Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ve
verwijderd - 02-11-2015 15:02:22
Computers & Telefonie

Klacht t-mobile

Ik heb exact dezelfde ervaring. sinds juni 2008 heb ik een flex20 sim only-abonnement met "onbeperkt houdbaar beltegoed". ook ik kreeg vandaag zo'n mailtje. ook direct gebeld met de klantenservice van t-mobile. men doet alsof mij een geweldig aanbod is gedaan, maar mijn opgebouwde beltegoed van bijna €400,00 ben ik over een maand kwijt. ik ben hier zeer verontwaardigd over. t-mobile vindt dat het aanbod (oa onbeperkt bellen in nl ) en twee jaar korting op een veel duurder abonnement voldoende compensatie biedt. maar nu betaal ik €10,16 en het nieuwe abonnement gaat €20,00 kosten (tijdelijk = 24 maanden €7,50). mijn "voordeel" is de komende 24 maanden dus 24 x € 2,66 = €63,84. (dit compenseert dus bij lange na niet mijn opgebouwde beltegoed!) daarna ben ik ook nog eens veel duurder uit.
net als de eerste vraagsteller vraag ik mij af of dit juridisch wel kan.