Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ra
rasp101 - 04-05-2015 07:31:18
Vakantie & Reizen

Light in the box, ervaringen?

De site met zijn prijzen lijkt te mooi om waar te zijn. toch was ik bereid om voor een klein bedrag het risico te nemen om wat te bestellen. ik had in november een jas besteld. het bedrag dat ik moest betalen was 33 euro. deze had ik via een bankoverschrijving gedaan. na drie weken hadden hun nog geen betaling ontvangen waarop ik hun een mail had gestuurd. wat bleek ; de bank had 6 euro gerekend om het geld over te schrijven waardoor ik dit bedrag nog moest overmaken. ik dacht toen laat maar zitten en heb mijn verlies genomen. echter kreeg ik na een week opnieuw een mail van hun waarin werd verteld dat het artikel niet meer leverbaar was en dat ik 3 opties had. 1 daarvan was geld terug of een tegoedbon. ik wou graag mijn geld terug waarbij hun vermelden dat het bedrag dat terug gestoord zou worden lager zou zijn ivm bank kosten. echter stond na 8 weken na mijn bestelling geplaatst te hebben mijn oorspronkelijk betaalde 33 euro weer op mijn rekening.

ik heb niet het gevoel te zijn opgelicht maar vind het wel een vreemde manier van zaken doen. ik bestel voortaan gewoon weer bij nederlandse bedrijven zodat ik zeker weet dat mijn bestelling geleverd kan worden !