Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

li
liannw - 10-10-2015 19:07:48
Auto & Vervoer

Stella fietsen met trapondersteuning

De stella fiets (model modena) heeft mij niet gebracht waar ik ‘m voor gekocht heb. ’t kost me heel veel tijd én heel veel negatieve energie om steeds maar weer een melding van mankementen te moeten maken, eerst via de receptie, dan weer achter de technische dienst aan te moeten zitten om vervolgens weer te moeten wachten op een afspraak via de planning (kost me steeds 5 werkdagen!!!). die afspraak kan dan ook weer pas na 7-10 werkdagen. ben dus steeds ± 3 weken onderweg voordat ik monteur aan huis heb. en steeds krijg ik de belofte teruggebeld te worden, en steeds moet ik de telefoon pakken. accu functioneert niet, verzamelt water. of ik de fiets maar even altijd droog wil gebruiken en wegzetten! in nederland? met een pluutje achterop de accu gaan fietsen zeker! bovendien is deze fiets mijn vervoersmiddel naar mijn werk. iedere dag geen fiets kost mij e5,- openbaar vervoer. dus ik heb er een kostenpost bij gekregen i.p.v. dat ik met afschrijving van dure fiets bezig ben! ik heb de fiets nu 18 weken.
ik heb er pas 5 weken mét ondersteuning op kunnen fietsen. de rest van de tijd ben ik aan 't wachten op monteurs, aflevering fiets, weer melding van mankement maken etc.
een echte kat in de zak!