ro
door roelinda tip Oct 11, 2016 om 19:57
Winkels & webshops

Zorgtoeslag.nl

Onze zoon heeft Helaas zich vekeerd aangemeld bij zijn aanvraag van zorgtoeslag. Moeten wij de rekening van zorgtoeslag.NL betalen of kunnen we hier wat te teven doen??

14186 13 Rapporteer

tijger1
door tijger1 - Oct 11, 2016 om 20:00
42060 Antwoorden / 21 Vragen

"Bekeerd"? U zult wel bedoelen verkeerd. Als dat langer dan 14 dagen geleden is, zal hij dat moeten betalen. Is het minder dan 14 dagen geleden dan kunt u via die site annuleren.

tenormin
door tenormin Oct 11, 2016 om 22:51
16816 Antwoorden / 108 Vragen

'Vekeerd' is verkeerd, lees niet 'bekeerd'/ ;-)

tijger1
door tijger1 Oct 12, 2016 om 00:04
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Nou ja zeg.:-((

Cookies
door Cookies Oct 12, 2016 om 11:15
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Tenormin, er stond eerst 'bekeerd' en dat is later door TS gecorrigeerd in 'verkeerd'.

vd
door vdlieuw - Oct 11, 2016 om 20:02
211 Antwoorden / 6 Vragen

Wat bedoelt u met "bekeerd" ? Bekeerd tot de Islam ? Of "verkeerd" aangemeld maar wat dan verkeerd ?
Eeen rekening van zorgtoeslag betalen... ? U krijgt zorgtoeslag maar betalen ? Even duidelijker vertellen aub wat het probleem is.

tijger1
door tijger1 Oct 11, 2016 om 20:03
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Er bestaat een site zorgtoeslag.nl, en als je via die site zorgtoeslag aanvraagt, moet je daarvoor betalen.

ro
door roelinda tip Oct 11, 2016 om 20:05
Antwoorden / 2 Vragen

Hij heeft op zorgtoeslag.NL een commerciële site zijn gegevens ingevuld en dacht dat dit de site van de belastingdienst was waar hij zijn zorgtoeslag aanvroeg. Hij krijgt nu een rekening van 39.50€. Omdat zij zijn gegevens doorsturen. Voelt als oplichting omdat ze in principe niks doen, maar misleidend te werk gaan.

ro
door roelinda tip Oct 11, 2016 om 20:32
Antwoorden / 2 Vragen

Dank je wel!

tijger1
door tijger1 Oct 11, 2016 om 20:46
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Ik neem aan dar uw zoon 17 of 18 is en al wel eerder op een internet site is geweest. Ik neem ook aan dat uw zoon kan lezen, als hij dat niet kan, dat maar eerst leren  voordat hij aan een computer komt. Alles staat duidelijk vermeld. En dat zult u wel zien, als u gaat annuleren, want dat zal hij wel niet kunnen.  Het is uiteraard geen oplichting, en ze verrichten werk voor uw kind, dus er is ook niets misleidends aan. Misschien kunt u het kind beter instrueren voortaan eerst te lezen voordat hij wat doet, anders kan het hem nog veel geld gaan kosten, of andere ellende.

ja
door jackyh Oct 11, 2016 om 20:57
953 Antwoorden / 4 Vragen

Mocht hij zich qua leeftijd wel aanmelden?  Zo niet dan zou ik doorgeven dat ik daar geen toestemming voor heb gegeven.

Cookies
door Cookies Oct 12, 2016 om 11:17
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Jackyh, iemand die jonger is dan 18 kan geen zorgtoeslag aanvragen, dus je opmerking is n.v.t.

Topantwoord

marita5
door marita5 - Oct 11, 2016 om 20:11
11495 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo Roelinda Tip ,

Het staat duidelijk op de site , is geen oplichting en ook niet misleidend , er word toestemming gevraagd om akkoord te gaan met de voorwaarden .

Hoe vraag ik mijn zorgtoeslag aan?

