Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ha
halex - 15-07-2016 12:11:10
Computers & Telefonie

Abonnement opgezegd zonder toestemming

U schrijft: zelfde adres. dan is er vaak sprake van een gesplitste wooneenheid, waarbij de etages/kamers als zelfstandige woonruimte aan te merken zijn, maar waar geen aparte huisnummering (bijv 12-a, b en c) voor is.
in de voorwaarden van bijna alle providers staat dat er slechts één aansluiting per adres mogelijk is. als uw buurman staat ingeschreven op hetzelfde adres en hij gaat zelf internet aanvragen, dan is het logisch dat de nieuwe provider de oude opzegt. als het goed is hebben ze wel een verificatie gedaan, namelijk of de aanvrager (uw buurman) ook op dat adres woont.
ik heb het zelf ook gehad jaren geleden toen ik een etage huurde (met eigen keuken, douche en toilet). ook toen moest ik het met de nieuwe bovenbuurvrouw zelf regelen.