Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ho
hoeven123 - 28-08-2014 22:15:00
Vakantie & Reizen

Klacht vakantieveilingen / hotelpas

Ik vind het vooral opmerkelijk dat er zo veel klachten zijn over de service van hotelpas.
zijn alle mensen hier dan debiel?
het is zo makkelijk om alles dicht te timmeren met een algemene voorwaardenlijst die langer is dan de baard van sinterklaas. dus u als medewerker lees altijd alle algemene voorwaarden voor u zich ergens aanmeldt of voor u iets koopt? lijkt me niet. waarom niet? omdat als je met een bonafide bedrijf in zee gaat, er geen vreemde dingen in een voorwaarde staan. jullie moeten zo vaak verwijzen naar jullie regeltjes, dat je je eens moet afvragen of je wel een klantgerichte onderneming bent.

uiteraard is het eenieders beslissing om een dergelijke hotelpas aan te schaffen, maar op basis van mijn ervaring zou ik het mensen gewoon afraden. waarom? omdat je nauwelijks goedkoper uit zal zijn dan via andere aanbiedingssites én voor je het weet zit je aan allerlei regeltjes vast waar je niet aan vast wil zitten.