Nadat u het stappenplan hebt ingevuld en u ziet hoeveel zorgtoeslag u kunt ontvangen, kunt u ervoor kiezen om de zorgtoeslag door ons aan te laten vragen. Daarbij hebt u geen Digid nodig, bovendien voeren wij extra controles uit voordat wij uw aanvraag verwerken en indienen. Wij rekenen voor deze dienstverlening een eenmalige vergoeding van € 39,50, waarvoor wij na het stappenplan uw toestemming vragen. Wanneer u met onze voorwaarden akkoord bent gegaan, krijgen wij de aanvraag binnen in ons systeem.

En zit ik dan aan zorgtoeslag vast?

Nee. Nadat u de aanvraag bij ons hebt ingediend, zit u nog nergens aan vast. U heeft namelijk nog 14 dagen de tijd om uw aanvraag te annuleren. Dit kan telefonisch of per e-mail en bovendien zonder opgaaf van reden. Na deze 14 dagen zullen wij de aanvraag verwerken en indienen bij de Belastingdienst.

Bron : zorgtoeslag.nl

DOOR ROELINDA TIP 11 OKT. 2016 OM 20:05
ANTWOORDEN / VRAGEN

Hij heeft op zorgtoeslag.NL een commerciële site zijn gegevens ingevuld en dacht dat dit de site van de belastingdienst was waar hij zijn zorgtoeslag aanvroeg. Hij krijgt nu een rekening van 39.50€. Omdat zij zijn gegevens doorsturen. Voelt als oplichting omdat ze in principe niks doen, maar misleidend te werk gaan.

ro
door roelinda tip Oct 11, 2016 om 20:33
Antwoorden / 2 Vragen

Dank voor je antwoord!

marita5
door marita5 Oct 11, 2016 om 20:37
11495 Antwoorden / 15 Vragen

Graag gedaan .

1paul
door 1paul Oct 12, 2016 om 15:04
3101 Antwoorden / 0 Vragen

het is een kontrakt en ik vraag me af of u dit getekend heeft, zo niet, bent u niets verplicht...

ha
door halex - Oct 11, 2016 om 20:45
1374 Antwoorden / 4 Vragen

Netjes is het niet, in mijn ogen. Ze bieden een betaalde aanvraagprocedure aan die via de Belastingdienst gratis -en net zo eenvoudig- is. Maar ze geven het wel duidelijk aan in hun voorwaarden, waarmee uw zoon akkoord is gegaan.
Slimme ondernemers profiteren van de naïviteit van anderen.
Zie je ook bij de BelastingTelefoon: dat is een gratis 0800-nummer maar om de haverklap zorgt een gehaaide ondernemer dat zijn 0900-doorverbindservice (à 1 euro per minuut) bovenaan staat in de google-zoekresultaten.
Maar op uw vraag terug te komen: als u niet meer kunt herroepen (binnen de 14 dagen dus), dan zult u moeten betalen. Want ze hebben voor dat geld wel een dienst geleverd.

tijger1
door tijger1 Oct 11, 2016 om 20:48
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Die jongelui zitten al jaren op het net en nog pikken ze de eerste de beste advertentie. Niet netjes? Gewoon stom.

ro
door roelinda tip Oct 11, 2016 om 21:15
Antwoorden / 2 Vragen

Klopt inderdaad niet netjes!! Vind het erg dat de overheid hier geen maatregelen tegen dit soort bedrijven neemt.  De jongelui zijn jong en naïef dus logisch dat ze hier in tuinen.

tijger1
door tijger1 Oct 11, 2016 om 21:39
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Dan moeten ouders ze opvoeden.

ha
door halex Oct 11, 2016 om 22:07
1374 Antwoorden / 4 Vragen

De Overheid kan hier niets tegen doen, want het is niet illegaal.

tenormin
door tenormin Oct 11, 2016 om 22:58
16816 Antwoorden / 108 Vragen

Vind het heel kort door de bocht van @tijger1. Zoveel jaren op de site als adviseur: het gelijk (ver) oordelen is niet op zijn plaats: er komen hoe langer hoe meer jongelui voorbij die echt van niets weten. Wat voor ons 'gesneden koek' is, is het nooit voor nieuwelingen. En iedereen stoot zijn neus weleens aan dezelfde steen!

