sc
door schouwenberg Jan 15, 2013 om 18:34
Winkels & webshops

Www.private-party-wear.com

Bestaat deze webwinkel echt? Heb iets besteld maar er wordt niets geleverd. Krijg geen antwoord op mijn mails alleen een leesbevestiging. Geen telefoonnummer te achterhalen. Heb de indruk dat dit oplichters zijn. Betaling loopt via Independent Sales Rotterdam (Ideal)
Kijk uit voor je iets bestelt bij Private party wear!!

1177 9 Rapporteer

diumenge
door diumenge - Jan 15, 2013 om 18:52
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Ga even naar deze site: WhoIs.

Voer daar het adres in (PRIVATE-PARTY-WEAR.COM) en daarna de code die je ziet exact overnemen (als je 'm niet kan lezen, dan even op F5 drukken, krijg je een nieuwe). Daarna krijg je een overzicht van de persoon die deze site heeft geregistreerd met alternatief e-mail adres, mobielnummer en adres. De voornaam komt overeen met de voornaam op de site (Michiel).

privatepartyw
door privatepartyw - Mar 11, 2013 om 08:58
2 Antwoorden / 0 Vragen

Geachte Lezer,

De bovenstaande vraag is inmiddels beantwoord.

Door een aantal technische problemen zijn wij niet in staat geweest
om aan sommige orders c.q. bestellingen gehoor te geven.

De gedupeerden zijn inmiddels volledig gecompenseerd d.m.v. volledige
retour betaling van de orders.

Zo ook het lid die deze vraag terecht heeft geplaatst.

met vriendelijke groet

Private Party Wear

empyria
door empyria - Mar 11, 2013 om 10:14
504 Antwoorden / 3 Vragen

Goeie reclamestunt...

privatepartyw
door privatepartyw - Mar 11, 2013 om 12:15
2 Antwoorden / 0 Vragen

Geachte Empyria,

Helaas is dit niet de manier waarop wij ons zouden willen
onderscheiden van alle onze con-collega's in deze branche.

Liever hadden wij gezien dat er alleen positieve berichten worden
geuit over onze service of producten.

Het zo dat wij te maken hebben gehad met technische problemen dit geven we toe.
Daardoor hebben wij tot onze spijt ook een aantal van onze klanten teleurgesteld.

We proberen zo goed en zo snel mogelijk de desbetreffende personen schadeloos te
stellen en hun aanbesteding bedrag te retourneren.

met vriendelijke groet

Private Party Wear

edrick3
door edrick3 - Mar 11, 2013 om 14:27
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo schouwenberg,

En .... is jouw probleem nu ook daadwerkelijk opgelost?

sc
door schouwenberg - Mar 11, 2013 om 18:31
4 Antwoorden / 4 Vragen

Hallo edrick3,

Probleem is idd. opgelost echter wel door tussenkomst van www.internetnetopgelet.nl en 2 maanden na de bestelling. Zelf kreeg ik geen reacties op mijn mails die overigens wel leesbevestigingen hadden. Kan mij niet voorstellen dat een internetwinkel minstens 2 maanden zonder website kan. Heb van PPW ook verder niets meer vernomen enkel dat de order gecanceld was.

edrick3
door edrick3 - Mar 11, 2013 om 18:37
27632 Antwoorden / 85 Vragen

[quote=schouwenberg schreef op maandag 11 mrt 2013, 18:31]Hallo edrick3,

Probleem is idd. opgelost echter wel door tussenkomst van www.internetnetopgelet.nl en 2 maanden na de bestelling. Zelf kreeg ik geen reacties op mijn mails die overigens wel leesbevestigingen hadden. Kan mij niet voorstellen dat een internetwinkel minstens 2 maanden zonder website kan. Heb van PPW ook verder niets meer vernomen enkel dat de order gecanceld was.

Dan lijkt het er op dat de berichtjes van privatepartyw hierboven alleen maar 'mooie verhaaltjes' zijn.

Maar goed .... fijn voor jou dat het opgelost is.

Met vr.gr.

ik
door ikzelf62 - Mar 15, 2013 om 19:17
1 Antwoorden / 0 Vragen

ikzelf,

Ook ik heb wat besteld en betaald bij deze web-winkel en wel op 12-03-2013, en zoals zij beloven zou er binnen 24 uur geleverd worden. idd op mails wordt niet gereageerd en je wordt ook niet terug gebeld. We zijn nu 4 dagen verder en top op heden niks geleverd!!!

valerius-2
door valerius-2 - Mar 15, 2013 om 19:22
7840 Antwoorden / 95 Vragen

[quote=ikzelf62 schreef op vrijdag 15 mrt 2013, 19:17]ikzelf,

Ook ik heb wat besteld en betaald bij deze web-winkel en wel op 12-03-2013, en zoals zij beloven zou er binnen 24 uur geleverd worden. idd op mails wordt niet gereageerd en je wordt ook niet terug gebeld. We zijn nu 4 dagen verder en top op heden niks geleverd!!!

Het blijkt dus cronusch te zijn.