Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

do
dolmatus - 23-09-2015 16:35:36
Vakantie & Reizen

Klacht vakantieveilingen / hotelpas

Dit slaat alles,hotelpas. com durft!

een zéér aantrekkelijk aanbod gekregen:

beste.......

onze mail met uitleg over de nieuwe regelgeving is bij een groot aantal van onze klanten positief ontvangen, waarvoor onze dank. desondanks zijn er klanten die nog niet helemaal tevreden zijn met de afhandeling.
om iedereen zo veel mogelijk tevreden te stellen hebben we daarom besloten om u:


- een gratis lidmaatschap te verstrekken tot 1 jan. 2017.
- gratis toegang te geven tot ons nieuwe aanbod met zeer luxe hotels met kortingen tot 70% van de normale prijs!
- een waardebon van 20 euro* te verstrekken die met de boeking in bovengenoemde hotels wordt verrekend.
*eenmalige vergoeding bij een min. boekingsbedrag van 200 euro.

dit unieke aanbod is vrijblijvend. geen doorlopend abonnement, geen verlenging, geen verdere verplichtingen.
u kunt tot 2017 gebruik maken van de voordelen en dan stopt het lidmaatschap automatisch.

u ontvangt binnenkort meer informatie hoe u van dit aanbod gebruik kunt maken.

indien u geen gebruik van ons aanbod wilt maken dan kunt u via deze link: klik hier uw lidmaatschap opzeggen.
vanaf nu gaan we ons weer gaan richten op onze kwaliteit: het aanbieden van ongekende kortingen op hotelovernachtingen. we hopen daarom ook u als klant te mogen blijven behouden.

met vriendelijke groet,

peter beekman
commercieel directeur
worldwide hotelgroup bv