Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

yv
yvonneeneric - 22-08-2014 18:26:11
Computers & Telefonie

Lightinthebox

Vandaag heb ik menig uurtjes in de online shop van light in the box doorgebracht. voordat ik mijn bestelling zou verzenden heb ik eerst maar eens opgezocht hoe het zit met verzenden, retourneren en invoerrechten. ik weet dat ik bij een online bedrijf in china koop en dat ik daarom goed de voorwaarden moet lezen.

wat ik snel kon vinden is dat ik geen verzendkosten hoef te betalen, dat de eventuele invoerrechten voor mijn eigen kosten zijn, daar staan zij buiten. je kunt op internet makkelijk meer info hier over vinden, geen probleem en het bedrag wat er bij zou kunnen komen moet je incalculeren.
waar ik lang mee bezig ben geweest is het zoeken naar informatie over het retourneren van kleding. ik heb op de site zelf gezocht, ik heb google doorzocht en ik heb chat sessies gehad met medewerkers van light in the box. ik werd er verschillende keren uitgeknikkerd als ik te lastige vragen stelde, (wel waren ze heel vriendelijk, maar daar koop ik niets voor). ik heb verschillende informatie ontvangen en gevonden waardoor ik besloten heb om niets te bestellen, hoe leuk en goedkoop die jurkjes ook zijn. ik wil kunnen bestellen, thuis passen en retour kunnen sturen wat niet past of wat ik niet leuk vind. en van te voren al weten dat het retoursturen me geen kapitaal gaat kosten en ik er zeker van kan zijn dat ik mijn geld terugkrijg. ook nog handig om te weten is dat op de site staat dat europese klanten hun spullen terug kunnen sturen naar een europees depot. van een medewerker in de lifechat kreeg ik te horen dat kleding alleen retour naar china gestuurd kan worden. ik heb even gezocht wat dat zou kosten maar zo snel nog niet gevonden.

ik ben heeeeel erg benieuwd wat tiger1 hierop te zeggen heeft. evenals de vele klachten over de verzendkosten. die voor rekening van light in the box zouden zijn aar mensen toch nog een rekening voor de kiezen krijgen.

fijna dag, ik ga maar eens bij wehkamp kijken naar leuke jurkjes. wellicht wat duurder maar wel zo veilig.
groet,
yvonne