MK
door MKraai265* Apr 21, 2018 om 15:53
Winkels & webshops

WK-tickets via Viagogo

Beste Kassa,

Ik heb daarnet via Viagogo WK-tickets besteld voor de wedstrijd Brazilië-Costa Rica (22 juni 2018).
Tickets werden aangeboden vanaf 415 euro pp, maar uiteindelijk was de prijs meer dan 600 euro per ticket (de BTW en boekingskosten werden niet aangegeven).
Daarna werd aagegeven dat de tickets pas in de week voor de wedstrijd zouden worden gestuurd, maar de plek werd niet doorgegeven, alleen "categorie 1".
Daarna wel een vage bevestiging ontvangen.
Echter, ik vond nergens een telefoonnummer.
Ik ben erg bang dat dit een vage site is, waar ik geen WK-tickets krijg, de bekende kat in de zak.
Wat kan ik doen om wel contact met ze te krijgen?
Dank voor jullie reactie!

2237 9 Rapporteer

edrick3
door edrick3 - Apr 21, 2018 om 16:01
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Ik ben erg bang dat dit een vage site is, waar ik geen WK-tickets krijg, de bekende kat in de zak.

En jammer voor jou zou je daar wel eens gelijk in kunnen hebben. ;-(
Je had je beter eerst eens kunnen oriënteren, maar ja, dat is nu mosterd na de maaltijd.
Tickets voor evenementen moet je ook alleen via de officiële sites bestellen.

Helaas ben je de eerste niet.
Klik maar eens op 'Zoek een vraag 'en typ viagogo in om eerdere vragen en de reacties te lezen.

tenormin
door tenormin - Apr 21, 2018 om 16:03
16823 Antwoorden / 108 Vragen

Viagogo is zo onbetrouwbaar als de pest, je had je echt in moeten lezen voor....

sjjoppy
door sjjoppy - Apr 21, 2018 om 16:37
7179 Antwoorden / 3 Vragen

Viagogo is een doorverkoopsite.
Hier zijn wat reviews.
https://nl.trustpilot.com/review/www.viagogo.nl

diumenge
door diumenge - Apr 21, 2018 om 16:41
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Reken er op dat je die tickets niet ontvangt, dan kan het daarna alleen maar meevallen.

Gerry1969
door Gerry1969 - Apr 21, 2018 om 17:46
3449 Antwoorden / 25 Vragen

Vroeger waren Hollanders slimmer.  Kijken kijken en niet kopen.
Nu kopen we ons suf,  betalen 12x teveel en gaan dan achteraf pas eens op zoek naar waar we nu eigenlijk hebben gekocht.

Mijn tip!  investeer in een set rode lampen die volgende keer gaan btanden als u weer iets besluit te kopen.

tijger1
door tijger1 - Apr 21, 2018 om 18:51
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Hoeis het mogelijk, hoe is het mogelijk.

jo
door jorisw - Apr 21, 2018 om 18:54
4340 Antwoorden / 1 Vragen

Stel dat iemand op de markt gaat staan met een kraampje waar je tickets kunt kopen en waarbij je direct moet betalen en later de tickets (hopelijk) krijgt. Zouden mensen er dan ook zo makkelijk intrappen zoals nu dagelijks gebeurd op internet?