tijger1
door tijger1 Oct 11, 2016 om 23:07
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Kort door de bocht? U wilt mij toch niet wijsmaken dat deze 17- of 18-jarige voor het eerst op internet zit? En dan stoten ze zich aan een steen, wat dan nog, leergeld, maar volgens moeder zijn ze meteen misleid en/of opgelicht, inplaats van stom. En moeder helpt ook niet echt, die denkt dat de overheid bepaalt wie er bovenaan in Google staat. En moeder vindt het gek dat commerciële bedrijven geld vragen voor hun activiteiten.

ma
door manwijf Oct 13, 2016 om 09:10
574 Antwoorden / 1 Vragen

Ouders horen hun kinderen inderdaad aan te sturen en in dit geval voor te bereiden het aangaan van een contract etc. Er maar vanuit gaan dat ze alles zelf wel weten is erg naief. Ze hebben allemaal veel praatjes, maar zijn over het algemeen heel slecht op de hoogte. Hij hoort het overigens ook zelf op te lossen. Moeder kan daarbij ondersteunen, maar door het op te lossen, leert hij nog niets.

@tenormin Je neus stoten aan een steen, dezelfde steen nog wel, lijkt me schier onmogelijk :) Het spreekwoord luidt: Een ezel stoot zich in gemeen, niet tweemaal aan dezelfde steen. En daar kan niets aan veranderd worden!

ja
door janf43 - Oct 11, 2016 om 21:03
733 Antwoorden / 0 Vragen

Waarom zou u moeten betalen? Hij is meerderjarig en zal zijn eigen rekeningen moeten leren betalen. Als hij dat niet kan dient een bewindvoerder te worden aangesteld.

ro
door roelinda tip Oct 11, 2016 om 21:12
Antwoorden / 2 Vragen

Het gaat niet om wie het betaald. Maar dat deze website bovenaan staat en erg misleidend is voor jongelui die voor t eerst hun zaakjes gaan regelen.  moet dit ook zelf betalen.

ja
door janf43 Oct 11, 2016 om 22:52
733 Antwoorden / 0 Vragen

Dan leren ze misschien eens goed te kijken

tijger1
door tijger1 Oct 11, 2016 om 23:01
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Advertenties worden betaald, en staan daarom altijd bovenaan. Misschien jongelui adviseren? Hij moet ook een zorgverzekering en wellicht studiefinanciering. Mobiel abonnement niet te vergeten. Rijlessen of examen aanvragen. Alles staat bovenaan.

ma
door manwijf Oct 13, 2016 om 09:20
574 Antwoorden / 1 Vragen

Is meekijken met iemand die voor het eerst zn zaakjes gaat regelen een idee? U weet immers wel dat het zo werkt. Nu moet u het oplossen, omdat ie er zelf de ballen niet voor heeft.

tenormin
door tenormin - Oct 11, 2016 om 21:10
16816 Antwoorden / 108 Vragen

Ik lees in commentaar "bekeerd ". Dat is niet juist, Alleen, als men de sites Zorgtoeslag bezoekt denkt men, ten onrechte dat het de site  van de Belastingdienst is. Zeker als men het voor de eerste keer bezoekt. De commerciele sites, bij alles: staan op de eerste plaats, zij willen verdienen. Dus net zolang Google gebruiken totdat u de echte Belasting site vind met het Logo. Nu kunt u er niet veel meer aan doen; er word Zorgtoeslag geleverd ( indien recht daarop): allen nu moet er betaald worden door hun tussenkomst. Jammer, maar wel waar.

ro
door roelinda tip Oct 11, 2016 om 21:17
Antwoorden / 2 Vragen

Klopt, niet netjes en sneu voor het kind. Helaas geld weg!

tenormin
door tenormin Oct 11, 2016 om 21:38
16816 Antwoorden / 108 Vragen

Ja, helemaal mee eens, zoals de uitdrukking "helaas pindakaas". Is sneu.

tijger1
door tijger1 Oct 11, 2016 om 21:43
42060 Antwoorden / 21 Vragen

@tenormin. Hebt u die site van zorgtoeslag weleens bekeken? Dit staat er bijvoorbeeld.

