Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

su
susanm - 23-12-2015 10:44:23
Computers & Telefonie

Klacht t-mobile

ik heb net een zeer frustrerende chat met een medewerkster van t-mobile achter de rug om precies dezelfde reden. mijn flex-abonnement is ook omgezet naar een volgens t-mobile soortgelijk (maar wel duurder) abonnement en mijn opgebouwde beltegoed ben ik kwijt.


t-mobile sluit contracten af met bepaalde voorwaarden, maar t-mobile kan zelf de voorwaarden veranderen wanneer het hen uitkomt. volgens mij is dat niet de essentie van een contract.

dat zou hetzelfde zijn als je bij de bank een jaar lang geld op je spaarrekening hebt gezet, de bank na dat jaar de voorwaarden eenzijdig verandert en dan tegen je zegt "je spaartegoed schrappen we, want we hebben de voorwaarden veranderd".

ik vraag me werkelijk af of het wel rechtsgeldig is wat t-mobile doet. ik zou het fijn vinden als je me op de hoogte houdt van de voortgang. heb namelijk zelf ook rechtsbijstand. bedankt.