Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

wimmi20
wimmi20 - 10-04-2015 23:22:55
Voeding & Gezondheid

Pearl geen gratis 2e bril

De reclamekreet op tv en in de advertenties is nogal misleidend.

je krijgt in wezen geen 2e bril, maar een waardebon voor een later aan te schaffen bril.
zo zorgen ze er voor dat je later weer in de winkel terugkeert.
ik heb even de voorwaarden bekeken, een zonnebril valt absoluut onder het 2e bril aanbod.
men hanteert een nogal vreemde tabel om de waarde van bril 2 te bepalen.
voorbeeld : koop je een bril in de prijsklasse tussen 59 en 200 euro dan heeft de tegoedbon een waarde van 59 euro.
koop je een bril van 59 euro dan heeft de bon een gelijkwaardige waarde van de aangeschafte bril.
maar bij een bril van 200 euro is de bon waarde ook 59 euro.
het aanbod van een gratis brilletje is nogal dubieus, je krijgt niet het 2e brilletje, maar een tegoedbon hiervoor.
stel je het volgende voor : in de folder van de buurtsuper staat het aanbod 1 meloen 1 euro, 2e gratis.
en de cassiere zegt : wilt u er 1 terugleggen, voor meloen 2 krijgt u een tegoedbon.
dan vraag je toch of baas buurtsuper denkt dat je achterlijk bent ?
maar pearle flikt wel hetzelfde.
overigens : die elkaar zgn. beconcurrerende brilgiganten is een grote nep.
al die grote brilketens zijn van 1 moedermaatschappij, nl. de brilmij.