Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ra
raymond1973 - 09-09-2015 14:13:37
Vakantie & Reizen

Klacht vakantieveilingen / hotelpas

Gelukt!! na het doen van de aangifte ben ik ineens 2 keer benaderd met excuses. ze lezen de mail dus wel, alleen lijken aan cherry picking te doen (mijn persoonlijke aanname). dus nogmaals het advies: krijg je een herinnering, meld dit bij de politie, vermeld het email adres van de organisatie (klantenservice@hotelpas.com) dan krijgen ze namelijk een kopie van de aangifte.

hopelijk is het niet nodig, maar bij mij heeft het gewerkt!
--------------------------
van: admin | hotelpas [mailto:admin@hotelpas.com]
verzonden: woensdag 9 september 2015 14:04
aan: xxxxxxxxxxx
onderwerp: onze excuses

geachte heer mevrouw,

u heeft door een systeemstoring per abuis onterecht mails ontvangen voor een automatische verlenging van uw lidmaatschap. deze mails waren niet voor u bedoeld omdat u geen doorlopend abonnement heeft.

indien u reeds voor de verlenging heeft betaald en u wilt toch van de verlenging van uw lidmaatschap afzien dan zullen we het door u betaald bedrag terugstorten.
wij verzoeken u dan om een mail te sturen naar admin@hotelpas.com met daarin vermeld:

- het door u overgeboekte bedrag
- naam rekeninghouder
- uw bankrekeningnummer
- de datum van overboeking
- het rekeningnummer waarop u het bedrag overgeboekt heeft

doet u dit s.v.p. zoals onderstaand voorbeeld:

24,92 euro
h. jansen
nl16abna 0123456789
01-09-2015
nl15 abna 0987654321

wij zullen na ontvangst van dit bericht, het bedrag binnen 5 dagen terugstorten en uw klantgegevens uit ons bestand verwijderen. mocht u toch nog nieuwsbrieven ontvangen van de aanbieder van de hotelvoordelen dan kunt u zich hiervoor uitschrijven via ‘unsubscribe’.

wij bieden u onze welgemeende excuses voor de overlast aan.

met vriendelijke groet,
ledenadministratie