Nee, via zorgtoeslag.nl kunt u eenvoudig en snel uw zorgtoeslag aanvragen. Zorgtoeslag.nl is een intermediair die uw aanvraag controleert en vervolgens indient bij de belastingdienst.

zoekster1
door zoekster1 Oct 11, 2016 om 22:16
1583 Antwoorden / 3 Vragen

@tijger1...Tenormin heeft gewoon net wat meer compassie met de vraagsteller en haar zoon dan jij. Is dat nou zo moeilijlk te begrijpen? Het verschil tussen hart en verstand.

tijger1
door tijger1 Oct 11, 2016 om 22:23
42060 Antwoorden / 21 Vragen

@zoekster. sorry hoor, maar die site valt helemaal niet te verwarren met die van de belastingdienst. Ook al heb je die van de belastingdienst nog nooit gezien. Ik kan me nog voorstellen dat als iemand nog nooit op internet is geweest, dat hij denkt, ik zit goed. Maar jongeren zitten de hele dag op het net. En dan is een 18-jarige ineens zielig. En misleidt, en moeder voelt zich opgelicht.

tenormin
door tenormin Oct 11, 2016 om 23:05
16816 Antwoorden / 108 Vragen

Ja @zoekster1, dat is juist 'mijn probleem'. Compassie met. Ook ik heb me er in 2011 mee ingelaten ( en heeft me €4.000,00 gekost. Wist toen ook niet beter. Ieder ander is zo slim, heel goed, maar met vallen en opstaan: leren doe je ervan.

tijger1
door tijger1 Oct 11, 2016 om 23:09
42060 Antwoorden / 21 Vragen

€ 4.000 voor het aanvragen van zorgtoeslag? Dat is inderdaad sneu. Dan is zoonlief voor een koopje klaar. En dan nog, er kan nog steeds geannuleerd worden binnen 14 dagen.

tenormin
door tenormin Oct 12, 2016 om 10:00
16816 Antwoorden / 108 Vragen

Ja, klinkt en was veel, maar via die (verkeerde site) kreeg ik en Zorg- en huurtoeslag. Achteraf zwaar ten onrechte. Daar had ik destijds geen rekening mee gehouden dat ik alles in een klap moest terugbetalen. Maar goed, dat ligt al weer lang achter me.

ph
door philip36 Oct 12, 2016 om 10:28
2275 Antwoorden / 4 Vragen

Het heeft u geen €4000 gekost want u had er, zegt u, geen recht op.
Dus u heeft de €4000 gewoon even 'geleend' van de belastingdienst.

tenormin
door tenormin Oct 12, 2016 om 10:51
16816 Antwoorden / 108 Vragen

@philip36, ja, zo kan men het ook bekijken. Alleen, als je zoiets niet weet, hou je dat geld niet over, dus was het gewoon een grote schrik. Ik heb het keurig in 1 keer terugbetaald hoor, dus geen zorgen dat ik "ermeevaan de haal ben gegaan". (Kan truwens niet, jammergenoeg). ;_)

Cookies
door Cookies Oct 12, 2016 om 11:04
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Tenormin, dat jij (achteraf) ten onrechte zorg- en huurtoeslag hebt ontvangen, heeft te maken met de door jouw - blijkbaar verkeerd / incompleet - aangeleverde gegevens. Je kan dus echt niet stellen dat 'die site' jou 4000 euro heeft gekost.

tenormin
door tenormin Oct 12, 2016 om 11:46
16816 Antwoorden / 108 Vragen

Nee, natuurlijk is het mijn eigen schuld geweest, heb zelf de verkeerde gegevens verstrekt. Weet ik ook wel. Nu laat ik het maar doen, mijn verstand is nooit meegegroeid. ☻

marita5
door marita5 Oct 12, 2016 om 11:48
11495 Antwoorden / 15 Vragen

@Tenormin , fouten maakt iedereen , mensen die beweren nog nooit een fout in hun leven hebben gemaakt , die liegen nog harder als een straaljager vliegt ;-))

tijger1
door tijger1 Oct 12, 2016 om 12:00
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Maar als u diezelfde foute gegevens ingevuld had op de goede site, was het effect hetzelfde geweest. Dan had u ook foute voorschotten gekregen. Maakt dus geen verschil.

