al
door alex1969 Sep 7, 2019 om 19:51
Winkels & webshops

Zijn nog mensen die op gelicht zijn door superkleding

twee paar schoenen besteld een paar gekregen en niks meer gehoord ze reager ook nergens meer op

5231 7 Rapporteer

diumenge
door diumenge - Sep 7, 2019 om 19:56
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Die zullen er vast zijn.

ne
door neodutchio - Sep 7, 2019 om 20:04
5145 Antwoorden / 12 Vragen

Hoge kortingen, contact via een 06-nummer, algemene voorwaarden die nergens op lijken, geen informatie over herroepingsrecht, bij 'shipping tracking' krijg ik aanbiedingen te zien, geen KVK gegevens of adres te vinden en elke keer opent een nieuwe pagina. Hoeveel rode lampen moet u zien om ergens niet te kopen?

Na even zoeken kom ik in Istanboel terecht. Als u dus ergens wilt gaan claimen, dan wordt het een retourtje Turkije. De volgende keer kunt u het beste niet naar de prijs kijken, maar eerst of de winkel wel betrouwbaar is.

marita5
door marita5 - Sep 7, 2019 om 20:13
11505 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo Alex1969 ,

Contact alleen via emailadres en Whatsapp nummer .
Geen Kvk nr / adres .
Deze site is geregistreerd op 23 - 2 - 2019 , staat op naam van alimara***@gmail.com .
Je kunt overal op klikken zoals voorwaarden e.d. krijg je niks te zien .

Op de pagina staat : Over Ons
                                  Superkleding.nl is een flexibel bedrijf dat kleding voor de laagste prijsgarantie kan leveren. We werken samen met verschillende
                                   producenten gevestigd in het buitenland en bieden daarmee de meest interessante prijzen aan van Nederland .

Lees deze klachten , klik op de rode regels

https://www.klachtenkompas.nl/bedrijf/superkleding.nl/details?companyId=d32c8ee3-1b6c-4586-8556-af615206e738

https://www.klachtenkompas.nl/bedrijf/superkleding.nl/klachten/pas-op%21%21%21%21oplichters-waardeloos/details?complaintId=b6552a8b-4019-47ad-9a04-2953278ad11a

https://www.klacht.nl/3-paar-schoenen-besteld-betaald-en-niemand-reageerd-meer/

Controleren of een site betrouwbaar is ,

 https://www.consuwijzer.nl/online-winkelen/checklist-veilig-online-winkelen

https://www.consumentenbond.nl/online-kopen

panter22
door panter22 - Sep 8, 2019 om 08:47
6599 Antwoorden / Vragen

Je koopt namaak en dat zie je ook op de site. Een Canel damestas voor €64,99? Tweedehands kost zo'n tas meer dan €2000.
Lees deze blog eens:
https://clinic.nl/het-online-bestellen-van-namaakproducten/

heremietkreeft
door heremietkreeft - Sep 8, 2019 om 10:57
16817 Antwoorden / 202 Vragen

U bedoelt: zijn er nog meer mensen neem ik aan . U stelt in ieder geval opgelicht te zijn.
Uit de al gegeven reacties met onderbouwing op basis van verwijzingen lijkt het mij dat u, als er al sprake is van oplichting u zelf uitermate onvoorzichtig ben geweest om bij dat adres schoenen te bestellen. Tevens heeft u ook nog het risico gelopen dat de schoenen namaak zijn mat alle mogelijk consequenties voor u zelf en dat nog afgezien van het feit dat de bestelling al bij binnenkomst in ons land in beslag kan worden/zijn genomen etc.

Ik neem aan dat u ook nog zo onverstandig bent geweest om het bestelde te betalen.

U heeft rechten: u kunt aangifte doen maar de vraag is of dat succes heeft tenzij er meerdere aangiften zijn en vervolging haalbaar wordt geacht of u kunt een civiele procedure starten door bijv, een incassobureau in te schakelen dat op basis van no cure no pay werkt maar ik vrees dat men er daar 'ook geen heil in zal zien'.  Ergo: kat in de zak.

aurora1
door aurora1 - Sep 8, 2019 om 14:06
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Nee, niet opgelicht want ik koop niet bij dergelijke bedrijven. De schoenen zijn mogelijk in beslag genomen en dat is maar goed ook omdat het illegaal spul betreft. Koop uw schoenen en producten  voortaan bij een stenen winkel in uw woonplaats. Dan weet u in de regel wat u koopt en het is goed voor de Nederlandse economie en de middenstand. Ook kunt u gemakkelijk ermee terug als iets niet in orde is. En het is natuurlijk handig dat als u 2 paar schoenen koopt ook met 2 paar de winkel uitgaat en niet met 1 paar.