Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

li
line - 01-09-2015 15:54:16
Vakantie & Reizen

Klacht vakantieveilingen / hotelpas

@ dolmatus

als ik op de link in de mail met bevestiging van zogenaamde verlenging klikte, dan kwam ik op mijn 'account'. daar is overigens niets van een klantnummer o.i.d. te vinden (daar vragen ze wel naar als je mailt naar de klantenservice, dus hebben ze weer slim gedaan).

op mijn 'account' op de hotelpas website kan ik links op een button 'opzeggen' klikken. daar staat ook die tekst bij over de openstaande €24,92 en het advies dit z.s.m. te betalen om incasso te voorkomen.
als je niet betaald binnen -termij, weet ik even niet-, dan verdubbel de kosten al. ik zit dus te overwegen om het wel te betalen. maar ik zit ontzettend krap bij kas, net baan verloren omdat ze geen onbepaalde tijd contracten geven, dus hier zit ik echt niet op te wachten!

waarschijnlijk hebben ze net weer een mailingronde gedaan, het al langer dan een jaar geleden is dat mijn zogenaamde 'jaar abonnement' afgelopen is, en robin.dev. ook net een mail heeft gekregen.