Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

lo
loekoek - 27-01-2016 13:05:17
Vakantie & Reizen

Schade koffer, vliegmaatschappij vergoedt niets

Beste monica,
weinig kans om zoiets voor elkaar te krijgen. dat wordt rekening man/vrouw. de vliegmaatschappijen doen er alles aan om overal onderuit te komen (kijk bijv. naar te laat vertrek en gespeelde overmacht). na onze landing in bangkok met china airlines kreeg niemand van de uitstappers zijn koffers (ca 200 personen). het vliegtuig was doorgevlogen naar taiwan omdat de deuren van het ruim kennelijk klem zaten, kon men niet uitladen. enige passagiers vroegen en kregen, na lang wachten en opspelen, geld voor eerste behoeften . het merendeel dus niets; zelfs geen claimformulier. na 3 dagen werden onze koffers met schade in het hotel afgeleverd. inmiddels was ik ook nog een groot deel van mijn geld kwijt wegens zakken rollen omdat het speciale tasje nog in de koffer zat (eigen schuld dikke bult).na onze vakantie gebeld met ci op schiphol. na veel gezeur zond men mij 1 formulier voor 2 klanten. een kopie gedraaid voor mijn partner. formulieren ondertekend per post (met postzegel) ingezonden. uiteindelijk een tijd later 1x 50€ voor 1 klant omdat we geen gescheiden maar een en/of rekening invulden. u begrijpt dat we niet meer (ook de service intern was al minder) met ci vliegen.