Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ve
verwijderd - 05-11-2015 10:49:07
Computers & Telefonie

Klacht t-mobile

Ik heb precies hetzelfde, ik ben ook mijn beltegoed van 160 eur kwijt. en deze maand komt er weer 32 eur bij. ik vind het echt een kwalijke zaak van t-mobile, om zo met je klanten om te gaan... en dan in de mail wij doen u een goed aanbod, nou niet dus! voor 1 jaar dan30 eur maar daarna 50 eur! en dan de klantenservice: nou ze doen helemaal niks, vinden het een superaanbod. hoe je te woord gestaan wordt!
is daar nou niets aan te doen? t-mobile loopt lekker binnen met al die bedragen die ze op die manier cashen. kan kassa iets voor al die klanten doen? ik heb begrepen dat men wel het contract kan opzeggen maar dat wettelijk het bedrag wat wij tegoed hebben wel uitbetaald ofzo moet worden. het is tenslotte geld wat wij betaald hebben. ik begrijp wel dat zij van die contracten af willen, deze zijn voor hen ongunstig, maar niet voor de klant. ook ik ga een aangetekende brief schrijven, dat ze in ieder geval weten dat ik het er niet mee eens ben. en op zoek naar een andere provider....