Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

do
dolmatus - 09-09-2015 16:05:34
Vakantie & Reizen

Klacht vakantieveilingen / hotelpas

ben benieuwd of zij dit ook werkelijk doen. laat het ons a.u.b even weten raymond1973.
.
zelf heb ik ook een klacht bij vakantieveiling gedaan en onderstaande reactie ontvangen waaruit blijkt dat ze in overleg zijn met hotelpas.com om tot een oplossing te komen.

"u heeft ons een vraag gesteld omtrent hotelpas. een groot aantal klanten van vakantieveilingen heeft afgelopen week een of meerdere berichten ontvangen van hotelpas.com over het verlengen van een eerder gewonnen hotelpas. een groot deel van deze mails blijkt ten onrechte verzonden.

indien u tijdens het activeren van uw hotelpas niet hebt gekozen voor een andere kaart (upgrade) dan aangeboden bij de gewonnen veiling, dan kunt u het bericht van hotelpas.com als niet verzonden beschouwen. als het goed is heeft u hierover al bericht ontvangen van hotelpas.com.

heeft u géén bericht ontvangen en bent u van mening dat er toch onterecht een bedrag in rekening is gebracht, adviseren wij u voor nu om het advies van de consumentenbond om niet te betalen op te volgen.

momenteel zijn wij in overleg met hotelpas.com over de wijze waarop we dit op korte termijn kunnen oplossen. wij houden u hiervan op de hoogte via onze website en onze facebookpagina.
onze excuses voor het ongemak.

als deze mail voor nu uw vraag niet heeft beantwoord, zien we een reactie graag tegemoet.


met vriendelijke groet,

tamara
veiling adviseur vakantieveilingen.nl"