Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

tpol
tpol - 29-08-2016 15:29:44
Winkels & Webshops

Melding maken van een slechte service gamma

Wat mij opvalt aan alle antwoorden op de vraag is dat iedereen het blijkbaar normaal vind dat een bedrijf het verknalt en slechte service leverd. als een mail aangeeft dat het dan en dan geleverd wordt, dan hoort dit ook zo te zijn. persoonlijk heb ik een broertje dood an bedrijven die denken dat ze alles kunnen maken. een hoop mensen zoals de antwoordgevers vinden slechte (klanten) service blijkbaar zo normaal dat zij automatisch de schuld bij de klant leggen.

vraagstteller zegt  niet dat hij een ander product wil, maar een vervangend product. maw het product warvoor hij betaald heeft alvast mee krijgt uit de voorraad van de desbetreffende gamma. hij heeft tenslotte al betaald. ik vind dat hij hierom niet hoeft te vtragen. de gamma heeft het aan moeten bieden. dat is correcte klantenservice.

waarom vraagsteller zijn werkzaamheden zo gepland heeft, is helemaal niet belangrijk. waarom de gamma geen woord houdt is veel belangrijker.