Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ve
verwijderd - 04-11-2015 13:08:53
Computers & Telefonie

Klacht t-mobile

Sweetnala schreef op maandag 2 nov 2015, 14:06: sinds 2008 heb ik een flex abonnement bij t-mobile. vandaag kreeg ik een mail (met zeer beperkte informatie) dat mijn huidige abonnement wordt omgezet naar een stel samen en stel bij.

hierop direct contact gehad met t-mobile. in de loop der jaren heb ik namelijk enkele honderden euro's opgebouwd in mijn beltegoed. volgens t-mobile is dit nu pech voor de klant, en ben je dit kwijt. volgens hun is de tegemoetkoming dat je dus nu een ander abonnement krijgt.

dit is in mijn ogen een vreemde situatie, aangezien ik een abonnement ben aangegaan met daaraan verbonden het levenslang meenemen van het beltegoed. hier maakte ze zelfs promotie over en was destijds een reden om voor dit abonnement te kiezen. het wijzigen van het contract en daarbij het opgebouwde beltegoed laten verdwijnen is dus compleet onrechtmatig, ze hebben namelijk een levenslange garantie afgegeven voor het behoud van het beltegoed.

in mijn ogen kunnen ze dus niet zomaar het abonnement wijzigen en zeggen, jammer maar helaas. ik zie hier namelijk voor mij geen voordelen in, alleen voor t-mobile zelf. ik heb tot op heden op mijn klachten geen gepaste oplossing gekregen en ben voornemens mijn rechtsbijstand in te schakelen.

graag hoor ik hoe jullie hierover denken en tips zijn meer dan welkom. bedankt!