Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ch
chantal1975 - 19-11-2014 10:35:22
Voeding & Gezondheid

Klacht over slechte afhandeling van wehkamp

Klopt! klantenservice van wehkamp maakt heel veel fouten. 6x verzendkosten in rekening gebracht bij mij terwijl ik de gehele 6 bestellingen heb retour gestuurd en dit staat ook gewoon in mijn overzicht. zo dom daar...
plus ze hebben mij een bedrag van 95 euro teruggestort omdat ik teveel had overgemaakt maar die hebben ze er weer bij gezet. ik word er zo moe van en dan nog heel brutaal reageren door een ene trijntje (mag geen verdere achternaam noemen ... helaas), maar nog steeds vast blijven houden aan haar overzicht waar tal van bovengenoemde fouten in staan.. nou ik ben al 17 jaar klant en ben er klaar mee, wil het niet meer zijn, want dit is al zo vaak gebeurd bij mij...