Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

zoekster
zoekster - 08-09-2015 15:51:47
Vakantie & Reizen

Klacht vakantieveilingen / hotelpas

[quote=bibi22 schreef op dinsdag 8 sep 2015, 15:19]dit deed mij besluiten om contact op te nemen met het door hun genoemde incassobureau. zij weten van niks maar worden wel vaak gebeld door ongeruste mensen zoals ik. doe. .
dit verbaast me, ergens anders had ik gelezen dat ze zeiden dat ze inderdaad door hotel.com zijn ingeschakeld. misschien trekken ze zich terug?

overigens oordelen incassobureau's zelden de juistheid van de vordering. ze vragen aan de opdrachtgever of de vordering wordt betwist. hotelpas.com zal (vermoed ik) wel zeggen dat de vordering niet wordt betwist, maar dat de betalers onwillig zijn.

er zitten nog veel meer haken en ogen aan deze vordering. het schijnt dat bij een vakantieproduct (zoals hotelpas.com)als het product langer duurt dan een jaar, er een schriftelijkheidsverklaring moet zijn. dat betekent een echt papier waarbij beiden partijen de handtekening moeten hebben gezet, dat dit een doorgaand product is dat langer duurt dan 1 jaar.