Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

he
henkjj - 15-07-2016 12:35:10
Computers & Telefonie

Abonnement opgezegd zonder toestemming

Ooit, alweer een paar jaar geleden, iets soortgelijks meegemaakt bij kpn. plaatsgenoot zegt zijn account bij kpn op om over te stappen naar een andere provider en wij kregen een schrijven dat we werden afgesloten. plaatsgenoot en wij hadden geen enkele relatie en woonden niet op hetzelfde adres of zelfs maar in elkaars buurt.
ik denk dat ik, alles bij elkaar, wel een paar dagen aan de telefoon heb doorgebracht om de boel te herstellen, maar het merendeel van de operators van kpn gooiden gewoon de telefoon op de haak als het te ingewikkeld werd. brieven schrijven, e-mails sturen: het hielp allemaal niks en genereerde geen enkele respons.
uiteindelijk heb ik via mijn werk iemand die getrouwd was met een meneer die "iets hoogs" bij kpn was, moeten lastig vallen met mijn probleem en toen die er zich tegenaan ging bemoeien werd het probleem verholpen en werden we opnieuw aangesloten. overigens zonder enig excuus of dergelijke.
vechten tegen een arrogante bierkaai heet dat.
veel succes en ik hoop dat het u wel lukt om aangesloten te blijven en geen boete te hoeven betalen.