Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

gyliane1974
gyliane1974 - 18-06-2014 08:13:29
Computers & Telefonie

Oplichters nationale fotostudio!

Beste, het is nu 2014;

ook ik heb in overleg met mijn minderjarige zoon een tweede afspraak vastgelegd op 07/06/2014
wegens hooikoorts heb ik deze 04/06/2014 geannuleerd via christine van vakfotografen en een mail gestuurd met een andere datum. ik had op dat moment nog volste vertrouwen in deze organisatie.

echter geen reactie binnen drie werkdagen zoals beloofd via christine. 09/06/2014 lag de gepeperde rekening in de bus.

ik heb gemaild, geen reactie (10 mails)
ik heb gebeld, voicemail en uiteindelijk contact. (tja u heeft niets geannuleerd?) u moet eerste betalen en dan kunt u alsnog een afspraak maken.
ik heb een brief gestuurd over hun nalatigheid, geen reactie.

ik heb deze klacht gerapporteerd. ik wil graag nog advies van een gedupeerde die hetzelfde heeft meegemaakt.
wat zijn hun vervolgacties en waartegen kan ik mij bewapenen?

mvg
gyliane van putten