangegeven dat het stroom dat niet zou aankunnen 
En de water afvoer

Maar als u dat weet waarom dan de machines onbeheerd laten draaien? Blind vertrouwen op een chaufeur is dan wel het laatste wat u moet doen.


door simon55 - 25 sep. 2018 om 11:09
1435 Antwoorden / 4 Vragen
0

Zit de kraan en afvoer wel op de juiste HOOGTE  ??

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Ly
Lyd81 - 23 jun. 2019 om 23:22
Winkels & webshops

Is Siebel weer failliet ?

Horloge gekocht voor €225, na ontvangst contact opgenomen omdat het horloge flink beschadigd was. Afgesproken dat ik het terug zou sturen op 11-6. 
Via postnl app te zien dat het horloge bij Siebel aangekomen is op 13-6. 

Vervolgens hoor ik maar niks waarop ik contact opneem, de medewerker van het hoofdkantoor geeft aan dat er een storing is, dus ze kunnen niks verwerken.  ... Lees meer

Je
Jetje177 - 24 jun. 2019 om 00:25
Auto & vervoer

Auto gekocht, maar waar is mijn trekhaak?

Ik heb afgelopen zaterdag een autootje gekocht bij een garage. Mijn eerste autootje was toe aan vervanging. En ik wilde deze keer een betrouwbare koop. Nu had ik een super mooie auto gevonden, koopovereenkomst geregeld. De auto zou een week duren voordat deze rijklaar was. Nu ging ik hem ophalen en ik weet zo zeker dat er een trekhaak aan zat. En die zat er niet meer aan. Ik heb helaas geen foto's ... Lees meer

Ma
Marlies en Jos - 24 jun. 2019 om 10:27
Huishouden & energie

Total Gas en Power heeft ongevraagd contract met Nuon opgezegd.

Total gas en power heeft ongevraagd het contract dat we hebbne met Nuon opgezegd. Via Nuon kregen wij 21 juni een opzeggingsbrief, met bijbehorende boete. Bij navraag hoe dit kon, lieten zij ons weten dat wij een contract met een andere levernacier zouden hebben afgsloten. Bij navraag gaat het om Total G&P. We hebben contact opgenomen met Total G&P omdat wij hier nooit een contract mee heb ... Lees meer