Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ve
verwijderd - 05-11-2015 12:21:23
Computers & Telefonie

Klacht t-mobile

Nogmaals, ik adviseer een ieder om t-mobile op de hoogte te stellen dat u hier niet akkoord mee gaat.
mijn ervaring is dat als er voldoende druk (ook van 1 consument, dus jij) is, men best iets wil doen.
ik had kpn-digitenne en de ontvangst was en bleef belabberd. de mast stond te ver hier vandaan en dat was mij nooit gezegd. na heen en weer gepraat, heb ik nu een jaar lang, 3 in een voor de prijs van digitenne, in mijn geval 12,50 euro per maand en dat een jaar lang met de mogelijkheid om dan te vertrekken.
dus, wanhoop niet en doe iets. brief of mail het bedrijf!

en kassa (waar ik in het consumentenpanel zit), doe er a.u.b. ook iets aan, want deze zaak is niet eerlijk en riekt naar machtsmisbruik.