Cookies
door Cookies Oct 12, 2016 om 20:47
13336 Antwoorden / 36 Vragen

@tijger1: dat is precies wat ik met mijn opmerking bedoelde. Maar marita5 begrijpt dat blijkbaar niet. Overigens begrijp ik sowieso de reactie van marita5 niet, want ik zie niemand in dit topic beweren dat zij nooit fouten maken.

tijger1
door tijger1 Oct 12, 2016 om 21:11
42060 Antwoorden / 21 Vragen

@carola.83: Het gaat me er om dat op die site wordt afgegeven. Niet dat die verdedigd moet worden, maar als men bijvoorbeeld naar een belastingconsulent gaat om die aanvraag te laten verzorgen, kost het tenslotte ook geld. Ik vind dat hier dus heel raar gedaan wordt over het feit dat een commerciele site geld rekent voor iets dat via de site van de belastingdienst gratis kan.

tenormin
door tenormin Oct 12, 2016 om 21:12
16816 Antwoorden / 108 Vragen

hi @carola.83, mijn commentaar is wat verkeerd geschreven (en overgekomen). Ik wist destijds niks van alles. Nu nog niet trouwens. ;-) Maar stupid me dacht dat je netto bedragen moest geven: dus b.v. de huur gaf ik destijds op als zijnde €639,00. Had toen nog geen idee dat het kale huur betrof. Dus inderdaad, eigen schuld. Weet inmiddels, na 5 jaar, wel beter. En ook dat de "echte" Belastingdienst dat had geconstateerd. Ik zeg altijd maar, ter geruststelling voor mezelf: iemand die nooit iets doet kan ook geen fouten maken. Dus ik maak plenty fouten. En je hebt ook gelijk dat niemand claimt (bijna niemand dan, er is er hier wel een) geen fouten te maken, zelfs jij met je dubble sided sticky tape. ;-) Ik zie inmiddels het commentaar van tijger1, : daar heb je dan gelijk in, alleen, ik vind het dan sneu, omdat ik er zelf ook ingekukeld ben. Maar het kind van de TS is nog jong en zal later beter op dingen letten, hoop ik.

tijger1
door tijger1 Oct 12, 2016 om 21:43
42060 Antwoorden / 21 Vragen

@tenormin. Dan nog maar een keer. Als u op de echte site diezelfde fouten had gemaakt, had u ook dezelfde voorschotten gekregen. De belastingdienst "constateert" gedurende het lopende jaar niets. Pas na afloop van het jaar worden huren vergeleken en krijgt de afdeling toeslagen van de afdeling inkomstenbelasting het vastgestelde inkomen door.  En het is natuurlijk vervelend voor dat kind, maar er wordt niet alleen gevraagd: "is hier nog iets aan te doen?" Nee, de schuld wordt door moeder alle kanten opgegooid, maar niet bij zichzelf gezocht.

tenormin
door tenormin Oct 12, 2016 om 22:14
16816 Antwoorden / 108 Vragen

Ik dan ook nog maar een keer tijger1, ik heb toch geschreven dat ook de Belastingdienst de "fout" had gevonden. Anders was ik immers nog "in het bezit van die €4.000,00"?  Maar bijna 6 jaar later: nogmaals: ik weet het nu. En dat de moeder voor "het kind" opkomt, n.m.m. logisch maar inderdaad: niet realistisch. En wat mij betreft mag dit ge.... wel stoppen.  Ik heb al nederig op de knieën gelegen, me dunkt.

