Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

po
ponirah - 21-08-2015 21:40:43
Computers & Telefonie

Klacht tele2 ik weet het niet meer

Hallo allemaal, in mei dit jaar had ik bij tele2 een pakket tv en internet aangevraagd. na 3 weken zonder te hebben gezeten kwam het eindelijk ik huis. daar bleek dat ik verkeerd was voorgelicht en dat dit product niet aangesloten kon worden vanwege de verkeerde aansluiting. de volgende dag heb ik op internet het retour formulier uitgeprint en ingevuld, bijgesloten in de doos met al het apparatuur en teruggestuurd. dit zou ook voldoende zijn binnen de bedenk periode. ik dacht nog jammer en moest achter een andere provider aan en had nog steeds geen internet en tv, maar had alles netjes op tijd geregeld. een paar weken later kreeg ik tot mijn verbazing een factuur voor het eerste termijn. ik heb direct gebeld en het verhaal uitgelegd. de man kon eerst niets terug vinden en uiteindelijk na half uur zag hij dat het product idd was geretourneerd. maar ik had ook moeten bellen zij hij. ik gaf aan dat dat niet op het formulier stond vermeld en dat ik alles binnen de periode had geregeld en dat ik dat dus niet vond kunnen. hij zou het gaan uitzoeken en melden dat het wel vaak mis liep met dit soort dingen en dat er veel communicatie problemen zijn binnen tele2. einde dag kreeg ik een mail waarin stond dat ze het jammer vonden dat ik weg ging naar dat alles netjes geregeld zou worden maar moest wel 321 euro gaan betalen voor contract breuk! dit vind ik helemaal niet netjes afgehandeld. ik moet dus nu gaan betalen voor een product waarin in verkeerd in ben voorgelicht en ook geen minuut gebruik van heb kunnen maken. en door de communicatie fouten daar ben ik de dupe. dus weer gemaild maar ze houden voet bij stuk! paar dagen later een brief als ik niet ging betalen dat ze me dan gingen afsluiten dat vond ik overigens wel knap omdat ik inmiddels al lang en breed bij ziggo ben aangesloten en dat alles binnen 2 dagen! dus hoe willen ze dat gaan doen? kreeg ik vorige week een pakket opgestuurd met een lege doos of ik het apparatuur wilde terugsturen anders gingen ze 99 euro in rekening brengen!! ik ben nu echt verbaast .... ik had alles immers in juni al terug gestuurd! weer gemaild en zag uit mijn werk vandaag dat er een boodschap op de voicemail stond of ik weer wilde terugbellen voor uitleg maar moest gewoon de 321 euro gaan betalen.... dit is ronduit schandalig en lijkt wel erg op agressieve verkoop. ik weet nu echt niet meer wat ik moet... help? ik ben geneigd om maar gewoon te betalen om maar overal van af te zijn maar dit kan toch zomaar niet wordt min of meer gewoon opgelicht. en zou het vreselijk vinden als er nog meer mensen hier de dupe van worden.