Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

cf
cfranssen - 15-08-2014 11:42:27
Computers & Telefonie

Lightinthebox

Wij hebben ook een zeer slechte ervaring met lightinthebox, hebben een badkamerkraan besteld maar deze blijkt echt van chinese kwaliteit :) te zijn, goedkoop en troep, terwijl ze juist op hun website aangeven dat dit merk van hoge kwaliteit is. maar goed, dus we willen het retour sturen en daar begint het probleem, ze blijven je eerst weken emails sturen met daarin allerlei vragen over het product??? ik wil het gewoon retour sturen en mijn geld terug. we zijn nu al 5 weken bezig om dit te regelen en heb eindelijk na 4 weken een rma nummer om het retour te sturen. nu sturen ze weer mails over hoe en waar ze het geld naar toe moeten sturen terwijl ze alle gegevens al hebben.
een compleet drama dus waar je niet op zit te wachten, ofwel koop hier nooit iets tenzij het zeer goedkoop is en je het kunt weggooien als het defect is.
mvg
karin