Cookies
door Cookies Oct 13, 2016 om 09:48
13336 Antwoorden / 36 Vragen

.....@carola.83: Het gaat me er om dat op die site wordt afgegeven...... Mij toch ook, tijger1.

tijger1
door tijger1 Oct 13, 2016 om 10:10
42060 Antwoorden / 21 Vragen

@carola83: +1

tw
door twsnero - Oct 12, 2016 om 09:51
2 Antwoorden / 0 Vragen

Beste Roelinda,

Als uw zoon nog minderjarig (jonger dan 18) was op het moment dat hij de overeenkomst aanging (dus via de website de 'opdracht' gaf om zorgtoeslag aan te vragen) dan kunt u nog proberen de overeenkomst te vernietigen. Via onderstaande link leest u daar meer over.

https://www.consuwijzer.nl/thema/koop-dienst-afgesloten-door-minderjarig-kind

Als uw zoon al 18 jaar was dan zit er weinig anders op dan te betalen. Zorgtoeslag.nl zal (gelet op hun afhandeling van klachten op http://www.klacht.nl/zorgtoeslag-nl/) geen kwijtschelding verlenen. Een gang naar de rechter zal vele malen duurder uitpakken dan de rekening die er nu ligt. Bovendien zie ik geen grond waarop de rechter de overeenkomst zal vernietigen, Zorgtoeslag.nl heeft het vanuit juridisch oogpunt goed geregeld.

Met vriendelijke groet,
TWSNero

Gerry1969
door Gerry1969 Oct 12, 2016 om 11:31
3449 Antwoorden / 25 Vragen

Tot je 18e ben je bij je ouders gratis meeverzekerd, zorgtoeslag aanvragen kan dus niet onder je 18e.

tijger1
door tijger1 Oct 12, 2016 om 11:35
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Maar je kunt de aanvraag wel alvast voor je 18e verjaardag doen, zodat het meteen kan ingaan, als je er recht op hebt.

ro
door roelinda tip Oct 12, 2016 om 12:57
Antwoorden / 2 Vragen

Klopt , aanvraag was voor zijn 18de maar dat maakt in dit geval heeft laas niet uit.

heremietkreeft
door heremietkreeft - Oct 12, 2016 om 11:32
16774 Antwoorden / 202 Vragen

Natuurlijk kan uw zoon (let wel uw zoon) daar iets aan doen. Om te beginnen de belastingteloefoon bellen en het probleem voorleggen.

Verder is het zo dat net als bij andere belastingzaken er gewoonweg gecorrigeerd kan worden door het indienen van een wel goede aanvraag.
Uit uw vraag leid ik af dat er al wel een aanslag ligt. Daar op de evenals bij andere belastingzaken aan de orde is bezwaar maken met het indienen van een wel goede aanvraag en om uitstel van betaling vragen. Hoe dat allemaal kan en moet zal ongetwijfeld op het aanslagformuliuer staan.

U kunt wel namens uw zoon navraag doen maar als uw zoon meerderjarig is zal hij het per saldo zelf moeten regelen.

tijger1
door tijger1 Oct 12, 2016 om 11:36
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Gerrit, het gaat over het aanvragen van zorgtoeslag via een commerciële site.

ro
door roelinda tip Oct 12, 2016 om 12:56
Antwoorden / 2 Vragen

Klopt niet bij de belastingdienst zelf. Helaas...

edrick3
door edrick3 - Oct 12, 2016 om 12:23
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Wel jammer, maar helaas pindakaas.
Wijze les voor een volgende keer.
Kwestie van goed lezen.
Moeten wij de rekening van zorgtoeslag.NL betalen
Nee, dat moet zoonlief doen.
kunnen we hier wat te tegen doen??
Nee; er is van een dienst gebruik gemaakt en die moet je betalen.

