Rapporteren
Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.
Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.
Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:
Geldige aanzegging?
Hallo poshiejr,
hierbij kun je zien hoe belangrijk het kan zijn een mondelinge toezegging schriftelijk te bevestigen. dat geldt ook voor een telefoongesprek. na zo'n mondelinge toezegging is het altijd zaak, om misverstanden te voorkomen, zo'n toezegging schriftelijk te bevestigen. dat mag in je eigen taal, waarin je vastlegt hoe de toezegging op jou over is gekomen. wat jij er uit begrepen hebt. je mag dat dossiervorming noemen.
wanneer je de toezegging niet goed begrepen hebt, zal de tegenpartij daarop moeten reageren om het recht te zetten. doet deze dat niet binnen een redelijke termijn, mag je aannemen dat jou visie correct is.
mocht het onverhoopt dan tóch tot een rechtszaak komen, zal een rechter in jouw voordeel uitspreken. ook als de tegenpartij achteraf zegt dat ie niet meer precies weet wat er toen besproken is sta jij met je bevestiging van het gesprek sterker.
heb dat zelf in twee rechtszaken meegemaakt en heeft me vele duizenden voor vergoedingen opgeleverd.
hardware error man.