Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

aurora1
aurora1 - 18-11-2015 20:27:00
Computers & Telefonie

Printer kan cartridges niet detecteren

Nee, dit probleem ken ik niet, maar vaak zijn er wel op sites voor alternatieve cartridges aanwijzingen te vinden over wat te doen bij problemen.
heeft de printer voorheen wel gewoon meerdere prints achter elkaar gemaakt?
is er intussen misschien een update geweest of dat u een upgrade van windows gedaan heeft?
heeft u de stekker van de printer al eens een tijdje uit het stopcontact gehaald en vervolgens weer ingeplugd en nog eens geprobeerd?
staat er geen probleemoplosser in de gebruiksaanwijzing van de printer?
in de test van de consumentenbond http://www.consumentenbond.nl/printer/producten/brother/dcp-j552dw/testresultaten-en-specificaties">klik hier staat waar u alternatieve cartridges kunt kopen.
als ik dan bij 123inkt kijk moet je nog aangeven van welke periode de printer is en het serienummer doorgeven. kennelijk zit daar dan ook nog een verschil.
ik zou in ieder geval die printershop per contactformulier het probleem voorleggen: https://www.printershop.nl/stuur-een-email">klik hier.