Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

El
Ellamon1 - 30-07-2016 09:29:53
Computers & Telefonie

Hoge telefoonrekening onbekend data verbruik vodafone binnenland

Ik heb dat ook gehad bij vodafone. van normaal rond de 40 euro ging ik na het oversluiten van mijn abonnement ineens naar rond de 160 euro terwijl ik niet meer ben gaan bellen of verbruiken. ze konden me ook niets vertellen toen ik daarmee terugging. uiteindelijk heb ik mijn abonnement die ik met 50% korting op abonnementskosten had afgesloten opnieuw afgesloten en toen verviel mijn korting, echt absurd. maar goed, zolang het abonnement liep heb ik nauwelijks gebeld omdat ik het vermoeden had dat ik de kosten voor bellen extra kreeg doorberekend. geen idee of het zo is maar het is wel raar toch? uiteraard heb ik mijn abonnement niet verlengd en ben overgestapt naar andere provider. een bedrijf die niet eens kan vertellen wat er niet goed gegaan is heeft wat mij betreft zijn zaakjes niet op orde. bij jou ook wel een exorbitante verhoging zeg. maar ze geloven je nooit en ze doen niets om je te helpen. want het zal wel waar zijn zie je ze denken. succes met deze ellende.