OF: als er nog geen 14 dagen verstreken zijn:

Nadat u de aanvraag bij ons hebt ingediend, zit u nog nergens aan vast. U heeft namelijk nog 14 dagen de tijd om uw aanvraag te annuleren. Dit kan telefonisch of per e-mail en bovendien zonder opgaaf van reden. Na deze 14 dagen zullen wij de aanvraag verwerken en indienen bij de Belastingdienst.

ro
door roelinda tip Oct 12, 2016 om 12:59
Antwoorden / 2 Vragen

De rekening komt pas na 14 dagen dus tegen de tijd dat je het door hebt. Ben je al te laat..

edrick3
door edrick3 Oct 12, 2016 om 13:04
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Dan zit er niets anders op dan te betalen. Jammer. Zonde geld.

ro
door roelinda tip Oct 12, 2016 om 17:02
Antwoorden / 2 Vragen

Klopt!! :(

akkerdistel
door akkerdistel - Oct 12, 2016 om 13:23
1790 Antwoorden / 3 Vragen

tl;dr

"Maar dat deze website bovenaan staat en erg misleidend is" Nope, er staat overduidelijk bij dat het een advertentie betreft (let op; de genoemde site hoeft nu niet per se onder de advertenties te staan, googel op AdWords en lees hoe dat precies allemaal werkt), bij de normale resultaten staat de juiste site gewoon bovenaan.

ro
door roelinda tip Oct 12, 2016 om 17:02
Antwoorden / 2 Vragen

Voor ons volwassenen is dat inderdaad duidelijk. Maar voor een puber niet, die kijken niet verder en zien dat niet. Vandaar misleidend.

tijger1
door tijger1 Oct 12, 2016 om 17:15
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Dat is dus niet misleidend, dat is niet overweg kunnen met internet. En als men iets aanklikt, niet verder lezen dan de neus lang is. Hebt u nu zelf die site al eens bekeken?

Cookies
door Cookies Oct 13, 2016 om 09:53
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Met puber zijn of niet, heeft het helemaal niks te maken. We zien hier honderden topics van 40+, 60+ enz. voorbij komen, die zich in de (financiële) ellende hebben gestort door NIET GOED te lezen. Als ouder moet je niet proberen alle (val)kuilen glad te strijken voor je kinderen, maar je kinderen leren de valkuilen te herkennen en daarmee om te gaan.

tijger1
door tijger1 Oct 13, 2016 om 10:11
42060 Antwoorden / 21 Vragen

@carola.83: +10

koekeloer
door koekeloer - Oct 12, 2016 om 14:23
562 Antwoorden / 18 Vragen

te teven ? Wat heeft hij er mee te maken ?

heremietkreeft
door heremietkreeft - Oct 12, 2016 om 16:34
16774 Antwoorden / 202 Vragen

beste edrick3@ wat een 'stelligheden' vandaag?

edrick3
door edrick3 Oct 12, 2016 om 17:23
27632 Antwoorden / 85 Vragen

?????

ya
door yannmenn - Oct 12, 2016 om 19:42
5 Antwoorden / 0 Vragen

Lees deze site elke dag, om te zien hoe er weer geoordeeld en gereaguurd wordt!!
Elke dag dezelfde 5 of 6 "ZUURPRUIMEN!"die niks beter te doen hebben dan mensen afzeiken en pakken op een spelfoutje!!
Niet iedereen schrijft perfect Nederlands, en aan moraliserende praatjes heeft ook niemand wat.
Wat zijn we toch een zielig bekrompen volkje!

Ik besef dat ik nu zelf mee ga doen;  maar moest het toch even kwijt!

tijger1
door tijger1 Oct 12, 2016 om 21:46
42060 Antwoorden / 21 Vragen

En toch blijven de vragenstellers komen en worden goed geholpen.:-))

ma
door manwijf Oct 13, 2016 om 09:46
574 Antwoorden / 1 Vragen

@yannmenn Wel veel pretenties voor iemand die zelf niets bijdraagt. Elke dag de posts van een ander alleen bekritiseseren is net iets te makkelijk.
FYI: Iedereen maakt wel eens een vergissing, maar het aantal spelfouten geeft wel iemands niveau aan. Daar kunnen we toch niet om heen. Een expert die niet uit zn woorden kan komen... vult u zelf maar in.
Zal er volgende keer ook maar bijzetten "moest het toch even kwijt!"

tijger1
door tijger1 Oct 13, 2016 om 10:13
42060 Antwoorden / 21 Vragen

@manwijf: +1