Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

vr
vraagalexnl - 28-03-2015 16:02:42
Vakantie & Reizen

Klacht vakantieveilingen / hotelpas

Hierbij 2 emails die ik van het bedrijf ontving:

eachte heer van dijl,

het 0900 nummer wordt op geen enkele wijze gepromoot bij klanten en is er alleen voor nieuwe bestellingen. dat hebben wij u in ons mailbericht medegedeeld. wij hebben uiteraard het volste recht om onze klantenservice uitsluitend per mail aan te bieden. klanten die wij niet per mail kunnen helpen bellen we zelf terug. desondanks volhardt u in uw mening door op slinkse wijze met behulp van anderen uw gelijk proberen te halen. wellicht komt dit voort uit het feit dat wij niet reageerden op uw, middels een spambericht, ongewenste uitnodiging voor de activiteiten van uw bedrijfje? dit heb ik, om uw geheugen op te frissen, onderaan dit bericht toegevoegd.



ik zou zeggen, ga eens wat zinnigs doen i.p.v. u schuldig te maken aan het verstrekken van valse informatie aan het acm (uit uw e-mail maken wij op dat hotelpas.com ook via het 0900-nummer bereikbaar is voor klanten) en verdoe uw tijd niet langer met uw, gezien uw egoïstische en arrogante instelling, kansloze missie om over de rug van hardwerkende ondernemers een levensvatbaar bedrijf te runnen.

het soort mensen zoals u komen zichzelf uiteindelijk altijd tegen. ik zal daar aan meehelpen door o.a. in mijn netwerk zo veel mogelijk melding te maken van uw hypocriete bedrijfsactiviteiten. u heeft in mij de verkeerde getroffen in uw nietsontziende pogingen om bedrijven die geen zaken met u willen doen te beschadigen. dat zult u nog gaan merken.

een slogan die beter bij u past: ‘geniet van het leven door het anderen zuur te maken’.

mijn advies: verbeter de wereld, begin bij jezelf, jij walgelijke hypocriet.

met zeer onvriendelijke groeten,

hotelpas

en email 2:

geachte heer,

je laconieke wijze van reageren in je eerste zin bevestigt wat voor persoon je bent en dat je nog veel hebt te leren.

uiteraard heb ik inmiddels contact gezocht met acm en aan hun uitgelegd dat wij onze klanten op geen enkele wijze op een van onze betaalde 0900 nummers attenderen. ik heb aangegeven dat jouw actie zonder enige twijfel voorkomt uit frustratie omdat wij geen interesse hebben in je ‘telefoonservice’ en ik heb hun tevens van je spamberichten op de hoogte gebracht.

nu dit is geregeld gaat het voor jou pas beginnen. ik heb een enorme hekel aan mensen zoals jij en je zult regelmatig aan deze domme actie worden herinnerend. ik ga es wat tijd steken in het benaderen van mensen die zich door jou gedupeerd voelen. met wat eenvoudig goochelen heb ik inmiddels begrepen dat er nogal aardig wat meer zijn die jou niet erg mogen omdat je het blijkbaar zelf niet zo nauw neemt met normen en waarden. over hypocriet gesproken… mijn eerste gevoel over jou was dan toch wel erg treffend.

anyway, na verloop van tijd zul je je realiseren hoe dom het was om ons bedrijf proberen te beschadigen.
hopelijk voor jou trek je daar voor de toekomst lering uit voordat je je neus in andermans zaken steekt.

‘verbeter de wereld, begin bij jezelf’.

met zeer onvriendelijke groeten,


oordeel zelf...