Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

vodafonewebcare
vodafonewebcare - 29-07-2016 13:58:49
Computers & Telefonie

Hoge telefoonrekening onbekend data verbruik vodafone binnenland

Beste heer/mevrouw klijnsma,

begrijpelijk dat je schrikt van zo'n mededeling. zoals een aantal medegebruikers van dit forum al aangeeft; vodafone mag het dataverbruik niet inhoudelijk inzien. uit het geplaatste screenshot is wel duidelijk op te maken dat het verbruik (voornamelijk) door de firefox app gegenereerdĀ is. wanneer in de geschiedenis van de app geen verder informatie terug te vinden is, kan ik je daar helaas ook niet aan helpen. een goede tip is - zoals hier ook al aangegeven - om zelf een waarschuwing of limiet in android in te stellen.

wat ik wel graag wil controleren, is of er daadwerkelijk geen sms verzonden is met betrekking tot de datalimiet en wat precies de afspraken daarover zijn bij jouw abonnement. zou je hiervoor een e-mail willen sturen naar webcare.nl@vodafone.com met als onderwerp 'kassa - klijnsma - 28 juli 2016'? vermeld daarin dan je 06-nummer, adres, geboortedatum, klantnummer en de laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer. dan zoek ik dat voor je uit.

met vriendelijke groet,
sido
vodafone 24/7 web crew